Bikers in omgeving Ichtegem (Torhout)

Zoek je iemand om in het week-end mee te gaan biken? Interesse om eens een gezamelijke uitstap te organizeren? Maak je hier kenbaar.
roy
Mountainbiker
Location: Duratec sonix cx3 s-ram X0,hope new mini raceface deus easton Xc-one and ec70 Reba WC

Post by roy »

bekegemnoare wrote:perdut-roy
morgen normaal omstreeks 8.30
in westrozebeke :-D
tot de volgende

Jo niet geraakt wi in west-rozebeke.

Chauffuer die we hadden moest op zijn werk zieke vervangen.

Plezier e gasten.

groeten Roy.
bekegemnoare
Mountainbiker

Post by bekegemnoare »

yep de mannen
in westrozebeke gereden
mooie tocht wel heuvelachtig doar heb de 45km gedaan
goeie bevoorrading met gatorade dranken
der was wel een strak ijseg windje zulle
morgen beernem om 8:30 tot dan mischien
zaluu 8)
bekegemnoare
Mountainbiker

Post by bekegemnoare »

yo
voila nog een ritje in de benen
beernem mooie tocht veel offroad en goeie bevoorrading
kwil tegen volgende winter over een redelijke conditie beschikken
om dan mischien enkele klassiekers mee te rijden zoals paris-roubax
lijkt een mooie uitdaging ale tot weder horen
salu :oops:
Perdut
Mountainbiker

Post by Perdut »

Was er ook graag bijgeweest in Beernem maar ben er nie geraakt.
Ben dan maar alleen een 35km gaan fietsen. Was wel ijzig koud, amaai.

Roy,

'T kan zijn dat ik meerij morgen als het niet regent. Heb namelijk (nog) geen regenkledij. Zie wel 1 probleempje, ik heb nog geen helm en zie in 1 van je vorige berichtjes dat dit verplicht is bij jullie. Ik ben niet tegen de helm, zal er ook zeker één aanschaffen maar heb momenteel dus nog gene.

Gr.
Yoeri.
roy
Mountainbiker
Location: Duratec sonix cx3 s-ram X0,hope new mini raceface deus easton Xc-one and ec70 Reba WC

Post by roy »

Perdut wrote:Was er ook graag bijgeweest in Beernem maar ben er nie geraakt.
Ben dan maar alleen een 35km gaan fietsen. Was wel ijzig koud, amaai.

Roy,

'T kan zijn dat ik meerij morgen als het niet regent. Heb namelijk (nog) geen regenkledij. Zie wel 1 probleempje, ik heb nog geen helm en zie in 1 van je vorige berichtjes dat dit verplicht is bij jullie. Ik ben niet tegen de helm, zal er ook zeker één aanschaffen maar heb momenteel dus nog gene.

Gr.
Yoeri.
Yoeri,
Okay we verwachten je dan als het niet regent.
Normaalgezien zal dat van helm geen probleem zijn.

Er is wel een waterkans dat ik er niet bij ben maar dan laat ik de anderen weten dat er een nieuweling meegaat.

tot morgen
groeten roy.
Perdut
Mountainbiker

Post by Perdut »

Roy,

Je zal me misschien nooit geloven maar gisteren ontdekte ik de wet van Murphy !!
Was nogal laat van 't werk thuis gekomen, snel fietskledij aangetrokken, lichten op de fiets gezet en.... batterijen van voorlicht af.
Direkt naar de winkel om nieuwe geweest en geïnstalleerd. Terug op de fiets gesprongen en .... miljaarde, platten tuub !
Heb toen de fietstocht maar afgeblazen, in 15min band vervangen en dan nog met de fiets in Koekelare geraken zou me toch niet meer lukken.
Volgende keer meer geluk in elk geval (hoop ik).

Gr.
Yoeri.
bekegemnoare
Mountainbiker

Post by bekegemnoare »

jep
kzal dit weekend geen tt rijden
kheb een zere rug heb enkele forums van hier gelezen
en ik dacht da ik niet juist of goed op mijn fiets zat
heb mij laten meten bij fietshandel ampe in torhout
28euro was het kreeg een plan van hoe mijn bike moest staan
even gechekt en stuur te breed,stuurpen te lang,en zadel te veel
naar voor kzal hem in het weekend op punt zetten
tot een volgende en liefst zonder zere rug
bike ze wel mannen :oops: :cry:
frawiwi
Mountainbiker
Location: Blur Santacruz en F 500 c'dale special tuned by Duck bikes ,zonder f.cking fattyveer

Post by frawiwi »

=D> , jow gasten,
ik kom uit gistel en ben ook ne beginner,
k vind t heel moeilijk om met iemand samen te rijden, ikzelf rij meestal te traag zodat de andere nie genoeg zweet he.
Als ik dan probeer mee te rijden met iemand anders, blaas ik mijn benen op. in beernem bv had ik een gemiddelde op de tocht van 50km van 16,5km/u. Ik denk in t begin dat t vooral zaak is om u nie te forceren he.
t is in ieder geval mijn ding, koersen zegt me minder. k probeer vooral geen voet aan de grond te zetten, crossen is mijn ding . Enkel jammer dat die velo dan altijd zo vuil is he. zoek iemand om s morgensvroeg deze zomer geregeld een 2 tal uurtjes te trainen.
misschien tot op een tourtocht of zo he.
Perdut
Mountainbiker

Post by Perdut »

Yep,

Ik kies momenteel eerder om iets minder km's te rijden op de TT's maar probeer die wel aan een degelijk tempo te rijden. Ik kies meestal de afstanden rond de 30-35 km. Meestal haal ik dan een gemiddelde van om en bij de 22km/h. Op de stukken (vlakke) verharde wegen probeer ik dan een snelheid aan te houden van ongeveer 26km/h.
Tot nog toe lukt het goed, eens ik voel dat ik die afstanden makkelijk afgaspel, ga ik over naar een trapje hoger (meer km's). Deze zomer ga ik dan ook proberen om een beetje te trainen op snelheid en uithouding. Volgende winter wil ik dan ook in staat zijn de grotere TT's te rijden en ook op tempo.
Als je er zin in hebt, en het sneeuwt of regent niet, kan je misschien zondagmorgen eens meerijden met mij. Ik rij hier dan meestal een BLOSO route.

Groetjes,Yoeri.
frawiwi
Mountainbiker
Location: Blur Santacruz en F 500 c'dale special tuned by Duck bikes ,zonder f.cking fattyveer

Post by frawiwi »

op zondag kan ik meestal nie, jammer, maar voor mij telt minder het kompetietieve, juste de tocht in oostduinkerke gereden se, amaai k heb moeten vechten, maar toch uitgereden de 50km, mooi parcours, veel off road , soms misschien wat te moeilijk voor ne beginner. Heerlijk weertje,
groetjes had een gemiddelde van slechts 14,6
Post Reply