Al eens aan gedacht in hoeverre die evt docusoap de situatie voor
FM kan verbeteren ... ik denk maar het financiele aspect om er ééntje te noemen. Komt nog bij dit de mountainbikesport in het algemeen ten goede kan komen ... En de nodige trainingstips ... En als ik dan toch moet kiezen tussen die Beautyfullen, Extreme makeovers, Supernanny's etc, geef me dan maar iets over MTB ... Hé, en als je het allemaal zever vindt, zet dan uw TV af en ... zever er niet over.
VT4-docusoap rond Meirhaeghe
Data van toertochten of wedstrijden, releases van bikes of onderdelen, info over teams en rijders, geruchten, kortom alles wat collega bikers kan interesseren plaats je hier!
-
Filip Meirhaeghe
- Mountainbiker
Post by Filip Meirhaeghe »
Jow,
Heb eens op mijn gemak al jullie reacties gelezen. Er worden inderdaad nogal veel conclusies getrokken zonder over goede info te beschikken. Hier is de deal. Momenteel wordt er nog van alles bekeken. Of er voldoende stof is voor een interessant verhaal, of er nog andere personen in mijn omgeving kunnen gevolgd worden enz. Als het alleen over mij gaat dan zal er niet genoeg zijn om over te spreken zoveel is allang duidelijk.
Ik probeer vooral rekening te houden met in de eerste plaats mijn carrière en training en rust. Dit mag niet in het gedrang komen. Aan de andere kant zal mijn portefeuille tevreden zijn met de extra inkomsten en zullen mijn sponsors zeer content zijn met de extra publiciteit. De bedoeling van het programma is inderdaad om een opvolger te vinden voor Wellens en Wee maar het hoeft daarom niet over hetzelfde te gaan. Over de opnames worden duidelijke afspraken gemaakt en als er een programma komt zal het pas ten vroegste in september op de buis komen. Dat wil zeggen dat we nog 8 maanden tijd hebben voor de opnames. Dus zal de druk om snel snel nog een uitzending in elkaar te steken er niet zijn want er is tijd genoeg.
Maar voor er conclusies getrokken worden zullen we eerst kijken of het wel doorgaat. Het is helemaal nog niet zeker.
Groetjes Filip
Heb eens op mijn gemak al jullie reacties gelezen. Er worden inderdaad nogal veel conclusies getrokken zonder over goede info te beschikken. Hier is de deal. Momenteel wordt er nog van alles bekeken. Of er voldoende stof is voor een interessant verhaal, of er nog andere personen in mijn omgeving kunnen gevolgd worden enz. Als het alleen over mij gaat dan zal er niet genoeg zijn om over te spreken zoveel is allang duidelijk.
Ik probeer vooral rekening te houden met in de eerste plaats mijn carrière en training en rust. Dit mag niet in het gedrang komen. Aan de andere kant zal mijn portefeuille tevreden zijn met de extra inkomsten en zullen mijn sponsors zeer content zijn met de extra publiciteit. De bedoeling van het programma is inderdaad om een opvolger te vinden voor Wellens en Wee maar het hoeft daarom niet over hetzelfde te gaan. Over de opnames worden duidelijke afspraken gemaakt en als er een programma komt zal het pas ten vroegste in september op de buis komen. Dat wil zeggen dat we nog 8 maanden tijd hebben voor de opnames. Dus zal de druk om snel snel nog een uitzending in elkaar te steken er niet zijn want er is tijd genoeg.
Maar voor er conclusies getrokken worden zullen we eerst kijken of het wel doorgaat. Het is helemaal nog niet zeker.
Groetjes Filip
- blubberduck
- Mountainbiker
Post by blubberduck »
Da's gesproken,Filip Meirhaeghe wrote:Jow,
Groetjes Filip
Doe alleen maar je "ding" Filip en laat de anderen maar zeuren
greetz
Thx filip, duidelijke verklaring en maar afwachten, hopelijk voor ons, uwe sponsor en uwe porte-feuille dat ze der bij VT4 een schoon documentaire van kunnen maken ....
Succes Filip!
Aooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo
Ben.
PS... nu kunnen we wel niet meer roddellen! ... weg koffie en thee ... de Leffe terug aansluiten en terug beginnen met de zatte zever dan!
Allé, waarom niet ... een paar douchescènes erbij en mijn vrouwke zal zeker kijken!!!! (en gesproken zal er dan wel worden!)Filip Meirhaeghe wrote:Als het alleen over mij gaat dan zal er niet genoeg zijn om over te spreken zoveel is allang duidelijk.
Succes Filip!
Aooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo
Ben.
PS... nu kunnen we wel niet meer roddellen! ... weg koffie en thee ... de Leffe terug aansluiten en terug beginnen met de zatte zever dan!
- Rikske
- Mountainbiker
- Location: Merida Mission Carbon Team, Reba Team, full XT //// Merida Matts Speed LX gold edition
Spijtig dat "onze" veldrijders niet de moeite doen om eens een berichtje te plaatsen in een topic dat over hen gaat.
Zoals je hier nu ziet, één berichtje van de persoon in kwestie en alle rede tot discussie is plotseling verdwenen
.
Merci om de zaak een beetje te verduidelijken (en ons wat gerust te stellen
) Filip.
Zoals je hier nu ziet, één berichtje van de persoon in kwestie en alle rede tot discussie is plotseling verdwenen
Merci om de zaak een beetje te verduidelijken (en ons wat gerust te stellen
Nu, posten om te zeggen dat je eigenlijk niks meer wil zeggen, kan wel tellen als geleuter 
En als er een ding is, of je nu voor, tegen of neutraal bent in deze, F.M. kan je alvast één ding niet verwijten: hij post tenminste onder zijn eigen naam. Daar hebben er blijkbaar zelfs velen de moed niet toe, noch het talent voor.
Je dient er anders noch talent voor te hebben noch trainingsarbeid voor te verzetten. Simpel een dosis zelfrespect is al voldoende.
Maar ja, je kan niet alles hebben nietwaar.
En als er een ding is, of je nu voor, tegen of neutraal bent in deze, F.M. kan je alvast één ding niet verwijten: hij post tenminste onder zijn eigen naam. Daar hebben er blijkbaar zelfs velen de moed niet toe, noch het talent voor.
Je dient er anders noch talent voor te hebben noch trainingsarbeid voor te verzetten. Simpel een dosis zelfrespect is al voldoende.
Maar ja, je kan niet alles hebben nietwaar.