canyon xc8 en xc9 was al uitverkocht eind febr. 2005 begin maart ben
er geweest in maart .
grt heuveltje.
Canyon
Meningen verschillen (al goed:-) maar toch kan je hier jouw ervaring kwijt over een bepaalde bike.
-
Guest
vraag over Canyon 2006
Post by Guest »
Hallo, fantastisch forum
, heb er al heel wat info op gevonden, maar toch nog een paar vraagjes:
Ben al een tijdje op zoek naar een nieuwe bike vr mijn 10 jaar oude Joven op pensioen te kunnen sturen. Mijn oog is gevallen op het merk Canyon, lijkt mij perfecte prijs/kwaliteitsverhouding, maar zijn er echt geen addertjes onder het gras? (bv. slechte kaders, after-sales service,...)
Heeft er iemand al een langere ervaring met dit merk? Welke reputatie heeft Canyon, Deutche Grundlichkeit oder nicht?
Ben binnen Canyon nog aan het twijfelen tussen Grand Canyon Pro 2006 of de Grand Canyon Ultimate 2006, maar zijn die Magura Marta's en die DT Swiss velgen het prijsverschil van 300 € wel waard?
Gebruik: toertochten, Ardennen, mss Mountainbike vakanties naar Schotland, Marokko, Alpen,... in de toekomst, toch een fully nemen misschien?
Alvast bedankt voor jullie raad!
Grtz
Ben al een tijdje op zoek naar een nieuwe bike vr mijn 10 jaar oude Joven op pensioen te kunnen sturen. Mijn oog is gevallen op het merk Canyon, lijkt mij perfecte prijs/kwaliteitsverhouding, maar zijn er echt geen addertjes onder het gras? (bv. slechte kaders, after-sales service,...)
Heeft er iemand al een langere ervaring met dit merk? Welke reputatie heeft Canyon, Deutche Grundlichkeit oder nicht?
Ben binnen Canyon nog aan het twijfelen tussen Grand Canyon Pro 2006 of de Grand Canyon Ultimate 2006, maar zijn die Magura Marta's en die DT Swiss velgen het prijsverschil van 300 € wel waard?
Gebruik: toertochten, Ardennen, mss Mountainbike vakanties naar Schotland, Marokko, Alpen,... in de toekomst, toch een fully nemen misschien?
Alvast bedankt voor jullie raad!
Grtz
Wa meer nieuws over Canyon en nieuwe specs van de Fietsen:
k heb de PDF's op mijn site lokaal gezet, voor diegene die er nog niet aankunnen bij Canyon zelf, of te lui zijn om daar te gaan kijken :D
Canyon 2006 MTB Catalogus
Canyon MTB 2006 Specs samenvatting
Canyon 2006 MTB Bestelformulier
k heb de PDF's op mijn site lokaal gezet, voor diegene die er nog niet aankunnen bij Canyon zelf, of te lui zijn om daar te gaan kijken :D
Canyon 2006 MTB Catalogus
Canyon MTB 2006 Specs samenvatting
Canyon 2006 MTB Bestelformulier
- Jolyrodger
- Mountainbiker
Post by Jolyrodger »
Canyon ligt wel in Koblenz (D).Hubertje wrote:Lijken mij in Belgie de best afgemonteerde fietsen te zijn voor hun prijs.. Hoe het met de kaders zit weet ik niet, maar zouden uit superlight alu zijn en niet slecht, maar heb er zelf geen ervaring mee.. Ik overweeg der als volgende aankoop ook eentje.. Binnen 2 jaar of zo
Ben zelf op bezoek geweest bij Canyon, en het is vlgs mij wel noodzakelijk om te zelf eerst te kunnen testen. Dat is mijn enige ervaring, en die was niet echt slecht.
Een zeer goede afmontage qua prijs/kwaliteit, maar het nadeel is dat het niet echt bij huis is om enige garantieproblemen te laten uitvoeren als die er moesten zijn.
Hier mssn ook eens gaan loeren:
http://www.roseversand.nl/rose_main.cfm ... 1&PRD_ID=0
Ik dacht al dat ik daar deze week iets over gelezen had en inderdaad:
Als fabrikant maakt Canyon het mogelijk om zonder tussenkomst van dealers rechtstreeks aan eindgebruikers te leveren. De hiermee bespaarde marge wordt volledig aan u doorgegeven.
Momenteel wordt de internationale Website ingericht. Met de start van het 2006 seizoen (januari / februari) vindt u hier alle productinformatie in het Nederlands.
Wanneer u nu al vragen of opmerkingen heeft, kunt u ons bereiken op benelux@canyon.com. Wij nemen dan per omgaande contact met u op.
Canyon Benelux
Kerkraderweg 84
6416CL Heerlen
Nederland
- Jolyrodger
- Mountainbiker
Post by Jolyrodger »
Produktinformatie op het internet ja, dus niks verkrijgbaar op de Belgische markt!Hubertje wrote:Tuurlijk is da een Duits merk.. 'In Belgie' ging over 'verkrijgbaar op de Belgische markt' en aangezien dat sinds kort zo is... Ge moet ni alles verkeerd opvatten he
Zal ni alles verkeerd opvatten ok.