Filip Meirhaeghe Back in business

Data van toertochten of wedstrijden, releases van bikes of onderdelen, info over teams en rijders, geruchten, kortom alles wat collega bikers kan interesseren plaats je hier!
vdp-bikes
Mountainbiker

Post by vdp-bikes »

absalon heeft geen recht van spreken iedereen die aan de top rijd neemt voedingssuplementen en andere producten die juist wel en juist ni door de beugel kunnen ik ken pruducten die gewoon in de apotheek verkrijgbaar zijn zonder voorschrift en die cafeïne bevatten
dan nog het ergste ze staan zelfs ni op de lijst van verboden producten is da dan fair???
iedereen pakt en zeker aan de top anders gaat het ni!!
Cyclingnews.be
Mountainbiker

Post by Cyclingnews.be »

Hanseeuw de beste in Oostduinkerke

19-02-2006, 12:13

Vandaag stond in Oostduinkerke de 4de manche van het Mountainbike Kustcriterium op het programma. Jelle Hanseeuw toonde zich daarin de snelste en haalde het voor Kris Lapere en Björn Rondelez. Filip Meirhaeghe, die vandaag zijn come-back maakte in het mountainbikepeloton moest zich tevreden stellen met de 4de stek. De wedstrijd werd gemaakt door Hanseeuw die de ontsnapping van de 4 renners (Röndelez, Lapere, Meirhaeghe en Hanseeuw) op gang bracht: "Ik heb de ontsnapping gang geschoten in de 1e ronde en het dan slim gespeeld. Ik wist dat ik in de duinen de mindere was, maar kon blijven aanklampen. De rest keek naar elkaar en speelde het tussen elkaar uit terwijl ik met de overwinning ging lopen. Dit wordt hopelijk het jaar van de bevestiging", aldus de winnaar Jelle Hanseeuw.

Uitslag Coast Race Oostduinkerke 2006

1. Jelle Hanseeuw
2. Kris Lapere
3. Björn Rondelez
4. Filip Meirhaeghe

Klassement Mountainbike Kustcriterium 2005-2006

1. Björn Rondelez

Bron: Cyclingsnews.be
scott racer
Mountainbiker

Post by scott racer »

=D> Niet slecht van FM toch???

#-o Alhoewel hij voor de overwinning ging :-?

:wink:
Gf biker
Mountainbiker

Post by Gf biker »

Meer info vind je HIER
perre
Mountainbiker

Filip meirhaeghe

Post by perre »

hallo waar waren de supporters van FM in hunne rode tshirt heb de race meegeredn in mijne tshirt over mijn koerstrui maar heb spijtig genoeg niet veel andere gezien [-X
eekhoorn
Mountainbiker

Post by eekhoorn »

vdp-bikes wrote:absalon heeft geen recht van spreken iedereen die aan de top rijd neemt voedingssuplementen en andere producten die juist wel en juist ni door de beugel kunnen ik ken pruducten die gewoon in de apotheek verkrijgbaar zijn zonder voorschrift en die cafeïne bevatten
dan nog het ergste ze staan zelfs ni op de lijst van verboden producten is da dan fair???
iedereen pakt en zeker aan de top anders gaat het ni!!
zucht :roll: :roll:
1. fijn, dat mogen ze
2. fijn, ook een koffie?
3. ja, want de dopinglijst is voor iedere deelnemer gelijk
Rock Rider
Mountainbiker

Re: Filip meirhaeghe

Post by Rock Rider »

perre wrote:hallo waar waren de supporters van FM in hunne rode tshirt heb de race meegeredn in mijne tshirt over mijn koerstrui maar heb spijtig genoeg niet veel andere gezien [-X
ikke heb er enen tegengekomen, maar misschien was da gij? Op nen Fully?
perre
Mountainbiker

philip meiraghe back in bussines

Post by perre »

da zal ik of mijn broer geweest zijn ik rij met nen blauwe jekyl mijn broer met nen rode super v
GT
Mountainbiker

Post by GT »

Ik blijf het schandalig vinden hoeveel eieren er onder die man gelegd worden. EPO genomen = stoppen. Punt. Het feit dat hij het heeft toegegeven (omdat hij niet anders kon waarschijnlijk), wil nog niet zeggen dat hij daarom een held is. Een held ben je als je aan de top kan meedraaien zonder EPO.
Als ik zie dat hij met stuurnummer 1 rondreed in Oostduinkerke, draait mijn maag tien keer rond. Is dit privilege dan logischerwijze niet weggelegd voor Bjorn Rondelez, de nummer 1 in het mountainbikekustcriterium ...?
Wat is er toch aan de hand met de normen en waarden in deze maatschappij. Iedereen wordt zo makkelijk vrijgesproken en vergeven, dat je als eerlijke mens nog harder gestraft wordt dan diegene die feitelijk gestraft zou moeten worden.
Punt is: Geschonden vertrouwen, en dat komt volgens mij nooit meer goed.

(Alsikhiermijngatmaarnietmeeverbrand :wink: )
farmer/cowboy
Mountainbiker

Post by farmer/cowboy »

Met slijk gooien is gemakkelijk!! Wordt mss eerst zelf eens wereldkampioen MTB, dan zul je merken dat een breed publiek je op handen draagt. En ja, hij heeft een blunder gemaakt. Hij heeft zijn schorsing toch uitgezeten, niet? Jij bent waarschijnlijk perfect. #-o #-o Dus als ze jou achter het stuur betrappen met een te hoog alcoholgehalte geef jij je rijbewijs voor de rest van je leven af!
Post Reply