funklasse flanders cup
Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
- stevens racing
- Mountainbiker
Post by stevens racing »
ik ga ook zeker meedoen bij de funklasse(samen met "sinthesibrother") tenminste als ik mijn wielerboekje terugheb 
- sintesibrother
- Mountainbiker
Post by sintesibrother »
Ik doe ook mee, is wel net na de examens maar dat moet wel lukken!stumpy jumpy wrote:ik ga ook zeker meedoen bij de funklasse(samen met "sinthesibrother") tenminste als ik mijn wielerboekje terugheb
De conditie zal wel niet optimaal zijn maar het is nog maar het begin van het seizoen!
greetz
- Dirttracker
- Mountainbiker
- Redbullbiker
- Mountainbiker
Post by Redbullbiker »
Ik ben 32 jaar en rij zoal 4 jaar mountainbike,en alle strandraces .
Zou graag zo eens meedoen aan de amateurs/funklasse.
Wie kan me er wat meer uitleg overgeven .Ik heb wel geen funklasse vergunning.Ik ik daginschrijving doen ook?
Wat is verschil ts Aen B?
Wie kan me er wat meer uitleg overgeven .Ik heb wel geen funklasse vergunning.Ik ik daginschrijving doen ook?
- sintesibrother
- Mountainbiker
Post by sintesibrother »
A= voor mensen met een funvergunningRedbullbiker wrote:Ik ben 32 jaar en rij zoal 4 jaar mountainbike,en alle strandraces .
B= Voor mensen met een niet funvergunning maar met een dagvergunning.
A= met een prijzenpot en B is zonder prijzenpot!
en snelheid??sintesibrother wrote:A= voor mensen met een funvergunningRedbullbiker wrote:Ik ben 32 jaar en rij zoal 4 jaar mountainbike,en alle strandraces .
B= Voor mensen met een niet funvergunning maar met een dagvergunning.
A= met een prijzenpot en B is zonder prijzenpot!
startuur??
en kan ik met mijn club truitje rijden ??
- The Raceface
- Mountainbiker
Post by The Raceface »
Snelheid tussen A en B zal hetzelfde zijn. Er worden enkel een apart klassement opgemaakt zodat de daginschrijvers ook iets kunnen winnen. Maar voor Redbullbiker zou ik toch een master vergunning aanraden. Zelf ook reeds met funvergunning gereden maar voor 1u wedstrijd en meestal een 100tal deelnemers is er niet zoveel fun. Rij nu met een mastervergunning, 1u30 wedstrijd, minder deelnemers, ben meestal wel de laatste, maar heb dubbel zoveel fun. Onder de deelnemers is er toch meer respect voor elkaar. In de funklasse word je soms nog de huid vol gescholden voor een 80e plaats.