05/03 Knokke-Heist beach challenge

Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
Post Reply
Gunter
Mountainbiker

Post by Gunter »

indien er mensen dit weekend of volgend weekend het parcours al eens gaan rijden en dit met mij eens willen delen, geef maar een seintje!

want de stukken die niet op het strand zijn, kan ik niet meer onthouden en obv een planneke is't ook nie alles hé
Van Hoey Gert
Mountainbiker

Post by Van Hoey Gert »

Ik ben dit weekend in Heist op weekend met de familie en zou van deze gelegenheid gebruik maken om het parcour eens te verkennen.
Dus ik ben wel geïnteresseerd om met iemand af te spreken.
Het is dit weekend in de ochtend laag water.
Iemand zin om zaterdagmorgen een verkenning te doen? Laat maar een uur en plaats weten, ik ben niet van de streek van Knokke - Heist.
Van Hoey Gert
Mountainbiker

Post by Van Hoey Gert »

Ik ben dit weekend in Heist op weekend met de familie en zou van deze gelegenheid gebruik maken om het parcour eens te verkennen.
Iemand zin om zaterdagmorgen een verkenning te doen? Laat maar een uur en plaats weten, ik ben niet van de streek van Knokke - Heist.
BeacheD
Mountainbiker

Post by BeacheD »

Van Hoey Gert wrote:Ik ben dit weekend in Heist op weekend met de familie en zou van deze gelegenheid gebruik maken om het parcour eens te verkennen.
ja dat zou ik ook wel zien zitten !
maar ik ken het nieuwe parcours dus wel niet...
anders afspreken zaterdag om half tien bijvoorbeeld op de dijk ter hoogte van waar de start vorig jaar was?
Van Hoey Gert
Mountainbiker

Post by Van Hoey Gert »

Mij is da goe zaterdag om half tien aan de startplaats. Ik ken het nieuwe parcour ook niet, maar met plannetje en raadgevingen van het forum zullen we het wel vinden.
En mochten er nog mountainbikers geïnteresseerd zijn, dan kunnen ze ons vergezelen.
Gunter
Mountainbiker

Post by Gunter »

ik ben al wel geïnteresseerd om nu zaterdagmorgen eens een parcours op een normaal tempo tweemaal te rijden

half tien is goed voor mij maar mag zeker vroeger (ik kom wel van redelijk ver maar ben een vroege vogel dusja)

Gunter

PS: anders een mailke sturen om verder af te spreken (gke@vt4.net)
BeacheD
Mountainbiker

Post by BeacheD »

wel ik zal er zijn
wel maar 1 rondje voor mij, en géén koers, dat is de dag erop in odk :)
tot dan !
Van Hoey Gert
Mountainbiker

Post by Van Hoey Gert »

Das dan afgesproken, half tien op een rustig tempo, t'is maar om het te verkennen.
Mijn emailadres is g.vanhoey@UGent.be.
Tot dan.
Gunter
Mountainbiker

Post by Gunter »

BeacheD en Van Hoey Gert,

vind het wel grappig; heb eens in jullie profiel gekeken... ik heb vroeger nog jaren in De Haan gewoond (BeacheD) en ook nog 3 jaar in Deinze (Gert).

om mij zaterdag te herkennen; ik rij met een thompson en een quickstep vest.... kunde dus nie naast kijken hé

BeacheD, idd rustig tempo want voor mij ook zondag Oostduinkerke....
BeacheD
Mountainbiker

Post by BeacheD »

hopelijk toch wel wat beter weer morgen :)
Post Reply