Filip Meirhaeghe Back in business

Data van toertochten of wedstrijden, releases van bikes of onderdelen, info over teams en rijders, geruchten, kortom alles wat collega bikers kan interesseren plaats je hier!
ka.dee
Management

Post by ka.dee »

Hoe je het draait of keert, Filip Meirhaeghe zal altijd voor én tegenstanders blijven hebben door zijn EPO-verhaal en de daaran verbonden schorsing. Voor de ene is is onlangs gestart met een propere lei, voor de andere is ie voor de rest van zijn carriere 'gebrandmerkt'.

Meningen verschillen nu eenmaal en alles begint bij respect te hebben en te tonen voor elkaars mening. Anders kom je sowieso toch in een straatje zonder einde en blijft die discussie verder gaan.
Guest

Post by Guest »

Beginnen we hier nu WEER over :evil: . Is er nu geen enkel topic dat niet besmeurd gaat worden. #-o .

Ok, omtrent dat stuurnummer kan ik jou geen ongelijk geven. Voor de rest, zoek een hobby en blijf niet continu zeuren over Filip's verleden.

En ik die had begrepen dat alleen vrouwen konden zagen #-o #-o #-o #-o #-o #-o . Dames het bewijs is geleverd, jullie zijn volledig vrijgesproken. :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Mountainbiker
Location: Trek Elite 9.8 '04-'05-'07-'09/Trek 8500/Cannondale Flash carbon 29'er/KTM 27,5"/Specialized Epic

Post by »

I.v.m. het startnummer : heeft dit niet te maken met het feit dat het Versluys team het eerste team was en alfabetisch gezien Meirhaeghe vóór Rondelez komt ?? Nen uitleg gelijk een ander hé :wink: ...
Ben Lee
Mountainbiker

Post by Ben Lee »

ka.dee wrote:Hoe je het draait of keert, Filip Meirhaeghe zal altijd voor én tegenstanders blijven hebben door zijn EPO-verhaal en de daaran verbonden schorsing.
Inderdaad ka.dee ...

Ik denk niet dat er voorstanders kunnen zijn aan dat verhaal, maar dat wil niet zeggen dat we geen fan blijven ... en hem kunnen vergeven ...

Dat ik fan blijf zal voornamelijk afhangen van zijn (hopelijk) komende prestaties ...

Wat veel volk nog even vergeet is dat EPO geen tovenarij is ... er moet nog altijd gewerkt worden om bovenaan mee te draaien, onder publieke, sponsor (enz.) druk is het misschien wel begrijpelijk dat je deze fout maakt ...

Trouwens zonder talent, karakter, werkkracht en een leven in teken van de sport, gaat EPO alleen niet zorgen voor een topatleet ...

Let's be good Christians and forgive and forget .... (ik ben ergens 18 jaar geleden nog naar de kerk geweest dus ik weet waarover ik praat!)

Das trouwens het laatste wat ik hierover zeg ...

Alleen nog .... GO FLUPPE!

Image

Aooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo

Ben.
GT
Mountainbiker

Post by GT »

Mooie repliek, Ben Wolf Lee!! Petje af. =D>

.
Jens
Mountainbiker

Post by Jens »

daar kan ik ook niet meer aan toe voegen!
Ik zal Filip altijd blijven steunen, iedereen maakt wel eens fouten! Hij was het dat er voor gezorgd heeft dat ik begonnen ben met MTB, alleeja, onrechtstreeks toch.

Ik begrijp wel sommige reacties: indien het iemand anders was, zou deze misschien niet zoveel steun krijgen dan Filip.
Maar voor mij mag hij in elk geval weer serieus mee doen, en dit onafhankelijk van de prestaties! Hij blijft een voorbeeld voor mij, vooraan of achteraan de lijst, en ik ben gewoon al blij dat hij weer mee doet! Dat hij er zelf maar plezier in heeft!!
vdp-bikes
Mountainbiker

Post by vdp-bikes »

laten we het verleden zo laten daar is al meer dan genoeg over gezeverd :-({|= en ik vind da onze fluppe heel goe bezig is zijn 1ste koers en hij is 4de en als ge dan weet da ze de ganse koers met 3 tegen u rijden dan kan ik alleen maar zeggen PROFICIAT fluppe en doe zo verder de resultaten zeker volgen :-D
Hubertje
Mountainbiker

Post by Hubertje »

Wat hij gedaan heeft was fout, maar als ze hem zijn staf hebben gegeven zodat hij eventueel kon terugkeren dan is dat teken dat dat de straf was die hij verdiende. Hij heeft ze uitgezeten en mag er van mij weer volledig voor gaan. Ik wens hem niet meer of minder succes dan al zijn collegas ;)
Sunn Xtreme
Expert

Post by Sunn Xtreme »

:-D
Last edited by Sunn Xtreme on Wed 22 Mar 2006 19:00, edited 1 time in total.
Jens
Mountainbiker

Post by Jens »

=D>

Al is het natuurlijk ook te begrijpen dat sommigen hem hiervoor zullen blijven veroordelen!
Er zulen wel altijd voor en tegenstanders blijven, daar is ni veel meer aan te doen! Maar ik denk dat voor 2004 wel iedereen overtuigd zal geweest zijn dat hij nu eenmaal de beste was/is! :wink:
Post Reply