BK MTB voor studenten >>>www.studeMTB.be<<<

Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...

Kom jij naar dit MTB-evenement?

Ja! Zonder twijfel!
26
33%
Ja, misschien...
28
36%
Ik denk het niet. Spreekt me niet aan...
6
8%
Nee. Spijtig, maar ik kan niet
18
23%

Total votes: 78

Wacko007
Mountainbiker

Post by Wacko007 »

Het parcours heb ik niet aangeduid omdat ik anders problemen zou kunnen hebben. Ik heb officieel enkel toelating voor de dag zelf, dus ik kan me legaal niet permitteren om op voorhand het parcours aan te duiden... Spijtig.
Toch raad ik jullie allen aan om goed voor de start te komen om het parcours te verkennen. Naargelang de neerslag van de dagen die de wedstrijd voorafgaan, kan het parcours er heel anders zijn!!!

De vraag naar het aantal deelnemers is voor mij heel moeilijk te beantwoorden.
In het hele begin waren mijn promotor en ik al heel tevreden mochten er in totaal 50 deelnemers aan de start verschijnen. Ik denk echter dat dit getal ronduit overschreden gaat worden.
Momenteel heb ik een begroting opgemaakt dat gebaseerd is op 45 studenten en 25 deelnemers in de "open".
Bij de studenten twijfel ik of dat aantal zal overschreden worden, maar bij de open heb ik het geval dat dit getal wel zwaar onderschat zou kunnen worden.
Geschat totaal: 90 deelnemers!!!
De accomodatie, parking,... kan dit in ieder geval dragen, dat is geen pijnpunt.

Greetz,

Julien.
giani banani
Mountainbiker

Post by giani banani »

Als je de interesse voor deze topic ziet denk ik dat het aantal deelnemers voor de 'open' inderdaad wat onderschat wordt. Er doen ook enige kleppers mee geloof ik zoals Superkrisser van het forum alsook Bjorn Rondelez zou afkomen (staat vermeld op zijn site) dus dat belooft. Hopelijk kan ik ook afkomen vanuit het Brugse.
Jens
Mountainbiker

Post by Jens »

ik zou heel graag komen, maar ik zit dan in de laatste week examens..
ATEGEV
Mountainbiker

Post by ATEGEV »

Tis alleszins een unieke kans om ginder te rijden aangezien dit parcours anders nooit voor een wedstrijd gebruikt kan worden.
zwiebertje
Mountainbiker

Post by zwiebertje »

Allé als die grote mannen als Rondolez en andere afkomen dan zullen wij dan maar moeten
meerijden om den hoop te vullen i.p.v. te proberen meerijden voor een prijzeken te halen! #-o
Berggeit
Mountainbiker

Post by Berggeit »

die kan nie meedoen als deelnemer voor het BK STUDENTEN hé, alleen als deelnemer in de open klasse (gezamelijke start enzo
veronderstel ik :wink:
beethoven
Mountainbiker

Post by beethoven »

Blijkbaar moet iedereen starten in zijn klasse. Dat is dus to the point.

Er is echter meer nog te beleven.
Er is rand accomodatie voorzien (zeker voor ieder wat wils)
Het spektakel begint met een opvoering van de Dirt19 zeker een spetterend optreden.
In de rand zijn nog enkele voorzieningen voorzien.
Dit alleen geeft al een toon aan de wedstrijd, waar een pracht van een parcour bestelt is.
MTB - Meer
Mountainbiker

Post by MTB - Meer »

Ik ga waarschijnlijk ook komen, maar men conditie is op dit moment nog verre van goed (eigenlijk nooit echt goed geweest). Het ziet er in ieder geval wel veelbelovend uit. Ik ben benieuwd.
sleery
Mountainbiker
Location: twee wielen frame stuur ketting 2 remmen en een versnellingsapparaat

Post by sleery »

Ik heb mij zonet een dag verlof gepakt en zal dus deelnemen :P

in de open dus want het studentenleven ligt (helaas) al een paar jaar achter mij
Willy D
Mountainbiker

Post by Willy D »

kga proberen te komen kijken, samen met de kids. Een wedstrijd in mijnen hof, die mag ik nie missen :P 8)
Post Reply