ongelooflijke toestanden

Over alles wat met mountainbike te maken heeft kan je hier je ei kwijt!
Guest

Post by Guest »

Het is inderdaad zo dat je je verantwoordelijkheid hierin moet nemen en aangifte MOET doen. Stel je voor dat het bij iemand anders minder goed afloopt, dan zou je met een schuldgevoel rondlopen.
Dus gewoon ff binnenstappen en aangifte doen zou ik zeggen. :wink:
Geronnimo
Mountainbiker

Post by Geronnimo »

Dzjowie wrote:
Geronnimo wrote:de politie heeft nu een mailtje gekregen. ik ben benieuwd naar de reactie!
Geronnimo, met alle respect... Maar als het klopt wat je hier allemaal vertelt, neem dan potverdorie eens je VERANTWOORDELIJKHEID en bel of stap zo snel mogelijk naar de politie...

Als ge een accident ziet gebeuren op de autostrade rijdt ge toch ook ni naar huis om een mailtje te sturen naar den ambulancedienst???

Het is niet mijn bedoeling om je persoonlijk aan te vallen, gewoon even wakkerschudden, that's all... :-D
ik voel me ook nie aangevallen :wink:
maar om daar voor naar de politie 101 te bellen?l. Ik heb dat mailtje gestuurd omdat ik op kot verblijf en momenteel ook stage loop. Dus je ziet veel tijd schiet er niet over om onder de week even bij de gemeente langs te springen, want dat gaat gewoon niet.
momenteel snij ik de koord nog steeds door, en heb ik mijn foto's klaarliggen.
Voorlopig zijn dat de stappen die ik kan nemen.
Ik neem nu ook nog contact op met de schepen van sport. (helaas via mail, maar dieje mens kenik en reageert direct)
Max Power
Mountainbiker

Post by Max Power »

moet niet de 101 zijn dat je daarvoor belt. Politie heeft ook een lokaal nummer. En als je op kot zit veronderstel ik dat er wel binnen enkele km een bureau is. Als je kan fietsen tot in dat bos kan je tot aan het bureau ook eens fietsen en hen daar de fotos persoonlijk laten zien. Misschien zijn ze dan wel bereid om eens met je mee te komen naar het befaamde koordje. En zeg nu zelf, hoeveel moeite is dat nu? Een telefoongesprek zal je misschien 1 euro kosten, als je persoonlijk gaat en ze gaan met je mee naar dat plekje ben je misschien een half uurtje kwijt... misschien lijkt het voor jou veel heisa voor een stom koordje, mij lijkt het een ernstig feit, en moet je principieel handelen tegen dat krapuul!
Geronnimo
Mountainbiker

Post by Geronnimo »

Lier en Eindhout ligt ongeveer 50 km uit elkaar 8)
maar goed zaterdag namiddag zal ik eens op het bureau gaan kijken...
uit principe, veiligheid en voor mountainbike.be :lol:
Geronnimo
Mountainbiker

Post by Geronnimo »

goed nieuws: wijkagent gaat ter plaatse een kijkje nemen :lol:
de bal is aan het rollen(gelukkig was het mijn hoofd niet :roll:)
Guest

Post by Guest »

Dat is zeer goed nieuws. Goed gedaan =D> =D> =D> =D> =D> =D>
Ben Lee
Mountainbiker

Post by Ben Lee »

Goed gedaan Geronimo,

als we z'n zaken tegenkomen, moet er gereageerd worden anders is er niets aan de hand en gaat die zot die niet stilstaat bij de gevolgend van zijn crimineel gedrag zowiezo vrijuit.

De wijkagent ... meestal niet de jongste ... hopelijk geraakt die er!

Image

Aooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo

Ben.
Geronnimo
Mountainbiker

Post by Geronnimo »

Ben Wolf Lee wrote:Goed gedaan Geronimo,

als we z'n zaken tegenkomen, moet er gereageerd worden anders is er niets aan de hand en gaat die zot die niet stilstaat bij de gevolgend van zijn crimineel gedrag zowiezo vrijuit.

De wijkagent ... meestal niet de jongste ... hopelijk geraakt die er!

Image

Aooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo

Ben.
Verrassend maar die in ons dorpje telt nog geen 36 lentes :-D
Fry
Mountainbiker

Post by Fry »

komen die fotos van de draad in kwestie nog online?
Geronnimo
Mountainbiker

Post by Geronnimo »

foto's dit weekend. Er is een agent ter plaatse geweest, en heeft de feiten ook opgemerkt. de koord is verwijderd, en de mens gaat in de buurt luisteren wie of wat dit kan gedaan hebben.
Post Reply