Beachrace oostduinkerke gaat wel degelijk door

Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
kenny!
Mountainbiker

Post by kenny! »

gelukkig heb ik een brede kas :-D :bounce:
roy
Mountainbiker
Location: Duratec sonix cx3 s-ram X0,hope new mini raceface deus easton Xc-one and ec70 Reba WC

Post by roy »

GT wrote:
roy wrote:Mooi filmpje.
raad dat het wel geen klank wilde afspelen.
Heb dan maar de klank met winamp synchroon laten spelen met het beeld van Quik.(winnamp wilde geen beeld). #-o
Lete er wel op dat de winnaar geen kop deed of wa da alleen toeval.
Zo indrukwekkend is het geluid niet zenne, in die zin dat ge alleen wind hoort, en af en toe een conversatie tussen cameraman en chauffeur?
Het ging als volgt:
*Amai dat zijn er nen hooop e?* ofzoiets ... ;-)
Kheb het gehoort wi muziek via winnamp en film via quik. samen laten draaien.
zanneis
Mountainbiker

Post by zanneis »

doorbijter wrote:Uitslag 22km forumleden

8 klimmerken
13 focus_wrc
33 El Grande
44 Stuka
52 Will3Ms
70 doorbijter
76 pacer
107 Cyclingbeast
178 Rock Rider
204 Zanneis
Is er echt geen enkele forumbiker achter mij geëindigd ? :oops: :oops: :oops: :oops: :oops:

Alhoewel, aan één kant gezien (van vanachter dus) ben ik nu ook de eerste ... #-o #-o #-o
jo o
Mountainbiker

Post by jo o »

ikke werd de 174ste, in knokke zal het beter zijn?
farmer/cowboy
Mountainbiker

Post by farmer/cowboy »

roy wrote:
GT wrote:
roy wrote:Mooi filmpje.
raad dat het wel geen klank wilde afspelen.
Heb dan maar de klank met winamp synchroon laten spelen met het beeld van Quik.(winnamp wilde geen beeld). #-o
Lete er wel op dat de winnaar geen kop deed of wa da alleen toeval.
Zo indrukwekkend is het geluid niet zenne, in die zin dat ge alleen wind hoort, en af en toe een conversatie tussen cameraman en chauffeur?
Het ging als volgt:
*Amai dat zijn er nen hooop e?* ofzoiets ... ;-)
Kheb het gehoort wi muziek via winnamp en film via quik. samen laten draaien.
Ik kan er natuurlijk Brian Adams of Bruce Springsteen als achtergrondmuziek op zetten, en dan de sabam op mijne kop krijgen zekers #-o Eigen gefilmd materiaal moogt ge wettelijk verspreiden, maar andersmans muziek niet hè.
'k vond het wel grappig, mijne chauffeur was nen hollander, en die hadden ze verteld dat er 11000 deelnemers waren. Ik heb hem maar in zijn wijsheid gelaten :lol: En filmen vanuit zo'n hobbelende, trillende oude jeep is al nie om te doen (zonder ramen vanachter, VT4 had wel nen betere natuurlijk, die met de witte Landrover stickers) , laat staan nog commentaar geven #-o In Knokke krijg ik weer nen jeep, maar ga 'k veel meer filmen vanop vaste punten. Ik had gevraagd om met mijnen eigen jeep over 't strand te mogen rijden, maar daar geeft de organisatie geen toelating voor. We mogen zelfs onze tent niet zetten in de finishzone #-o

enne, nog ff geduld, dan start de mountainbike.be filmpagina.
roy
Mountainbiker
Location: Duratec sonix cx3 s-ram X0,hope new mini raceface deus easton Xc-one and ec70 Reba WC

Post by roy »

farmer/cowboy wrote:

'k vond het wel grappig, mijne chauffeur was nen hollander, en die hadden ze verteld dat er 11000 deelnemers waren. Ik heb hem maar in zijn wijsheid gelaten :lol: En filmen vanuit zo'n hobbelende, trillende oude jeep is al nie om te doen (zonder ramen vanachter, VT4 had wel nen betere natuurlijk, die met de witte Landrover stickers) , laat staan nog commentaar geven #-o In Knokke krijg ik weer nen jeep, maar ga 'k veel meer filmen vanop vaste punten. Ik had gevraagd om met mijnen eigen jeep over 't strand te mogen rijden, maar daar geeft de organisatie geen toelating voor. We mogen zelfs onze tent niet zetten in de finishzone #-o
Kdact et zegt dieje nu 1100 en kdacht in men eigen deze die filmt is agliek ook nie van de snuggerste ton. :P
Mo je wist et dus toch.
GT
Mountainbiker

Post by GT »

farmer/cowboy wrote:'k vond het wel grappig, mijne chauffeur was nen hollander, en die hadden ze verteld dat er 11000 deelnemers waren. Ik heb hem maar in zijn wijsheid gelaten :lol: En filmen vanuit zo'n hobbelende, trillende oude jeep is al nie om te doen (zonder ramen vanachter, VT4 had wel nen betere natuurlijk, die met de witte Landrover stickers) , laat staan nog commentaar geven #-o In Knokke krijg ik weer nen jeep, maar ga 'k veel meer filmen vanop vaste punten. Ik had gevraagd om met mijnen eigen jeep over 't strand te mogen rijden, maar daar geeft de organisatie geen toelating voor. We mogen zelfs onze tent niet zetten in de finishzone #-o
Het geluid is goed zo, puur natuur (letterlijk) ... geen gezever, wat is da nu toch allemaal?! :wink:
Haha en zo lachen met een hollander ... :lol: Zo weet ik nog iets.
Er was eens een hollander, een duitser en .......... :wink: Toch maar niet (hier)!
Palmboy
Mountainbiker

Post by Palmboy »

Beter laat dan nooit: een kort verslagje van mijn wedstrijd toen.

http://jurgen.stillaert.be/mtb/races/ui ... kerke.aspx
Post Reply