LCMT 2006
Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
-
herder ardi
- Mountainbiker
Post by herder ardi »
Als alles een beetje meezit op 't werk, rij ik ook mee zonder bikemaat. Die kiest voor de iets kortere ritten en ééndagsmarathons van Zoenk.
ardi
ardi
- peir de worst
- Mountainbiker
Post by peir de worst »
Wat zouden jullie vinden van een openlucht pasta party op zaterdag avond.
Het weer zal zeker beter zijn als vorig jaar.
- fieldbiker
- Mountainbiker
Post by fieldbiker »
Laat ons hopenpeir de worst wrote:Wat zouden jullie vinden van een openlucht pasta party op zaterdag avond.
Field
- aj kwak
- Mountainbiker
Ik zou eens kijken op www.houffalize.be, daar zal je wel wat info vinden.Anakin wrote:Hoe zit da eigenlijk als je niet het hotel slaapt? Heb rondgekeken op de site maar niets concreet gevonden. Is er daar een camping dicht bij de start of een jeugdherberg ?
- fieldbiker
- Mountainbiker
Post by fieldbiker »
't Ziet ernaar uit dat ik dit jaar zonder gezelschap van Homeboy zal moeten rijden (wegens bouwplannen). Zijn er nog bikers van rond Aalst die meerijden ?
Field
Field
- raketwomanFIE
- Mountainbiker
Post by raketwomanFIE »
dit weekend in de ardennen geweest en het ligt er ENORM slecht bij!!
en zaterdagnacht regen regen regen hopelijk blijft het de volgende maanden DROOG want t'zou zijn zoals editie 2005
en zaterdagnacht regen regen regen hopelijk blijft het de volgende maanden DROOG want t'zou zijn zoals editie 2005
amai,
't is hier wreed stillekes....
Ik neem, samen met transalp en iglo, voor de eerste maal deel aan de lcmt.
We weten eigenlijk niet goed wat ons te wachten staat, maar hopelijk kunnen we de vier ritten samen uitrijden en er bovendien heel veel plezier aan beleven. Dat is uiteindelijk het allerbelangrijkste
groetjes,
Survival
't is hier wreed stillekes....
Ik neem, samen met transalp en iglo, voor de eerste maal deel aan de lcmt.
We weten eigenlijk niet goed wat ons te wachten staat, maar hopelijk kunnen we de vier ritten samen uitrijden en er bovendien heel veel plezier aan beleven. Dat is uiteindelijk het allerbelangrijkste
groetjes,
Survival