Moving store Gent en klantvriendelijkheid ....

Op zoek naar een windjack of camelback, de kenmerken van schoenen of brillen. Post hier jouw vragen en opmerkingen
kenny
Mountainbiker

Post by kenny »

Ik heb ook nog nooit problemmen gehad met moving store ze
Cannonneke
Mountainbiker

Post by Cannonneke »

Hieer ook geen klachten, integendeel : als ik eens dringend gedepanneerd moet worden staan ze klaar en doen ze een efforken, én ze blijven vriendelijk !

In elke winkel gebeuren wel eens "mindere" dingen... :roll:
scalpel
Mountainbiker

Post by scalpel »

als het goed is mag het ook gezegd (geschreven) worden.

Ik heb een scalpel van 2002 (niet bij movingstore gekocht) waarvan de achternaaf voll. versleten was (een dt swiss 240), ik heb die binnen gebracht voor herstelling, onder garantie (3 jaar oud) hebben ze me een nieuw wiel gegeven (dtswiss340, 24 spaken en mavic 819 velg.).
Als dat geen service is...
van_hoof
Mountainbiker

Post by van_hoof »

ook nog geen problemen gehad met moving store al moet ik zeggen dat ik er enkel onderdelen koop daar ik mijn herstellingen liever zelf uitvoer maar altijd goeie info gekregen, kmag er niet over klagen.
Xaus
Mountainbiker

Post by Xaus »

Je komt overal wel eens zever tegen. Ik ben persoonlijk al 4 weken aan het wachten op mijn (adidas)schoenen, die twee dagen later binnen gingen zijn (andere winkel dan moving store). Heb het al afgeleerd van me daarin op te winden, het is het gewoon niet waard. Geduld is een schone deugd zeggen ze, en anders kan je altijd op een ander gaan.

Hoe meer je je eraan ergert, hoe geïrriteerder die mannen van de winkel worden waardoor ze je nog eens extra lang durven laten wachten.
Barteken
Mountainbiker
Location: Decathlon Rockrider 8.2 (2005) - Cannondale Rush 4 (Custom)

Post by Barteken »

Goedemiddag,

Geen klachten over Movingstore hier. Mijn Decathlonmachine had lucht in de schijfremmen. Via een vriend bij Movingstore terecht gekomen op een superdrukke zaterdagnamiddag.
Ronald heeft mijn machientje er even tussengenomen, de schijfrem ontlucht en een kwartiertje later had ik terug een rijklare fiets.
Als ik nog eens iets nodig heb, dan weet ik het wel....
Groeten,
Barteken
jocca
Kerstman
Location: een met wat alu, carbon, rubber en nog het een en ander

Post by jocca »

Gisteren wat materiaal gaan halen bij moving store. Zeker geen klachten hoor. Overal een duidelijk en volgens mij eerlijk antwoord op gekregen. Mij zien ze zeker nog terug daar. Over die leveringen heb ik geen ervaring. MAAR hou ermee rekening dat zij alles moeten aankopen bij een groothandel (in de Benelux zal dit wel zijn.) Als die groothandel dan zegt dat alles binnen is of binnenkomt en ze leveren van shimano of sram of ... de gewenste stukken niet dan zit er direct zeer veel vertraging op waarvan de fietsboer de duppe is en waaraan hij compleet niets kan doen. Veelal bellen ze dan naar de groothandel en bij speciale stukken zeggen ze nogal vlug dat alles op stock is tot je iets dringend nodig hebt, dan blijken ze dat er geen meer zijn. Ikzelf ben ook zelfstandig en verkoop promotiekledij, dit soort handelingen kom ik dagelijks tegen. Veranderen bij een leverancier is niet zo eenvoudig zeker als je weet dat je een goedkope leverancier hebt. Dus een verandering zou dan direct betekenen hogere prijzen... En dan kunnen we weer beginnen klagen dat ze duur zijn en zijn we weer vertrokken. Een zelfstandige zal niet opzettelijk slecht leveren of valse beloftes maken, want voor iedere ontevreden klant heb je minstens 20 andere nodig ....
Xaus
Mountainbiker

Post by Xaus »

Kleine annekdote : op een mooie dag zie ik bij mijn fietsenboer de mtb-schoenen van mijn dromen :wink: staan. Jammer genoeg was mijn maat niet binnen, maar ze zouden deze onmiddelijk bestellen (vertegenwoordiger was toch juist daar) en de week erna zouden deze binnen moeten zijn. Ik heb dus elke week gebeld en dit gedurende drie maanden :evil: :evil: :evil: !!!!!! Toen was ik het kotsbeu, heb wat opzoekwerk verricht, en ben zo bij de invoerder en verdeler voor benelux terechtgekomen, een telefoontje gepleegd en zelf de bestelling doorgegeven en de fietsenboer waar ik ze zou afhalen. Effe naar die fietsenboer gebeld met de vraag of hij de bestelling telefonisch kon bevestigen en het was in de sjakosch. 5 dagen later had ik mijn schoenen !! Ze vonden niks terug in hun bestand van een bestelling die zou zijn geplaatst door mijn oorspronkelijke fietsenboer :^o [-X . Ik weet nu wel beter, wanneer ik nu iets nodig heb bel ik gewoon rechtstreeks naar de invoerder en regel ik het zelf.
denkende
Mountainbiker

Post by denkende »

dus veel goede en minder goede opmerkingen. Ik denk dat het bij elke lbs zo zal zijn. Ik zal dus een beetje geluk moeten hebben.

tx

groetjes

denkende
Brammm
Mountainbiker

Post by Brammm »

Onlangs mijne nieuwen bike gekocht bij movingstore te Gent.

Heb lang getwijfeld tussen Cube en Specialized.
Kmoet eerlijk zijn, diene gast (Bram denk ik), heeft mij de beslissing doen maken. En neen, niet door aan 'hard selling' te doen. Ik zit zelf in de verkoop en ik ken het verkoopsproces vrij goed.

Zijn oprechte bereidwilligheid mij meer info te verstrekken was fenomenaal.
Ik vroeg hem zelfs, "Waarom uwe specialized en niet den anderen zijnen Cube?". Mening lbs zou hierop gretig inspelen en zijn merk promoten of slechter nog, het andere merk volledig de grond inboren.
... nee hoor, "volg je gevoel", was zijn antwoord. Fenomenaal oprecht vond ik dat en heb direct mijnen bike besteld.

Nu 3 weken later zijn mijn remmen te 'sponzig'.
Gisteren gebeld en mocht mijnen bike direct binnensteken.
Zo gezegd zo gedaan... morgen moet ik hem normaal terug hebben terwijl hun planning dinsdag zei. Hopelijk komen ze hun belofte na.

Tijdens het dagelijkse leven hangen wijzelf (job) ook af van toeleveranciers en geloof mij, zo simpel is het allemaal niet hoor.

To be continued...
Post Reply