En nog nie moatig, of te ne bok ip junder mulle!farmer/cowboy wrote: Enne: smot mo junder kitn in , zou ik zo denken![]()
11 februari 2006 wintermeeting part 3
Dit initiatief is ontstaan doordat enkele vaste forumgebruikers maar niet konden ophouden over de vele mogelijkheden die onze Ardennen bieden om te biken. Van het een kwam het ander en al vlug werd er geopperd om eens samen af te spreken.
- Chucky
- Mountainbiker
- Location: Granville CMX Carbon, Ridley 29",Olympia CSL-X2 27.5"
Goed geamuseerd vandaag.
Weer enkele gezichten op de nicks kunnen plakken en wat ervaringen uitgewisseld met de collega-bikers,bikesters.
Vooral de uitleg van Patrick Meerschaert blijft altijd interessant.
Het parcours was mooi uitgestippeld met de nodige hellingen
al moet ik toegeven dat het voor mij soms wel wat te snel ging

Weer enkele gezichten op de nicks kunnen plakken en wat ervaringen uitgewisseld met de collega-bikers,bikesters.
Vooral de uitleg van Patrick Meerschaert blijft altijd interessant.
Het parcours was mooi uitgestippeld met de nodige hellingen
Het was weeral een mooi meetingske. Het weer zat ook weeral goed. Het parcour was heel mooi, al moesten we soms een beetje lang wachten, maar ja dat was het wel zeker en vast waard. jammer van mijn domme val, mijne knie heeft het geweten(achteraf thuis pas gezien en lag toch helaal open en op mijn bovenbeen aan de achterkant toch ook wa serieuse sneden, om dan nog maar te zwijgen van mijn knie die nu redelijk tot zeer dik is en enkele minder gezonde kleurschakeringen vertoont).
Maar ja tijdens de tocht nog maar weinig last van gehad dus ja, we mogen nog van geluk spreken. Al kom ik wel daar op die plek zeker nog eens terug om der nog is af te vliegen, want het zal mij ooit wel is lukken om er deftig af te geraken, gewoon van de remmen afblijven( normaal rem ik nooit in een afdaling zonder iemand voor mij (enkele personen kunnen dit bevestigen, ik weet van mezelf nog altijd niet waarom ik remde(paniek zeker??)) en gaan!
Maar het was dus alleszins een geslaagde winterdag voor mij!
Maar ja tijdens de tocht nog maar weinig last van gehad dus ja, we mogen nog van geluk spreken. Al kom ik wel daar op die plek zeker nog eens terug om der nog is af te vliegen, want het zal mij ooit wel is lukken om er deftig af te geraken, gewoon van de remmen afblijven( normaal rem ik nooit in een afdaling zonder iemand voor mij (enkele personen kunnen dit bevestigen, ik weet van mezelf nog altijd niet waarom ik remde(paniek zeker??)) en gaan!
Maar het was dus alleszins een geslaagde winterdag voor mij!
Last edited by Genius on Sun 12 Feb 2006 12:52, edited 3 times in total.
Het was idd weer eens een geslaagde winterdag, in tegenstelling tot vorig jaar was het gelukkig droog weer
Tof uitgezet parkoerke met enkele pittige hellingskes en afdalingskes
al waren erbij die niet op de juiste manier naar onder gingen
maar dit kan de beste overkomen hé, vraag maar aan Patrick Meerschaert
Alles bleef gelukkig beperkt tot enkele schaafwonden, enkel Genius dus wa meer gekwetst (beterschap maat) ook weinig pechgevallen, 1x kettingbreuk en 1 lekke band dus ook da viel mee.
Veel nieuwe gezichten leren kennen en een toffe aprés gehad met ne goeie spaghetti en ne Leffe
Speciale dank u wel aan Patrick Meerschaert en Cathy Delfosse voor hun aanwezigheid, en aan alle aanwezige forum leden
Ook aan de gidsen ne dikke proficiat en voor de Kadee om de bevoorrading te verzorgen, Manitou voor de foto's en Farmer voor het filmen
. Heb me enorm geamuseerd en kijk al uit naar een volgend meetingske.

- Batman
- Mountainbiker
HEEL goed meegevallen mijn eerste winterdag samen met de forumleden,
Dikke proficiat voor de organisatie en voor de toch mooie en pittige tocht,alhoewel er soms wel lange tussenpauzes waren.
Verder was het een toffe kennismaking (live) met enkele beroemde forumleden en ik kijk al uit naar de volgende samenkomst.
En nu nog wachten op de filmkes en foto 's.
Groetjes
Dikke proficiat voor de organisatie en voor de toch mooie en pittige tocht,alhoewel er soms wel lange tussenpauzes waren.
Verder was het een toffe kennismaking (live) met enkele beroemde forumleden en ik kijk al uit naar de volgende samenkomst.
En nu nog wachten op de filmkes en foto 's.
Groetjes
Ook vanuit Vlaanderen nen dikken proficiat aan de organisatie en aan alle deelnemers voor de gezellige rit en de toffe babbels!!
Ook eindelijk es wat gezichten kunnen linken aan de nicks maar nog lang niet alle 60 aanwezigen..
Ook veel respect voor onze atleten waaronder Cathy Delfosse (=een sympathieke meid) en Patrick (ook toffe kerel natuurlijk), die zo dicht bij ons hier woont en die 'k nog nooit ontmoet had..
