Mountainbike.be greets Houffa

Data van toertochten of wedstrijden, releases van bikes of onderdelen, info over teams en rijders, geruchten, kortom alles wat collega bikers kan interesseren plaats je hier!
Post Reply
maltje
Mountainbiker

Post by maltje »

Barny wrote:
Wallie wrote: Geen paniek maltje. Barny is een hele toffe biker. Alleen valt hij nogal veel met zijn bike #-o
Ja het gebeurt al eens dat ik wat TE enthousiast een afdaling in duik en ruim voor mijne fiets beneden ben. #-o
We zullen maar denken dat dit symptomen van "het oud zot" zijn hé :oops:

In ieder geval ik zie er echt naar uit [-o<
Hoe is het nu met uwen duim??
Barny
Mountainbiker

Post by Barny »

maltje wrote: Hoe is het nu met uwen duim??
Met mijn duim is het o.k. hoor, het is mijn linker pink die gebroken is en nu vol ijzerdraad zit :roll:
Hopleijk mag die pinning er volgende week uit zodat ik er geen hinder van heb tijdens het voorbereidings weekend van de ctc in St Vith.
Tegen het Houffa weekend zoek ik volledig operationeel te zijn (zowel op de fiets als bij den apres :lol: )
Wald Herr
Mountainbiker

te veel sneeuw ??

Post by Wald Herr »

Der ligt voor de moment wel een pak sneeuw ginder he ! En der ga nog bij vallen de volgende dagen en de temps blijven laag tot eind volgende week.. :cry: Valt er dan wel te biken ginder ?
Gf biker
Mountainbiker

Re: te veel sneeuw ??

Post by Gf biker »

Wa.Ma wrote:Der ligt voor de moment wel een pak sneeuw ginder he ! En der ga nog bij vallen de volgende dagen en de temps blijven laag tot eind volgende week.. :cry: Valt er dan wel te biken ginder ?

Snowbiken heeft toch ook zijn charme's :-D :-D :wink: Hoop ik 8-[ [-o<
Barny
Mountainbiker

Re: te veel sneeuw ??

Post by Barny »

Wa.Ma wrote:Der ligt voor de moment wel een pak sneeuw ginder he ! En der ga nog bij vallen de volgende dagen en de temps blijven laag tot eind volgende week.. :cry: Valt er dan wel te biken ginder ?
Er zijn nog 2 weken te gaan hé en ik zou me meer zorgen maken over een plotse dooi dan over die sneeuw hoor
Guest

Post by Guest »

tot 20cm sneeuw is te rijden
dat heb ik ondervonden in de vogezen
:wink:
defonken
Mountainbiker

ingeschreven.. en nu?

Post by defonken »

ello!

Wij hebben ons een aantal weken geleden ingeschreven en betaald.
Hoe weten we nu of alles wel correct verlopen is? Hebben geen nog geen betalingsbevestiging of zo gekregen.. Is er al een deelnemers/kamerlijst beschikbaar die we 's kunnen inkijken?

Wordt er ook nog een mailtje met praktische info onzer richting verstuurd?
:roll:

greeetz
ka.dee
Management

Re: ingeschreven.. en nu?

Post by ka.dee »

smoof wrote:ello!

Wij hebben ons een aantal weken geleden ingeschreven en betaald.
Hoe weten we nu of alles wel correct verlopen is? Hebben geen nog geen betalingsbevestiging of zo gekregen.. Is er al een deelnemers/kamerlijst beschikbaar die we 's kunnen inkijken?

Wordt er ook nog een mailtje met praktische info onzer richting verstuurd?
:roll:

greeetz
Diegene die al betaald hebben heb idd nog geen bevestiging van betaling ontvangen. Enkel diegenen die nog niet betaald hadden zijn vorige week gecontacteerd geweest. Momenteel zijn de we kamers aan het invullen. Hierbij houden we rekening met de voorkeuren van de deelnemers. Tot op heden hebben we met alle wensen kunnen rekening houden.
defonken
Mountainbiker

Post by defonken »

OKay !!

Thx vr de informatie. We tellen af .. :bounce:
grave digger
Mountainbiker

Post by grave digger »

vraagke,aangezien ik nog nooit in de ardenen in winterse omstandigheden gereden heb vraag ik me af welk soort banden er nu het best zijn, ik bezit swalbe nobby inc,fast fred,racing ralph,jimmy en big jims.de fast fredtjes vallen zeker af maar tussen de rest twijfel ik.heeft er iemand raad?
Post Reply