kheb voor mezelf uitgemaakt da ik eens een tijdje zonder frisdrank ga doen. Vooral voor de tanden, ma ook een beetje omdat t zo ongezond is. Nu een dan een pintje of ne goeien kan wel, maar zeker niet overdrijven
Tis nu al sinds dinsdag dak niks anders meer drink als koffie, vers fruitsap, melk en water (en eigenlijk ook sportdrank).
Ik wil het ne maand volhouden. Gewoon om ff te zeggen dak trots ben op mijn eigen om zo'n initiatief te nemen!
wie doet mee?
no more frisdrank!
Meer info over hoe je best eet en drinkt, het gebruik van een hartslagmeter of spierstimulatietoestel, hier kan je ervoor terecht.
- herder levi
- Mountainbiker
Post by herder levi »
Ik ban de frisdrank al een tijdje uit mijn drinkpatroon en ik mis het niet echt.Als ik opsta een glas water met twee pillen glucosamine (rugpijn vermijden in de mate van het mogelijke) en bij mijn boterhammen één of twee glazen sojamelk.Voor de rest van de dag en bij het eten water,water,water...(ongeveer 1,5l).Alleen s'avonds af en toe nen "donkeren" en na nen t.t. ???

- Max Power
- Mountainbiker
bwah tis nie zozeer de cola. op den duur krijgde zoveel goesting in ne cola dat die langverwachte cola dan eigenlijk wel tegenvalt. Tzijn meer de limonades die ik mis. Ne gini of ne fanta vb.Fat_d wrote:ben daar ook al tijdje mee bezig....
de verleiding naar ne cola is vaak GROOT!!!
veel sterkte gewenst
- MaC'Red
- Mountainbiker
ik drink al jaar en dag koffie en kan het dus ook nie missen
, ik sta alle dagen op rond 5 uur en mijn eerste werk is nen goeie kop sterke koffie.
voor de rest drink ik op het werk veel water ( plat of bruis ) en tijdens de koffiepauzes drink ik dus koffie ( een taske of 2 met melk en klontje suiker )
bij men warm eten drink ik al es een glas cola ( de gewone en / of light ) en voor de rest drink ik ook citroen thee maar van die oploskorrels dan met een scheut honing
Gizmo
voor de rest drink ik op het werk veel water ( plat of bruis ) en tijdens de koffiepauzes drink ik dus koffie ( een taske of 2 met melk en klontje suiker )
bij men warm eten drink ik al es een glas cola ( de gewone en / of light ) en voor de rest drink ik ook citroen thee maar van die oploskorrels dan met een scheut honing
Gizmo