En al die andere wijze gasten van verre en dichtbij (Alain, Batman, Chucky, Raf, Eric, Bieste en nog zoveel anderen)...
We moeten da zeker nog es overdoen!
Een nen dikke proficiat aan onze vrouwelijke bikester die de technische afdaling wist te verteren! Respect hoor! (was dat niet Girlpower?..sorry als 'k het mis heb hé.
)
En wil mtb grietje me excuseren om haar de zotte te noemen, t was nogtans goed bedoeld zulle!!...
Groetjes aan allen hé!!
Ook eindelijk es wat gezichten kunnen linken aan de nicks maar nog lang niet alle 60 aanwezigen..
Ook veel respect voor onze atleten waaronder Cathy Delfosse (=een sympathieke meid) en Patrick (ook toffe kerel natuurlijk), die zo dicht bij ons hier woont en die 'k nog nooit ontmoet had..
En al die andere wijze gasten van verre en dichtbij (Alain, Batman, Chucky, Raf, Eric, Bieste en nog zoveel anderen)...
We moeten da zeker nog es overdoen!
Een nen dikke proficiat aan onze vrouwelijke bikester die de technische afdaling wist te verteren! Respect hoor! (was dat niet Girlpower?..sorry als 'k het mis heb hé.
En wil mtb grietje me excuseren om haar de zotte te noemen, t was nogtans goed bedoeld zulle!!...
Groetjes aan allen hé!!
-
farmer/cowboy
- Mountainbiker
Post by farmer/cowboy »
't Was weer plezant vandaag, 'k heb me heel goed geamuseerd. Er was wel wat improviseerwerk nodig om zo'n grote groep samen te houden, maar 't is toch ongeveer gelukt. We hebben uiteindelijk den toer hier en daar wat ingekort, want maar +-330 van de geplande 540 hms gedaan. Enne, beelden schieten is wel nen hondestiel
, elke keer de bende laten passeren, spullen wegsteken en vlammen maar...weer voorbij proberen te geraken, en als 't ff kan ook nog eerst boven op de volgende klim (met dank aan de afstoppers
) Dan nog 12 seconden opstarttijd van mijn cameratje...
Nie voor niks dat me nie goed afging, deze morgen ziek opgestaan en bijna 39° koorts vanavond
Ik heb net de beelden bekeken op breedbeeldformaat. Ze zijn haarscherp en ik kan toch meer dan 90 a 95% van de beelden gebruiken. Zaaaaaaaaaaaaalig om het nu al te zien
Kan ik weer een mooi filmpje van maken. Heb nog wel wat geduld voor de fragmenten die ik op 't net zal plaatsen, want ik moet mn extra webspace nog openen etc... Ze zullen via deze website te bekijken zijn! Op dvd kan ik m één van de dagen al klaar hebben...
Ik heb net de beelden bekeken op breedbeeldformaat. Ze zijn haarscherp en ik kan toch meer dan 90 a 95% van de beelden gebruiken. Zaaaaaaaaaaaaalig om het nu al te zien
- Nielskie
- Mountainbiker
Weer een plezant bikedagje gehad.
Eerst 2 uurtjes vlammen over de vaste route van Rotselaar, die echt niks voorstelt bij hetgeen we daarstraks voorgeschoteld kregen. Dan daarna op het gemak nog wat rondbollen in groep.
Vorig jaar stond ik aan die put te loeren naar die 3 zotten die toen die afdaling namen. Na een jaartje mentale voorbereiding heb ik me toch maar eens in die put gesmeten en er nog levend uitgekomen. Toch goed dat farmer altijd zo'n fleske schrobeller meesleurt voor zo'n gelegenheden.
toch wat opmerkingen:
Wat mij betreft was de groep wel te uitgebreid om vlotjes in groep door deze prachtige streek te cruisen. Om de groep te verkleinen mag voor mij de regen volgend jaar weer met bakken uit de lucht vallen.
De route zelf is wel schoon maar liep volgens mij toch bijna volledig hetzelfde dan vorig jaar, een beetje afwisseling mag ook wel. Misschien eens een ander exotisch Vlaams oord opzoeken volgend jaar?
Eerst 2 uurtjes vlammen over de vaste route van Rotselaar, die echt niks voorstelt bij hetgeen we daarstraks voorgeschoteld kregen. Dan daarna op het gemak nog wat rondbollen in groep.
Vorig jaar stond ik aan die put te loeren naar die 3 zotten die toen die afdaling namen. Na een jaartje mentale voorbereiding heb ik me toch maar eens in die put gesmeten en er nog levend uitgekomen. Toch goed dat farmer altijd zo'n fleske schrobeller meesleurt voor zo'n gelegenheden.
toch wat opmerkingen:
Wat mij betreft was de groep wel te uitgebreid om vlotjes in groep door deze prachtige streek te cruisen. Om de groep te verkleinen mag voor mij de regen volgend jaar weer met bakken uit de lucht vallen.
De route zelf is wel schoon maar liep volgens mij toch bijna volledig hetzelfde dan vorig jaar, een beetje afwisseling mag ook wel. Misschien eens een ander exotisch Vlaams oord opzoeken volgend jaar?