Ik ga zaterdag mee uitpijlen. Waarom?Blackadder wrote:Gaat er iemand zaterdag het parcour in Wezel verkennen?
MTB'ers Mol
Zoek je iemand om in het week-end mee te gaan biken? Interesse om eens een gezamelijke uitstap te organizeren? Maak je hier kenbaar.
-
Blackadder
- Mountainbiker
-
Blackadder
- Mountainbiker
Post by Blackadder »
Dat is voor niks nodig, 40km rechtstaand op de trappers. Dat is pas krachttraining.
- Nielskie
- Mountainbiker
Om dat er dit weekend geen toertochten in de buurt zijn, ben ik van plan zaterdag een combinatie te rijden van de vaste routes van Luycksgestel-Reusel en Eersel.
Dat is samen goed voor zo'n 100km waarvan toch zeker een kilometerke of 50 singletrack.
Als er liefhebbers zijn om mee te rijden, laat maar iets weten.
't tempo zal aangepast worden zodat de traagste biker vlotjes meekan.
Dat is samen goed voor zo'n 100km waarvan toch zeker een kilometerke of 50 singletrack.
Opendeur en kortingen bij MEGA-BIKE en daar hangen een paar schoon zadelkes!Wallie wrote:Ik zit met een klein probleem. Heb juist mijn zadel verkocht. Moet tegen zaterdag een nieuw gaan zoeken.
100 km is nog net iets te veel van 't goei ... daar zal ik nog een paar weekskes mee wachten, maar laat weten hoe 't geweest is ... da parcours start 12km van mijn deur (REUSEL)Nielskie wrote:Om dat er dit weekend geen toertochten in de buurt zijn, ben ik van plan zaterdag een combinatie te rijden van de vaste routes van Luycksgestel-Reusel en Eersel.
Zondag ga ik ook eens de bossen in duiken (rustig op 't gemak, niks forceren), 't zou wel eens kunnen dat ik naar ginder rij!
Ben.
- Nielskie
- Mountainbiker
Omdat er geen reacties kwamen en omdat het regende, ben ik met de mountainbike maar de baanjeanet (Parel van het Hageland) gaan uithangen vandaag. Achteraf heb ik toch de bike moeten kuisen, dus ik had evengoed mijn gepland toerke kunnen rijden.
In totaal 160km afalt gefret en een dikke 5u op de fiets gezeten.
In totaal 160km afalt gefret en een dikke 5u op de fiets gezeten.