Beachrace oostduinkerke gaat wel degelijk door
Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
- Rocket Jon
- Mountainbiker
Post by Rocket Jon »
Zijn er fotos genomen die je ergens kunt kopen op het internet (zoals in de panne)?
-
farmer/cowboy
- Mountainbiker
Post by farmer/cowboy »
De huidige dvd is een combi van de persvoorstelling en de strandrace. Ongeveer een uur beeld. Ik vraag een vergoeding van 5€ per dvd (+verzending) Vandaag op de post geweest en voor 2€ extra stuur ik een exemplaar naar je thuis.
Stuur dan wel een mail met je adres, dan heb je 'm zo in huis.
Wie langer kan wachten, ik kom ook naar het Houffa weekend en alle meetings. Zal steeds een koffertje met mijn films meetornen.
In Knokke hopen we een standje te maken met tenues en dvd's.
De foto's komen heel binnenkort in het fotoalbum, da's Manitou zijn amusement.
Als er veel interesse is in een dvd van de twee strandraces, dan zal ik die maken. Er kruipt echter gruwelijk veel werk in het verwerken van de beelden, dus voor een paar exemplaren kan ik dat moeilijk doen.
Degenen die al een mail stuurden krijgen heel binnenkort een antwoord.
Stuur dan wel een mail met je adres, dan heb je 'm zo in huis.
Wie langer kan wachten, ik kom ook naar het Houffa weekend en alle meetings. Zal steeds een koffertje met mijn films meetornen.
In Knokke hopen we een standje te maken met tenues en dvd's.
De foto's komen heel binnenkort in het fotoalbum, da's Manitou zijn amusement.
Als er veel interesse is in een dvd van de twee strandraces, dan zal ik die maken. Er kruipt echter gruwelijk veel werk in het verwerken van de beelden, dus voor een paar exemplaren kan ik dat moeilijk doen.
Degenen die al een mail stuurden krijgen heel binnenkort een antwoord.
-
Guest
Post by Guest »
ik heb wat foto's ondertussen online staan
http://www.pixum.nl/viewalbum/?id=2041804
http://www.pixum.nl/viewalbum/?id=2041804
-
farmer/cowboy
- Mountainbiker
Post by farmer/cowboy »
Wij (Manitou en ik )hebben lang aan het podium gestaan. Maar 1 podium gezien, dat van de mannen op de 44pacer wrote:iemand foto's van de podiums? De dames op de 22 hebben die eigenlijk een podium gehad??