ZEWIETIES BIKE EVENT '06 29-30/04

Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
Jan B.
Mountainbiker

Post by Jan B. »

Ik neem ook deel aan de marathonversie van dit evenement.

Paraat op 30/4, met een voorafbeschouwing een week voor de datum in kwestie, en een verslagje op de site nadien.

Bekijk nu al mijn site hier!
kristof bruyneel
Mountainbiker

Post by kristof bruyneel »

mooi !
ijsboerken
Mountainbiker

Post by ijsboerken »

De team challenge ziet er bijzonder appetijtelijk uit. Heb een berichtje gestuurd naar een viertal bike-vrienden om te zien of WTC De ijsboerkens een team kunnen samenkrijgen.
levensgenieter
Mountainbiker

Post by levensgenieter »

Mtb-team Sint-Baafs-Vijve neemt er alvast de start met 2 teams.

Aangezien het een groot succes wordt , met heel wat deelnemers, wordt de start zeer belangrijk.

Wordt de startvolgorde bepaald door de inschrijvingsvolgorde, zodat alles ordelijk verloopt en we daar geen uur voor tijd aan de start moeten staan?

groeten
kristof bruyneel
Mountainbiker

aangezien we het voordeel van ruimte hebben op de hippodroom zal gestart worden op de assepiste op de hippodroom over de volledige breedte, er wordt de eerste tour van de piste over de volledige lengte gereden dus zal er geen probleem zijn, tegen dat iedereen rondt zal zijn heb je min of meer een lint ! denk max 4 rijen voor te starten dus geen nadelen.
ijsboerken
Mountainbiker

Post by ijsboerken »

ijsboerken wrote:De team challenge ziet er bijzonder appetijtelijk uit. Heb een berichtje gestuurd naar een viertal bike-vrienden om te zien of WTC De ijsboerkens een team kunnen samenkrijgen.
Broeva Haro !
Heb al een mede-ijsboerken hiervoor warm gekregen. Kristof, zet er maar een team "De Ijsboerkens" bij op de lijst voor het avondcriterium....
Tzou kunnen dat er nog gasten zich melden maar dat weet ik pas in de komende dagen. Zal dan ook het formulier een betaling doorsturen.
Jan B.
Mountainbiker

Post by Jan B. »

kristof bruyneel wrote:aangezien we het voordeel van ruimte hebben op de hippodroom zal gestart worden op de assepiste op de hippodroom over de volledige breedte, er wordt de eerste tour van de piste over de volledige lengte gereden dus zal er geen probleem zijn, tegen dat iedereen rondt zal zijn heb je min of meer een lint ! denk max 4 rijen voor te starten dus geen nadelen.
't is voor mij dan de eerste maal dat ik met zo een massastart begin aan een chrono. En ik zie er enorm naar naar uit, de adrenaline begint al op gang op te komen!
kristof bruyneel
Mountainbiker

het IJsboerkens team is genoteerd
kristof bruyneel
Mountainbiker

Van adrenaline gesproken denk dat de helft van Vlaanderen al zot loop aan de inschrijvingen en info vragen te zien !
Maar zal leuk worden ! Ook voor de supporters !
muddy_
Mountainbiker

Post by muddy_ »

Jan B. wrote:
kristof bruyneel wrote:aangezien we het voordeel van ruimte hebben op de hippodroom zal gestart worden op de assepiste op de hippodroom over de volledige breedte, er wordt de eerste tour van de piste over de volledige lengte gereden dus zal er geen probleem zijn, tegen dat iedereen rondt zal zijn heb je min of meer een lint ! denk max 4 rijen voor te starten dus geen nadelen.
't is voor mij dan de eerste maal dat ik met zo een massastart begin aan een chrono. En ik zie er enorm naar naar uit, de adrenaline begint al op gang op te komen!
De groepsstart is volgens mij enkel voor het criterium, de dag/avond voor de eigenlijke chrono.
Post Reply