@ Stef V,
binnenkort kan ik op je vragen antwoorden.
Ik heb net een Canyon Nerve ES7 besteld.Nu is het nog wachten op de levering ervan. Deze is pas week 21.
Ik ga hier zeker in de Spaanse Pyreneeën veel plezier aan beleven. :lol:
Canyon
Meningen verschillen (al goed:-) maar toch kan je hier jouw ervaring kwijt over een bepaalde bike.
- globetrotter
- Mountainbiker
-
speedygonzales
- Mountainbiker
Canyon???
Post by speedygonzales »
Laatst een keer zitten kijken op de website van canyon en moet zeggen dat de fietsjes die daar staan nergens te vinden zijn voor die prijs.
Ik ben eigenlijk aan het uitkijken voor een racefiets om in de zomer een beetje kilometers af te raggen. Mijn interesse gaat vooral uit naar de ultimate F10 race voor 1999 eur. Dat het een goede fiets is daar twijfel ik niet aan, maar moest er toch een defect optreden hoe zit het dan met de garantie. Iemand ervaring met hun service? Herstellingen waar laten uitvoeren? Zijn ze een beetje flexibel? Ben je je fiets lang kwijt? Kosten voor eventueel terugsturen? Enz...
ik had toch graag een beetje info hieromtrent gekregen alvorens tot een aankoop over te gaan
alvast bedankt
Ik ben eigenlijk aan het uitkijken voor een racefiets om in de zomer een beetje kilometers af te raggen. Mijn interesse gaat vooral uit naar de ultimate F10 race voor 1999 eur. Dat het een goede fiets is daar twijfel ik niet aan, maar moest er toch een defect optreden hoe zit het dan met de garantie. Iemand ervaring met hun service? Herstellingen waar laten uitvoeren? Zijn ze een beetje flexibel? Ben je je fiets lang kwijt? Kosten voor eventueel terugsturen? Enz...
ik had toch graag een beetje info hieromtrent gekregen alvorens tot een aankoop over te gaan
alvast bedankt
Re: Canyon???
Kijk eens in de O²bikers van deze maand ... daar staat een artikel in over een Canyon Fully met hierin de hele aankoopprocedure!speedygonzales wrote:Laatst een keer zitten kijken op de website van canyon en moet zeggen dat de fietsjes die daar staan nergens te vinden zijn voor die prijs.
alvast bedankt
Als het waar is wat ze daar zeggen, dan loop je geen risico!
Ben.
Je der. staat niet goed afgeregeld.canyon wrote:Ik heb mijn Canyon Nerve XC7 nu een jaar en heb hem dus al redelijk uitgetest.
Hier volgen de pro's en contra's
Pro![]()
Prijs kwaliteit - onthaal en uitleg in de shop te Koblenz - laat zich goed sturen.
Contra![]()
De kabels lopen langs de zijkant vd bovenbuis ipv boven of onderkant. (kan soms serieus pijn doen aan de knietjes)
Wanneer je op je grote plateau rijd vooraan op oneffen parcours slaat je achterderraileur bijna constant tegen je achterbrug.
goede dag mensen.
ik heb een beetje gezocht op dit forum over canyon maar ik kan niet erg iets vinden. ik ben voorplan een fully aan te schaffen. maar ik kan niet echt een keuze maken tussen de canyon Nerve XC7 of gaint trance
ik ik erg belangerijk vind dat die vering geen verlies heeft. maar een klein beetje mag wel hoor. wat wil ik er mee doen is ik wil eerst een beetje trianen en naar de alpen fietsen. hierna misschien een maraton,xc paar keer mee doen. alle informatie over gaint dit heb ik wel gevonden op dit forum en het is mijn duidelijk geworden dat dit een hele goed fiest is.
mijn vragen zijn hieronder
-wat vinden jullie van deze fiest en wie heeft er (canyon)
- de achtervering hoe zit dat hiermee geen trapverlies en andere dingen.
(canyon)
-het frame hoe zit dat hiermee is dit een beetje eerste klase frame
of dit te vergelijken met gaint.
de site is hieronder
(canyon)
http://www.canyon.com/_nl/mountainbikes/index.html?b=48
gaint wel het nieuwste model die nog niet in nl uit is
http://www.giant-bicycles.com/uk/030.00 ... odel=10365
heel erg bedankt al vast gr Enjoy.
ik heb een beetje gezocht op dit forum over canyon maar ik kan niet erg iets vinden. ik ben voorplan een fully aan te schaffen. maar ik kan niet echt een keuze maken tussen de canyon Nerve XC7 of gaint trance
ik ik erg belangerijk vind dat die vering geen verlies heeft. maar een klein beetje mag wel hoor. wat wil ik er mee doen is ik wil eerst een beetje trianen en naar de alpen fietsen. hierna misschien een maraton,xc paar keer mee doen. alle informatie over gaint dit heb ik wel gevonden op dit forum en het is mijn duidelijk geworden dat dit een hele goed fiest is.
mijn vragen zijn hieronder
-wat vinden jullie van deze fiest en wie heeft er (canyon)
- de achtervering hoe zit dat hiermee geen trapverlies en andere dingen.
(canyon)
-het frame hoe zit dat hiermee is dit een beetje eerste klase frame
of dit te vergelijken met gaint.
de site is hieronder
(canyon)
http://www.canyon.com/_nl/mountainbikes/index.html?b=48
gaint wel het nieuwste model die nog niet in nl uit is
http://www.giant-bicycles.com/uk/030.00 ... odel=10365
heel erg bedankt al vast gr Enjoy.