05/03 Knokke-Heist beach challenge
Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
-
steffenson
- Mountainbiker
- pointbreak
- Mountainbiker
- Location: Rockrider 8.2/full XT Mavic crossride Disc/ Thompson Antares race
Post by pointbreak »
Gewoon erover rijden, misschien recht op de pedalen dat doen de meesten.steffenson wrote:Heeft er soms iemand al ervaringen met de golfbrekers??
En oppassen voor de geulen, en het wier dat het glad kan maken.
Maar het valt best mee, had er eerst ook mijn twijfels over.
Gaat vanzelf als je in de koers zit...
-
zwiebertje
- Mountainbiker
Post by zwiebertje »
Ja die golfbrekers hé,daar is altijd veel om te doen daar!
Als ge ne goeien jump hebt dan springt ge der over zonder problemen.
Maar als ge niet hoog genoeg gejumpt hebt blijft ge plakken tegen die rotsblokken.
Bij die palengolfbreker zet ge uw stuur in de zij en ge rijdt er gewoon tussen!

Als ge ne goeien jump hebt dan springt ge der over zonder problemen.
Maar als ge niet hoog genoeg gejumpt hebt blijft ge plakken tegen die rotsblokken.
Bij die palengolfbreker zet ge uw stuur in de zij en ge rijdt er gewoon tussen!
-
poisenviper
- Mountainbiker
Post by poisenviper »
en aan die palen schone vrouwen en de dag is helemaal goe
pff ff stressen de bike is nog nie ok
pff ff stressen de bike is nog nie ok
- giani banani
- Mountainbiker
Post by giani banani »
De golfbrekers in Knokke zijn niet echt een obstakel, je bent erover voor je het weet. Ze zijn dan ook héél laag.
Het is voor iedereen hier een uitgemaakte zaak om te starten met strandbanden? Heb donderdag eens het parcour gaan verkennen en die modderstrook was niet te doen met strandbanden. Geraakte er niet door en die strook is toch te lang om die al lopende te doen. Ben wel aan de rechterkant van de dijk gebleven wat het moeilijkst berijdbaar is. Ik denk eraan om vooraan een racing ralph band erop te zetten. Succes aan alle forumleden!
Het is voor iedereen hier een uitgemaakte zaak om te starten met strandbanden? Heb donderdag eens het parcour gaan verkennen en die modderstrook was niet te doen met strandbanden. Geraakte er niet door en die strook is toch te lang om die al lopende te doen. Ben wel aan de rechterkant van de dijk gebleven wat het moeilijkst berijdbaar is. Ik denk eraan om vooraan een racing ralph band erop te zetten. Succes aan alle forumleden!
ik start bij de juniors 54km , jammer dat er maar 16starters zijn
kdenk dat ik dé perfecte strandband heb; heb nog 2 oude specialized roller 2.3 banden gevonden die tot op de draad versleten zijn (gekregen bij stuntbike
) maar de noppen opzij zijn nog fors genoeg.
ideaal in de bochten én op de rechte stukken dus
mij herken je aan nr 1771 en de renner rijdt in een Trek usa - LG outfit
see ya !
kdenk dat ik dé perfecte strandband heb; heb nog 2 oude specialized roller 2.3 banden gevonden die tot op de draad versleten zijn (gekregen bij stuntbike
ideaal in de bochten én op de rechte stukken dus
mij herken je aan nr 1771 en de renner rijdt in een Trek usa - LG outfit
see ya !
Er zijn nog nie veel dingen die mij zo een pijn gedaan hebben dan het feit dat ik morgen niet kan meerijden! Mijn moeder heeft voor een rolstoel gezorgd zodat ik morgen toch een beetje de sfeer kan opsnuiven.
IK WENS IEDEREEN VEEL SUCCES EN DAT DE BESTE MOGEN WINNEN. Maar vooral dat iedereen mag aankomen zonder brokken of pech.
Greets Easyrider
IK WENS IEDEREEN VEEL SUCCES EN DAT DE BESTE MOGEN WINNEN. Maar vooral dat iedereen mag aankomen zonder brokken of pech.
Greets Easyrider
Als recreatief biker hoop ik van me nie belachelijk te maken. 't wordt mijn eerste wedstrijdje. Kga al blij zijn als ik de laatsten niet ben.
PS kbegrijp nie goe dat geleuter over die banden maar dat zal morgen wel duidelijk worden zeker. Da wordt trouwens ook de eerste keer op het strand voor mij. Kzal ik gewoon rijden met mijn banden gelijk anders, kheb toch geen andere!
Cya
PS kbegrijp nie goe dat geleuter over die banden maar dat zal morgen wel duidelijk worden zeker. Da wordt trouwens ook de eerste keer op het strand voor mij. Kzal ik gewoon rijden met mijn banden gelijk anders, kheb toch geen andere!
Cya