BK MTB voor studenten >>>www.studeMTB.be<<<
Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
En morgen is het zover 25 /2 om de parcours verkenning aan te vatten.
Het parcour wordt nog effe bijgewerk in de morgen vanaf 10.00u op het inmiddels welgekende adres. In de namiddag kan er dan een ritje "gewaagd"worden, want dat wordt het.
Ik zou zorgen voor enkele kiekjes en kom aldus "ietske" gewapend met atributen naar....... Edegem.
Het parcour wordt nog effe bijgewerk in de morgen vanaf 10.00u op het inmiddels welgekende adres. In de namiddag kan er dan een ritje "gewaagd"worden, want dat wordt het.
Ik zou zorgen voor enkele kiekjes en kom aldus "ietske" gewapend met atributen naar....... Edegem.
- Wacko007
- Mountainbiker
Als je wil, kan je komen rijden om 14u. Samenkomst aan de start van de wedstrijd.beethoven wrote:En morgen is het zover 25 /2 om de parcours verkenning aan te vatten.
Route?Klik hier!
Greetz,
Julien.
-
zwiebertje
- Mountainbiker
Post by zwiebertje »
Wordt er nog een onderscheid gemaakt bij de open wedstrijd tussen de jongeren en
de oudere deelnemers of rijdt iedereen tesamen en/of wordt er een klassement
opgemaakt aan dehand van leeftijd en/of categorie van licentie?
de oudere deelnemers of rijdt iedereen tesamen en/of wordt er een klassement
opgemaakt aan dehand van leeftijd en/of categorie van licentie?
De gehele omloop werd vandaag afgesproken en beslist.
Afspraken werden gemaakt met de Dirty19 en Julien reed als parcourbouwer de omgeving af steeds opzoek naar wat kan en naar nieuwere afwisseling van de wegels. Zo ontstaat er een mooie route vol relief op deze gronden waarbij blijvende afwisseling is gegarandeerd, een parcoursamenstelling van 8.5km.
Gezien de variabele wegomstandigheid zal een topsnelheid rondom de 15km/u tot 20km/u liggen.
Afspraken werden gemaakt met de Dirty19 en Julien reed als parcourbouwer de omgeving af steeds opzoek naar wat kan en naar nieuwere afwisseling van de wegels. Zo ontstaat er een mooie route vol relief op deze gronden waarbij blijvende afwisseling is gegarandeerd, een parcoursamenstelling van 8.5km.
Gezien de variabele wegomstandigheid zal een topsnelheid rondom de 15km/u tot 20km/u liggen.
Last edited by beethoven on Sun 26 Feb 2006 20:14, edited 1 time in total.
- Wacko007
- Mountainbiker
Categorieën:
-studenten: dames - heren
-open: dames - heren
Er wordt dus geen categorie voorzien voor jongeren of ook niet voor masters.
Dit is nog maar mijn eerste wedstrijd dat ik organiseer en is vooral gericht op de studenten. Dit zijn de twee redenen waarom er nog geen grote verscheidenheid is in categorieën.
De "open" is een extra. Het studentenkampioenschap moet de hoofdbrok vormen.
Greetz,
Julien.
-studenten: dames - heren
-open: dames - heren
Er wordt dus geen categorie voorzien voor jongeren of ook niet voor masters.
Dit is nog maar mijn eerste wedstrijd dat ik organiseer en is vooral gericht op de studenten. Dit zijn de twee redenen waarom er nog geen grote verscheidenheid is in categorieën.
De "open" is een extra. Het studentenkampioenschap moet de hoofdbrok vormen.
Greetz,
Julien.
- Wacko007
- Mountainbiker
8,5km is er wat over. Wss een typfoutje...beethoven wrote:De gehele omloop werd vandaag afgesproken en beslist.
Afspraken werden gemaakt met de DirtE-19 en Julien reed als parcourbouwer de omgeving af steeds opzoek naar wat kan en naar nieuwere afwisseling van de wegels. Zo ontstaat er een mooie route vol relief op deze gronden waarbij blijvende afwisseling is gegarandeerd, een parcoursamenstelling van 3.5km.
Gezien de variabele wegomstandigheid zal een topsnelheid rondom de 15km/u tot 29km/u liggen (gemiddelde zal, in normale omstandigheden, rond de 20km/h liggen voor de snelsten).
Als je zoekt naar het adres van DirtE-19;klik hier
Dat zijn een stelletje gezonden zotten op een fiets. Moet je echt eens zien...
Greetz,
Julien.
- ATEGEV
- Mountainbiker
Ik ben gisteren geweestv op die parcoursverkenning en ik verzeker je: HET IS DE MOEITE. Het terrein aldaar biedt super veel mogelijkheden en Julien is er in geslaagd een super schone en veeleisende omlooop te creëren. Gans de tijd steile klimmetjes en afdalingen, kombochten, bultjes, steps etc. Ook voor het publiek zal dit een zeer aantrekkelijke wadstrijd zijn omdat alles zich afspeelt op een rel kleine opp. zodat je meermaals de deelnemers zal kunnen gade slaan.