Beachrace oostduinkerke gaat wel degelijk door
Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
-
farmer/cowboy
- Mountainbiker
Post by farmer/cowboy »
Ik heb net een combi dvd klaar met de persvoorstelling van Filip zijn team en de strandrace. De race is gefilmd vanuit een jeep op 't strand en duurt 20 minuten in tegenstelling tot het internetfilmpje (10minuten). Wie interesse heeft in zo'n schijf (de strandrace alleen kan ook)
stuurt best een PB of mail naar jan.versteynen@mountainbike.be met je gegevens.
stuurt best een PB of mail naar jan.versteynen@mountainbike.be met je gegevens.
- gibo
- Mountainbiker
Volgende keer breng ik mijn spurtbenen mee... .Miejster wrote:Ik zal je in de sprint geklopt hebben... Ik was 257ste, een goeie 20sec voor jou.gobi wrote:kijk hier even voor de uitslag van de 44...
http://lingierversluysmtbteam.homestead ... g_44km.pdf
Voor mijn eerste keer 1h34...
- Rock Rider
- Mountainbiker
Post by Rock Rider »
yep, is mp4 en speelt af met quicktime... gratis programmatje te downloaden op http://www.apple.com/quicktime/download/zanneis wrote:kan dat internetfilmpje na het downloaden niet openen met WMP, iemand een idee hoe dit zou komen ?
maar nie mee inzitten, we staan er toch nie op zunne...
-
farmer/cowboy
- Mountainbiker
Post by farmer/cowboy »
De dvd versie duurt wel 20 minuten, daar staat meer volk op. Is natuurlijk geen garantie dat je daar wel opstaat. Het was natuurlijk ook mijn taak om het wedstrijdverloop (en Popeye) een beetje in beeld te brengen...Rock Rider wrote:
maar nie mee inzitten, we staan er toch nie op zunne...
hoogst wss ben ik ook in Knokke binnenkort... daar probeer ik meer deelnemers in beeld te brengen...