13 maart 2006 voorstelling 2MEGA-SAECO team

Data van toertochten of wedstrijden, releases van bikes of onderdelen, info over teams en rijders, geruchten, kortom alles wat collega bikers kan interesseren plaats je hier!
farmer/cowboy
Mountainbiker

Post by farmer/cowboy »

Aha, dus als ik me niet registreer kom ik er niet in en hebben jullie nadien geen beelden op dvd. :lol:
vostefan
Site Administrator

Post by vostefan »

farmer/cowboy wrote:Aha, dus als ik me niet registreer kom ik er niet in en hebben jullie nadien geen beelden op dvd. :lol:
LOL

Als jullie namen zijn doorgegeven aan Ilse, van Morphic, is er geen probleem ... anders zitten we met de gebakken patatten .... want er wordt aan de inkom een gastenlijst gelegd om te vermijden dat Ilse de hele tijd wordt opgeroepen om toestemming te geven aan mensen om toch binnen te mogen ....
vostefan
Site Administrator

Post by vostefan »

De aankondiging staat ondertussen ook on-line op de http://www.versuz.be website, onder Agenda!

Dat geeft jullie onmiddellijk de gelegenheid om al eens te spieken hoe Versuz er uit ziet op maandagavond, en wat jullie na 23.00u mogen verwachten ...

Wacht niet te lang om in te schrijven, de gastenlijst wordt na 10 maart niet meer aangepast, ten zij iemand een zeer sterk excuus heeft om alsnog binnen te komen :wink: http://www.team2mega.be/event/
farmer/cowboy
Mountainbiker

Post by farmer/cowboy »

Hihi, en dan die dress-code. Als ge mij in een wit hemdeke en nen das(lees: plastron) verwacht zulde ook naar uw filmke moeten fluiten :wink: :wink: :lol: :lol:
Last edited by farmer/cowboy on Fri 03 Mar 2006 00:18, edited 1 time in total.
idtmp
Mountainbiker

MTBike

Post by idtmp »

Ja ik denk dat ik mij een breuk ga lachen daar in de versuz! Iedereen op ze´n mooist :P !
Ik kom alvast ik mijn hemdje van MTBike :lol:
mark2mega
Mountainbiker

Post by mark2mega »

[-X Zelfs ik doe geen plastronneke aan jongens...
Geen zorgen dus :wink:

Zeg mannen, mss een tof idee om onze hemden zoals na een voetbalmatch (das iets met nen bal en veel gazon naart schijnt) te wisselen op het einde? lol
Wallie
Mountainbiker

Post by Wallie »

mark2mega wrote:[-X Zelfs ik doe geen plastronneke aan jongens...

Zeg mannen, mss een tof idee om onze hemden zoals na een voetbalmatch (das iets met nen bal en veel gazon naart schijnt) te wisselen op het einde? lol
Dat is dus afgesproken Mark : een Mountainbike.be t-shirt wisselen tegen een 2mega t-shirt.
vostefan
Site Administrator

Post by vostefan »

Seg Mark,

ik denk dat ge zelf eens uw oor te luister moet leggen bij Morphic, want hemden uittrekken en dat soort toestanden is daar niet toegelaten zenne ... ik vrees dat jullie allebei in jullie nakie op straat zullen belanden ... #-o :lol:
Fons Moors
Mountainbiker
Location: E-MTB LEVO - Merida Big7 - Merida Ninety-Nine Merida O-Nine

Post by Fons Moors »

mark2mega wrote:[-X Zelfs ik doe geen plastronneke aan jongens...

Zeg mannen, mss een tof idee om onze hemden zoals na een voetbalmatch te wisselen op het einde? lol
Ik wil wel mee doen. Maar...ik heb maar heel kleine hemden.
Heb meer kans voor te wisselen met...een vrouwe hemdje.
JanMan
Mountainbiker

Post by JanMan »

Fons Moors wrote:Ik wil wel mee doen. Maar...ik heb maar heel kleine hemden.
Heb meer kans voor te wisselen met...een vrouwe hemdje.
Jaja, zo zal dat wel lukken :wink:
Post Reply