Beachrace oostduinkerke gaat wel degelijk door
Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
- Rocket Jon
- Mountainbiker
- biker steven
- Mountainbiker
Post by biker steven »
Ik heb me vorige week in geschrevn en betaald, ik zie nog altijd nergens mijn naam staan in de lijst.
Weet er iemand met wie en hoe ik contact kan opnemen met iemand van het bestuur?
Dank u
Weet er iemand met wie en hoe ik contact kan opnemen met iemand van het bestuur?
Dank u
- Nesten
- Mountainbiker
- Location: Cannondale Rush 600 black - lefty vork - upgrade SRAM X.0
Secretariaat vzw Coast Race
Kruinweg 5
8670 Oostduinkerke
Tel: 058/51 96 56
Fax: 058/52 23 10
info@coastrace.be
www.coastrace.be
Dit zijn de contactgegevens van de organisatie, je kan misschien eens bellen met je rekeninguittreksel bij de hand?
Kruinweg 5
8670 Oostduinkerke
Tel: 058/51 96 56
Fax: 058/52 23 10
info@coastrace.be
www.coastrace.be
Dit zijn de contactgegevens van de organisatie, je kan misschien eens bellen met je rekeninguittreksel bij de hand?
- neverest
- Mountainbiker
Denk dat beste keuze van banden zonder twijfel de Super Moto's van Schwalbe zijn. Door de breedte van de band kun je je een heel stuk verder door het mulle zand rijden. Met 2 bar als bandendruk achteraan en 1.8 voorraan raak je al door heel veel stukken, dit hangt natuurlijk ook af van je gewicht. Ook op de rest van het parcours kun je met deze band heel goed uit de voeten. Je zult wel zien hoeveel fietsen er met dit schoeisel uitgerust zijn.
Rij voor de eerste keer een beachrace en weet totaal niet welke banden het best zijn. Ben wel niet van plan om nieuwe te kopen, ga het dus moeten doen met diegene die ik nu heb :
- schwalbe racing ralph
- skinny jimmy
- geax easy rider
Welke van deze drie zouden jullie nemen om in het zand te rijden ?
- schwalbe racing ralph
- skinny jimmy
- geax easy rider
Welke van deze drie zouden jullie nemen om in het zand te rijden ?