ongelooflijke toestanden

Over alles wat met mountainbike te maken heeft kan je hier je ei kwijt!
recumby
Mountainbiker

Post by recumby »

Geronnimo wrote:
Giant wrote:ja zeker met je eens, maar op den duur ergeren die mtb'ers de omwonenden dat ze naar dit noodlot grijpen. mss moeten er in je buurt betere afspraken worden gemaakt
MTB'ers? ik geloof dat ik de enige ben in Eindhout die dat geregeld gaat doen in de eigen bossen('k ben in 6 maanden enkel ne kleine me zen ouders tegengekomen). maar de buurt afschuimen is misschien geen slecht idee. :bounce:
en MTB'ers fietsen toch meestal in kleinere groepen, en maken toch niet zoo'n kabaal? of zie ik het nu te rooskleurig? :-k
Ben Lee
Mountainbiker

Post by Ben Lee »

Als je een gsm bij hebt en het de draad hangt niet te ver van de bewoonde wereld (+-bereikbaar met de auto), zou ik zeker onmiddellijk de politie bellen, ik vermoed niet dat er veel sporen aan te treffen zullen zijn, maar wat niet aan de politie wordt gerapporteerd, gebeurd (politiek, wettelijk gezien) ook niet, en wat de politie niet weet .... daar kan ze niet aan werken....

Als je het vorige het nog niet aan de politie hebt gemeld zou ik het alsnog doen ... al is het maar pro forma ... en dan weet men ervan, wie weet ben je niet de eerste die dit heeft vastgesteld.

Image

Aoooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo

Ben
Geronnimo
Mountainbiker

Post by Geronnimo »

de politie heeft nu een mailtje gekregen. ik ben benieuwd naar de reactie!
stijn_merida
Mountainbiker

Post by stijn_merida »

Geronnimo wrote:de politie heeft nu een mailtje gekregen. ik ben benieuwd naar de reactie!
:) lol
Giant
Mountainbiker

Post by Giant »

hehehe. het zal wel nog een eindje duren voordat je een mailtje terug krijgt.
Geronnimo
Mountainbiker

Post by Geronnimo »

het emailadres dat op de site van onze gemeente staat, blijkt geneens te werken.
de politie, uw vriend? :lol:
focus_wrc
Mountainbiker
Location: LaPierre Pro alu sl * Rider Devil 1x1 * Concorde Prelude

Post by focus_wrc »

ja hoor vriendjes :-D Wrm zouden ze anders gratis kiekjes maken? en ons in toestelletjes een bieptoontje laten blazen :roll:
Guest

Post by Guest »

focus_wrc wrote:ja hoor vriendjes :-D Wrm zouden ze anders gratis kiekjes maken? en ons in toestelletjes een bieptoontje laten blazen :roll:

#-o #-o #-o #-o #-o #-o #-o #-o

Gij weet wel niet wat die kiekjes kunnen kosten? :roll: :roll: :lol:
focus_wrc
Mountainbiker
Location: LaPierre Pro alu sl * Rider Devil 1x1 * Concorde Prelude

Post by focus_wrc »

neen, want ik rij speciaal wa trager om vriendelijk te lachen :wink:
Dzjowie
Mountainbiker

Post by Dzjowie »

Geronnimo wrote:de politie heeft nu een mailtje gekregen. ik ben benieuwd naar de reactie!
Geronnimo, met alle respect... Maar als het klopt wat je hier allemaal vertelt, neem dan potverdorie eens je VERANTWOORDELIJKHEID en bel of stap zo snel mogelijk naar de politie...

Als ge een accident ziet gebeuren op de autostrade rijdt ge toch ook ni naar huis om een mailtje te sturen naar den ambulancedienst???

Het is niet mijn bedoeling om je persoonlijk aan te vallen, gewoon even wakkerschudden, that's all... :-D
Post Reply