Beachrace oostduinkerke gaat wel degelijk door
Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
- roy
- Mountainbiker
- Location: Duratec sonix cx3 s-ram X0,hope new mini raceface deus easton Xc-one and ec70 Reba WC
Kheb het gehoort wi muziek via winnamp en film via quik. samen laten draaien.GT wrote:Zo indrukwekkend is het geluid niet zenne, in die zin dat ge alleen wind hoort, en af en toe een conversatie tussen cameraman en chauffeur?roy wrote:Mooi filmpje.
raad dat het wel geen klank wilde afspelen.
Heb dan maar de klank met winamp synchroon laten spelen met het beeld van Quik.(winnamp wilde geen beeld).![]()
Lete er wel op dat de winnaar geen kop deed of wa da alleen toeval.
Het ging als volgt:
*Amai dat zijn er nen hooop e?* ofzoiets ...
Is er echt geen enkele forumbiker achter mij geëindigd ?doorbijter wrote:Uitslag 22km forumleden
8 klimmerken
13 focus_wrc
33 El Grande
44 Stuka
52 Will3Ms
70 doorbijter
76 pacer
107 Cyclingbeast
178 Rock Rider
204 Zanneis
Alhoewel, aan één kant gezien (van vanachter dus) ben ik nu ook de eerste ...
-
farmer/cowboy
- Mountainbiker
Post by farmer/cowboy »
Ik kan er natuurlijk Brian Adams of Bruce Springsteen als achtergrondmuziek op zetten, en dan de sabam op mijne kop krijgen zekersroy wrote:Kheb het gehoort wi muziek via winnamp en film via quik. samen laten draaien.GT wrote:Zo indrukwekkend is het geluid niet zenne, in die zin dat ge alleen wind hoort, en af en toe een conversatie tussen cameraman en chauffeur?roy wrote:Mooi filmpje.
raad dat het wel geen klank wilde afspelen.
Heb dan maar de klank met winamp synchroon laten spelen met het beeld van Quik.(winnamp wilde geen beeld).![]()
Lete er wel op dat de winnaar geen kop deed of wa da alleen toeval.
Het ging als volgt:
*Amai dat zijn er nen hooop e?* ofzoiets ...
'k vond het wel grappig, mijne chauffeur was nen hollander, en die hadden ze verteld dat er 11000 deelnemers waren. Ik heb hem maar in zijn wijsheid gelaten
enne, nog ff geduld, dan start de mountainbike.be filmpagina.
- roy
- Mountainbiker
- Location: Duratec sonix cx3 s-ram X0,hope new mini raceface deus easton Xc-one and ec70 Reba WC
Kdact et zegt dieje nu 1100 en kdacht in men eigen deze die filmt is agliek ook nie van de snuggerste ton.farmer/cowboy wrote:
'k vond het wel grappig, mijne chauffeur was nen hollander, en die hadden ze verteld dat er 11000 deelnemers waren. Ik heb hem maar in zijn wijsheid gelatenEn filmen vanuit zo'n hobbelende, trillende oude jeep is al nie om te doen (zonder ramen vanachter, VT4 had wel nen betere natuurlijk, die met de witte Landrover stickers) , laat staan nog commentaar geven
In Knokke krijg ik weer nen jeep, maar ga 'k veel meer filmen vanop vaste punten. Ik had gevraagd om met mijnen eigen jeep over 't strand te mogen rijden, maar daar geeft de organisatie geen toelating voor. We mogen zelfs onze tent niet zetten in de finishzone
![]()
Mo je wist et dus toch.
Het geluid is goed zo, puur natuur (letterlijk) ... geen gezever, wat is da nu toch allemaal?!farmer/cowboy wrote:'k vond het wel grappig, mijne chauffeur was nen hollander, en die hadden ze verteld dat er 11000 deelnemers waren. Ik heb hem maar in zijn wijsheid gelatenEn filmen vanuit zo'n hobbelende, trillende oude jeep is al nie om te doen (zonder ramen vanachter, VT4 had wel nen betere natuurlijk, die met de witte Landrover stickers) , laat staan nog commentaar geven
In Knokke krijg ik weer nen jeep, maar ga 'k veel meer filmen vanop vaste punten. Ik had gevraagd om met mijnen eigen jeep over 't strand te mogen rijden, maar daar geeft de organisatie geen toelating voor. We mogen zelfs onze tent niet zetten in de finishzone
![]()
Haha en zo lachen met een hollander ...
Er was eens een hollander, een duitser en ..........