Beachrace oostduinkerke gaat wel degelijk door

Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
Redbullbiker
Mountainbiker

Post by Redbullbiker »

Hallo voor uw ketting gebruik je best een spuitbus van wurth droogsmeer super goe man echt waar =D> .Uw ketting is perfect gesmeerd en is bestand tegen zout water enz.

Is een nieuw product van wurth en is zowel bruikbaar op fiets als motokettingen.Is wel duur in aankoop namelijk +- 20€.
Alle mannen zondag volle gas he .
Ik ga Willems lanceren op strand,we gaan ervoor.
roy
Mountainbiker
Location: Duratec sonix cx3 s-ram X0,hope new mini raceface deus easton Xc-one and ec70 Reba WC

Post by roy »

Rondelez.
Denk niet dat hij zondag kans maakt.
Hij heeft na het veldritsizoen twee weken gerust.
Heeft dan nadien infectie in luchtwegen opgelopen.
De concurentie heeft volgens hem veel beteren training achter de rug.(fm lagwaki)
Er is namelijk een lastige strook uit het parkoer veranderd in snelheidstuk.

Hij zecht ook dat er nog enkele kanshebbers zijn.

Zijn enige voordeel is zecht hij
easyrider
Mountainbiker

Post by easyrider »

wanneer is die strook veranderd en met welke reden ?
rocky
Mountainbiker

Post by rocky »

hey boys hebben jullie al het weer bericht gezien!! #-o #-o #-o wind en zand oke maar STORT regen zie ik niet zitten kheb nogtans heel veel goesting moet toch een beetje tedoen zijn he ale misschien tegen morgen
Rock Rider
Mountainbiker

Post by Rock Rider »

Image

Hier zijn we weer met het weer! :wink:

Meteoklima ZO 19/02/06

Max. temperatuur (°C) 7.6 Tamelijk hoog
Min. temperatuur (°C) 3.5 Hoog
Neerslaghoev. (mm) 4.5 Matig
Neerslagkans (%) 67 Tamelijk groot
Gem. % rel. vocht. 95 Hoog
Bewolkingsgraad (%) 77 Zwaar bewolkt
Zonneschijnduur 2 u 19 min
Straling (J/cm²) 501 (globale) Normaal
Windrichting ZZO
Windkracht (km/u) 15 Matige wind
Luchtdruk (hPa) 996.9 Laag
Min. temp. (°C) 1.1 aan de grond
Variabiliteitsindex 9.8 Betrouwbaar

@ Rocky, ik denk dat het niet zal stortregenen zunne... We zullen wel zien! Ik ben alleszins van de partij! Regen of geen regen! :wink:
robin
Mountainbiker

Post by robin »

zo hoor ik je spreken,same thing for me
STUKA
Mountainbiker

Post by STUKA »

Vier of vijf jaar geleden begon het ferm te regenen tijdens de race in Oostende ; nauwelijks iets van gemerkt. Als je in een peleton vlak langs de waterlijn rijdt ben je ook goed nat. Regen terwijl je op de start staat te wachten is natuurlijk minder interessant.
Na de race kunnen we misschien eens een uitslagenlijst maken van de forumleden ? Weten we in Knokke wie we in de gaten moeten houden.
Wat mij betreft : blauwwitte Schwinn, blauwe helm, blauw jasje, zwarte driekwartbroek.
Rock Rider
Mountainbiker

Post by Rock Rider »

ikke ben als volgt herkenbaar
nen cube ltd4
zwarte decathlon broek
blauw witte north wave vest
rode Bell aquilia helm met blauw lintje
een mountainbike.be sticker op de zadelpen en zijkant helm
Ik zal ook een boeuf aanhebben onder mijn helm, ofwel een grijze ofwel één van Ice Tea

Ik rij samen met een Steenbakker in rood-zwart tenue, namelijk den Zanneis (als die mij kan volgen tenminste... :wink: )
The Raceface
Mountainbiker

Post by The Raceface »

Ik denk toch om de raad van JanMan te volgen en met Pythons te rijden. Reeds mijn 5e deelname aan Oostduinkerke, telkens gereden met strandbanden maar bekloeg het mij altijd. In de duinen zijn die strandbanden die niet echt vandoen. Vooral nu dat het nat is, zal het zand redelijk hard liggen (denk ik toch).
En inderdaad in de duinen verloor ik altijd veel tijd, of het door de banden ligt, weet ik niet maar eigenlijk is de wedstrijd niet echt een wedstrijd voor strandbanden, die in vergelijking met de wedstrijd van De Panne en Oostenden (beachbikers) waar het parkoer bij voor 95% zandstroken zijn en waar in Oostduinkerke enkel de strook (zo'n 7km langs het strand) echt zand is en de rest een mengelijk van asfalt, zand, aarde. Dus een Python band lijkt mij geen slecht keuze.
robin
Mountainbiker

Post by robin »

redelijk hard,geloof er niks van,juist niet e,als het regent wordt het zand alleen maar zachter,geloof het maar,neem het van deze jongen aan,
Post Reply