Net terug van spinning en het heeft weer deugt gedaan. Zaterdag 4/02/2006 een tochtje doen op holsteenbron, militair domein en teut. Als er kandidaten zijn om mee te gaan laat maar iets weten ik vertrek er om half tien (9.30 uur), laat maar iets weten als er iemand mee wil gaan.
Groetjes Danny
Beginneling uit Hasselt
Zoek je iemand om in het week-end mee te gaan biken? Interesse om eens een gezamelijke uitstap te organizeren? Maak je hier kenbaar.
Ik kon toen niet, was op vakantie vorige week. Zondag is 't TT in Termolen, zeker komen dus, ik vertrek om 11u.danny1 wrote:Net terug van spinning en het heeft weer deugt gedaan. Zaterdag 4/02/2006 een tochtje doen op holsteenbron, militair domein en teut. Als er kandidaten zijn om mee te gaan laat maar iets weten ik vertrek er om half tien (9.30 uur), laat maar iets weten als er iemand mee wil gaan.
Groetjes Danny
grz
Hallo Jan,
Van waar ben je en hoe lang fiets je al en waar fiets je zo al?
Ik ben 42j en fiets nu zo een half jaartje omwille van te stoppen met roken en de overtolegi kilo's er af te fietsen (ook al lukt dat niet).
Ik fiets veel op het milietair domein te zonhoven. Het is daar zeer plezant vind ik en je hebt er zo wat van alles en voor ieders keus.
Laat eens iets weten aub.
Groetjes Danny
Van waar ben je en hoe lang fiets je al en waar fiets je zo al?
Ik ben 42j en fiets nu zo een half jaartje omwille van te stoppen met roken en de overtolegi kilo's er af te fietsen (ook al lukt dat niet).
Ik fiets veel op het milietair domein te zonhoven. Het is daar zeer plezant vind ik en je hebt er zo wat van alles en voor ieders keus.
Laat eens iets weten aub.
Groetjes Danny
hengelhoef, kelchterhoef, tenhaagdoornheide zijn de plaatsen waar ik vaak fiets (hengelhoef is op 100m van hier).
volgende zondag ga ik met wat vrienden de meylandtroute (korte versie) doen, als je wilt meekomen, voeg me eens toe op msn => jan@hso.be
volgende zondag ga ik met wat vrienden de meylandtroute (korte versie) doen, als je wilt meekomen, voeg me eens toe op msn => jan@hso.be