04/03/06 Chevetogne 1e manche TJV

Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
A d r i
Mountainbiker

04/03/06 Chevetogne 1e manche TJV

Post by A d r i »

Image
Image
Image

CHEVETOGNE

Samedi / Zaterdag 04 mars/maart 2005

Course VTT pour toutes les catégories / MTB wedstrijd voor alle categorien

Programme / Programma

09h/u00 – 10h/u00 : Inscriptions / Inschrijvingen : pupilles et minimes (1995-1999)

10h/u00 : Appel / oproep pupilles et/en reconnaissance/verkening pupilles ET/EN minimes

10h/u15 : Départ/Vertrek pupilles

10h/u45 : Départ/Vertrek minimes

11h/u30 – 12h/u00 : Inscriptions/Inschrijvingen aspirants 12, 13 et 14 (1992-1994)

12h/u00 : Remise des prix/Prijs uitrekking pupilles et/en minimes, reconnaissance/verkening Aspirants

12h/u30 : Départ/Vertrek Aspirants

13h/u30 – 14h/u00 : Inscriptions/Inschrijvingen débutants/nieuwelingen, juniors, espoirs/beloften, élites,

masters 1, masters 2, dames

14h/u00 : Remise des prix/Prijs uitrekking aspirants

14h/u30 : Départ/Vertrek débutants/nieuwelingen, juniors, espoirs/beloften, élites,

16h/u00 : Arrivée/Aankomst débutants/nieuwelingen, juniors, espoirs/beloften, élites,

16h/u45 : Remise des prix/Prijs uitrekking débutants/nieuwelingen, juniors, espoirs/beloften, élites, masters 1, masters 2, dames

Prix d’entrée public / Ingang kost

Gratuit / Gratis

Pré-inscriptions / Voorinschrijving

Avant le 03 mars à 20h00 / Voor 3 maart te 20uOO http://www.tjv-association.be ou info@tjv-association.be

Prix / Inschrijving kost :

3 euros pour/voor Pupilles, Minimes et Aspirants
5 euros pour/voor débutants/nieuwelingen, juniors, masters 1, masters 2, espoirs/beloften, élites, dames

Inscriptions / Inschrijvingen

Sur place / Ter plaatse

Prix / Inschrijving kost:

4 euros pour/ voor Pupilles, Minimes et Aspirants
6 euros pour / voor débutants/nieuwelingen, juniors, masters 1, masters 2, espoirs/beloften, élites, dames

Parkings (suivez les signalisations)

Le parking situé au cœur du domaine provinciale est OBLIGATOIRE et est situé à 500 mètres du lieu de la course. Il est formellement interdit de se stationner en dehors de ce parking sous peine de soulèvement de votre véhicule !

L’accès se fait par l’entrée principale du domaine, ensuite, suivez les balises TJV

De parking is in het provinciaal Domein via de algemene ingang. TJV pijlen te volgen. Parking verplicht aan 500m van de wedstrijdplaats.

Locaux

Remise des plaques vélos / Inschrijving :

A partir de / Vanaf 9h/u00: Domaine de Chevetogne Maison Forestière n°5.

Briefing collège des commissaires:

9h/u00: Domaine de Chevetogne Maison Forestière n°5.

Permanence organisation et Secrétariat:

A partir de / Vanaf 8h/u00: Domaine de Chevetogne Maison Forestière n°5.

Vestiaires & douches coureurs / Kleedkamers en douche

Domaine de Chevetogne Maison Forestière n°5.

Contrôle antidopage / Doping controle:

Domaine de Chevetogne Maison Forestière n°5.

Service médical de secours / Hulpendienst

Poste de secours / post van Hulps: Domaine de Chevetogne Maison Forestière n°5.

Médecin de garde / Arts : Via 1307 demander le nom du médecin de garde et mettre en communication.

Pharmacie de garde / apotheker : 0900 10 500 ou www.pharmacie.be

Entraînement & reconnaissance du parcours / training en verkenning

En dehors des courses uniquement / niet gedurende de wedstrijd !

Organisation / Inrichter

Organisateur: TJV Association

SAUBLENS Laurent: 0475/51.62.07 vcbg@tiscali.be

HOYAUX Didier: 0475/72.37.57 ecolevtt@redbikers.be
ATEGEV
Mountainbiker

Post by ATEGEV »

In welke categorie rijden mensen zonder lic.? Ik zou graag wat ervaring opdoen voor het BK voor studenten.
Stijnie
Mountainbiker

Post by Stijnie »

Ik vrees dat ge bij de elites zult moeten rijden ze. Ik heb een wel een vergunning, maar voor de open klasse en die reeks is er ni dus...
Da wordt bij de elites rijden hé. Ma da is geen erg bij de ebbt en de vor enzo rijden wij ook bij de elites. Da zal volgens de leeftijd gaan.
Ik heb ook wel een vraagje wa parcour het zou zijn. Is het een uur rijden of 2 grote rondes rijden van 20km ofzo??
Whoops
Mountainbiker

Post by Whoops »

Ik denk dat het een 1u30 rijden zal worden, start 14u30 aankomst 16u. Bedoeling is dat ook mensen die minder tijd hebben om te trainen zich kunnen amuseren (volgens de website).

Greets
The S-man
Mountainbiker

Post by The S-man »

Ik zou ook graag gaan... Maar ik rijd in knokke ook de dag erna...
Maar als iemand mij kan bevestigen dat het een mooi parcours is... zal het een 2-daagse worden... :-D
Stijnie
Mountainbiker

Post by Stijnie »

Hetzelfde voor mij ik zou graag wat info hebben over het parcour. De afstand enzo, zijn het rondes of één grote ronde. Op de website van de organisatie staat er daar niets van vermeld!
Bij zal het ook een tweedaagse worden, de dag nadien op de weg starten.
vdc
Mountainbiker

Post by vdc »

Ik zal er normaal gezien ook zijn, en s zondags doorrijzen naar Knokke (nr.202 sinds vandaag.. :bounce: )
MTBker Goby
Mountainbiker
Location: Thompson Pro TEAM: XT,Ritchey WCS, XTR V-brakes,MAVIC X221

Post by MTBker Goby »

Moogt ge hier niet meerijden zonder licentie

ik ben junior en mijn teammaat ook en wij wille deze wedstrijd meedoen maar wij hebbe onze licentie nog niet en is het prakoer technisch of is het meer en snel parkoer

graag wat meer info

Grtzzz

Goby
Whoops
Mountainbiker

Post by Whoops »

Reglement staat pas online, ook als niet licentiehouder moet je blijkbaar een medisch attest hebben......grrrrrrrrrrrr. Moet ik voor zaterdag nog efkes snel ne sportdokter vinden....... :roll:
Whoops
Mountainbiker

Post by Whoops »

Blijkbaar werkt de site enkel optimaal met Explorer, met Explorer kan ik het reglement raadplegen..bij Firefox zie ik enkel "en cours de realisation" :roll: .
Post Reply