Dus gewoon ff binnenstappen en aangifte doen zou ik zeggen.
ongelooflijke toestanden
Over alles wat met mountainbike te maken heeft kan je hier je ei kwijt!
- Geronnimo
- Mountainbiker
ik voel me ook nie aangevallenDzjowie wrote:Geronnimo, met alle respect... Maar als het klopt wat je hier allemaal vertelt, neem dan potverdorie eens je VERANTWOORDELIJKHEID en bel of stap zo snel mogelijk naar de politie...Geronnimo wrote:de politie heeft nu een mailtje gekregen. ik ben benieuwd naar de reactie!
Als ge een accident ziet gebeuren op de autostrade rijdt ge toch ook ni naar huis om een mailtje te sturen naar den ambulancedienst???
Het is niet mijn bedoeling om je persoonlijk aan te vallen, gewoon even wakkerschudden, that's all...
maar om daar voor naar de politie 101 te bellen?l. Ik heb dat mailtje gestuurd omdat ik op kot verblijf en momenteel ook stage loop. Dus je ziet veel tijd schiet er niet over om onder de week even bij de gemeente langs te springen, want dat gaat gewoon niet.
momenteel snij ik de koord nog steeds door, en heb ik mijn foto's klaarliggen.
Voorlopig zijn dat de stappen die ik kan nemen.
Ik neem nu ook nog contact op met de schepen van sport. (helaas via mail, maar dieje mens kenik en reageert direct)
- Max Power
- Mountainbiker
moet niet de 101 zijn dat je daarvoor belt. Politie heeft ook een lokaal nummer. En als je op kot zit veronderstel ik dat er wel binnen enkele km een bureau is. Als je kan fietsen tot in dat bos kan je tot aan het bureau ook eens fietsen en hen daar de fotos persoonlijk laten zien. Misschien zijn ze dan wel bereid om eens met je mee te komen naar het befaamde koordje. En zeg nu zelf, hoeveel moeite is dat nu? Een telefoongesprek zal je misschien 1 euro kosten, als je persoonlijk gaat en ze gaan met je mee naar dat plekje ben je misschien een half uurtje kwijt... misschien lijkt het voor jou veel heisa voor een stom koordje, mij lijkt het een ernstig feit, en moet je principieel handelen tegen dat krapuul!
Goed gedaan Geronimo,
als we z'n zaken tegenkomen, moet er gereageerd worden anders is er niets aan de hand en gaat die zot die niet stilstaat bij de gevolgend van zijn crimineel gedrag zowiezo vrijuit.
De wijkagent ... meestal niet de jongste ... hopelijk geraakt die er!

Aooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo
Ben.
als we z'n zaken tegenkomen, moet er gereageerd worden anders is er niets aan de hand en gaat die zot die niet stilstaat bij de gevolgend van zijn crimineel gedrag zowiezo vrijuit.

Ben.
- Geronnimo
- Mountainbiker
Verrassend maar die in ons dorpje telt nog geen 36 lentesBen Wolf Lee wrote:Goed gedaan Geronimo,
Ben.