05/03 Knokke-Heist beach challenge

Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
Post Reply
Hansje
Mountainbiker

Post by Hansje »

Amai mannen, respect. Twee dagen achtereen gaan crossen op het strand in zo'n weer. Want ze spreke ni direct van goed weer eh. :( Maar ja, ik zou ook wel willen, maar twee dagen achtereen zo'n verre verplaatsing is iets te veel van het goede.

Maar kunnen jullie mij misschien via deze weg op de hoogte houden over de kwaliteit van het strand. Twee weken geleden ben ik ook het parcours gaan verkennen, en het strand lag er echt slecht bij, lekker zwaar dus.

Ik wens jullie in ieder geval nen toffen tocht toe!

Groeten

Hansje
Van Hoey Gert
Mountainbiker

Post by Van Hoey Gert »

Het zal wisselvallig blijven en hopelijk rijden we door de buien door.
Aan de kust weet je nooit en misschien hebben we wel geluk.

tot morgen.
BeacheD
Mountainbiker

Post by BeacheD »

Hansje wrote:Amai mannen, respect. Twee dagen achtereen gaan crossen op het strand in zo'n weer. Want ze spreke ni direct van goed weer eh. :( Maar ja, ik zou ook wel willen, maar twee dagen achtereen zo'n verre verplaatsing is iets te veel van het goede.

Maar kunnen jullie mij misschien via deze weg op de hoogte houden over de kwaliteit van het strand. Twee weken geleden ben ik ook het parcours gaan verkennen, en het strand lag er echt slecht bij, lekker zwaar dus.

Ik wens jullie in ieder geval nen toffen tocht toe!

Groeten

Hansje
ach, vorig jaar was het wel 2 dagen achter elkaar koers
nu rijden we rustig eh
BeacheD
Mountainbiker

Post by BeacheD »

morgen zaterdag iedereen welkom in knokke thv de start van de beachrace voor een verkenning op gezapig tempo, half tien in de ochtend !
tot dan !!!
c_dric
Mountainbiker

Post by c_dric »

ik zal er ook zijn.

ik woon in de buurt maar ik heb deze wedstrijd (of een aandere) nog nooit gereden dus het zal ook een beetje zoeken zijn voor mij :-?
Gunter
Mountainbiker

Post by Gunter »

heren,
ik ga passen voor morgen want kan er niet geraken tegen dat uur; ik ga uiteindelijk wa strandtraining doen in De Haan morgenvroeg

groetjes en veel plezier,
Gunter
Gunter
Mountainbiker

Post by Gunter »

Gunter wrote:heren,
ik ga passen voor morgen want kan er niet geraken tegen dat uur; ik ga uiteindelijk wa strandtraining doen in De Haan morgenvroeg

groetjes en veel plezier,
Gunter
ik neem mijn woorden terug; na wat onderhandeling met mijn vrouwen thuis zal ik er toch kunnen staan rond 9h30 aan't strand.... wachten jullie 5minuutjes moest ik er nog niet zijn?

thnx, Gunter
kristofbomans
Mountainbiker

Post by kristofbomans »

Op de site staat dat je een bevestigingsbrief krijgt, maar ik heb nog niets ontvangen en al redelijk lang geleden betaald. Who knows more?
Gunter
Mountainbiker

Post by Gunter »

bikerke83 wrote:Op de site staat dat je een bevestigingsbrief krijgt, maar ik heb nog niets ontvangen en al redelijk lang geleden betaald. Who knows more?
eind deze week zouden ze de bevestigingsbrief opsturen (heb ik nagevraagd voor mezelf op sportdienst Knokke)
mikke
Mountainbiker

Post by mikke »

Een vraag aan al diegenen die het parcours verkend hebben tijdens het weekend: het eerste deel van het nieuwe stuk parcours bevat een veldweg van ongeveer 1 km. Hebben jullie daardoor kunnen rijden? Ik heb verleden week dat stukje eens gereden met strandbanden en terwijl het voorwiel van links naar rechts gleed, patinneerde mijn achterwiel de hele tijd. Hadden jullie dat probleem ook?
Post Reply