nepal

Info over de Transalp, marathons, leuke routes in onze buurlanden, mogelijkheden om te biken in je vakantiebestemming,... je vindt het hier!
DeJean
Mountainbiker

Post by DeJean »

Dus zij brengen alle spare parts en tools ook mee? Hebben ze (of jullie) ook prijzen zonder huur van fietsen en tenten?
Maar vertel vooral verder over dat goede doel...Welk project en hoeveel ongeveer gaat er naartoe?

ben jij mountainleaders.be himself ?

wat de discussie over de prijs betreft, we vroegen ons gewoon af waar het geld naartoe gaat. ;-) Joker heeft geen dergelijk programma dus hoeven we niet te vergelijken
Stekke Stechino
Mountainbiker

Post by Stekke Stechino »

DeJean wrote:

ps: stekke, wie is je reisbegeleider? (zijn zelf ook jokerbegeleiders en kennen je begeleider misschien)
Onze reisbegeleiders zijn Yves en Maya. Zij baten het Via Via cafe uit in Nepal en begeleiden ons er ter plaatse.
Op de reisvergadering werden wij echter toegelicht door Annick H., zij is ook reisbegeleidster maar gaat gewoon mee als 'toerist'.
DeJean
Mountainbiker

Post by DeJean »

Stekke Stechino wrote:
DeJean wrote:

ps: stekke, wie is je reisbegeleider? (zijn zelf ook jokerbegeleiders en kennen je begeleider misschien)
Onze reisbegeleiders zijn Yves en Maya. Zij baten het Via Via cafe uit in Nepal en begeleiden ons er ter plaatse.
Op de reisvergadering werden wij echter toegelicht door Annick H., zij is ook reisbegeleidster maar gaat gewoon mee als 'toerist'.
Annick is een Super madam! Doe ze veel groetjes van Jan en Brenda, en have fun!
Soons
Mountainbiker

Post by Soons »

Hoi,

enkele voorbeelden van goede doelen :
- samenwerken voor vakbond van dragers om hun zo beter te beschermen tegen uitbuiting.
- IT-informatiecentrum in Chitwan NP met speciale opleidingen voor vrouwen.
- hulp aan diverse scholen in Kathmandu en Chitwan
- dental camps ism nederlandse tandartsen

Zoals jullie wel weten is een land als Nepal vrij afhankelijk van NGO's en buitenlandse steun. Daarom ook dat we het als natuurlijk ervaren om een vrij groot deel van de verkoopprijs (NIET de winst dus) af te staan aan doelen die we zelf opstarten of waarvan we zeker zijn dat het geld goed benut wordt.

DeJean : wil je meer info over de tochtsamenstelling, stuur dan een mailtje naar info@mountainleaders.be

Fijn weekend allemaal,
Moose
Soons
Mountainbiker

Post by Soons »

Iemand een voorstel voor een datum in 2007 ?

Indien er nog kandidaten zijn, stuur een mailke. Maken we een overzicht van mogelijke deelnemers.

Groetjes,
Moose
ivo
Mountainbiker

Post by ivo »

Ik kan altijd. Die van ons NIET in september.
Soons
Mountainbiker

Post by Soons »

Dan oktober ? Algemeen heel goede omstandigheden en ook de pas is dan nog sneeuwvrij.

6 oktober tot 27 oktober ?
ivo
Mountainbiker

Post by ivo »

Mij is alles goed.
Met, op dit ogenblik, een voorkeur voor oktober. Maar ik heb geen glazen bol en misschien kom ik volgend jaar wel niet meer overeen met die van ons :lol:
Zou je niet eerst zien dat je een minimaal aantal deelnemers bijeen krijgt met een concensus over een datum?
Soons
Mountainbiker

Post by Soons »

Iedereen mag hier reageren op het voorstel. Het mag ook 3 dagen later zijn of vroeger. :-D

Ale mannen, laat u horen !
Stekke Stechino
Mountainbiker

Post by Stekke Stechino »

Hey allemaal,

juist terug uit Nepal met een jetlag van jewelste :lol: :roll:
voor mij is oktober ideaal dan ben ik ook juist op tijd terug om terug te beginnen in studeren Gent.

Kga eerst wat uitrusten en pas binnen een paar dagen een paar ervaringen delen uit Nepal, but I can say one thing; Nepal is een fantastisch land :-)

groetjes
Post Reply