Jamaja, impact kan misschien groot zijn op Filip... Zelf ik moet ik er ook nie veel van hebben, maar onrechtstreeks denk ik wel da het veel goeds voor het MTB in België zal brengen.
- Filip trekt aandacht en sponsors zijn daar dol op!
- MTB in de media zal bij sommige kandidaat-sponsors van (kleinere) Belgische teams een belletje doen rinkelen; "Investeren in MTB is nog geen slecht idee!"
- Als publiek positief reageert op soap, kan het zijn dat VT4 en mss de hele media het gevoel gaat krijgen dat MTB in de picture zetten geen slecht idee is. Hiervan getuigd nu al hun project dat ze willen realiseren met mountainbike.be in Zolder deze zomer.
Vele mensen hebben door dat mountainbike aan het groeien is...
Misschien denken jullie dat ik ver ga zoeken, maar de kans zit er wel in dat er zo naar dit alles gekeken wordt. We'll see!
Greetz,
Julien.
VT4-docusoap rond Meirhaeghe
Data van toertochten of wedstrijden, releases van bikes of onderdelen, info over teams en rijders, geruchten, kortom alles wat collega bikers kan interesseren plaats je hier!
volledig mee eenswacko007 wrote:Jamaja, impact kan misschien groot zijn op Filip... Zelf ik moet ik er ook nie veel van hebben, maar onrechtstreeks denk ik wel da het veel goeds voor het MTB in België zal brengen.
- Filip trekt aandacht en sponsors zijn daar dol op!
- MTB in de media zal bij sommige kandidaat-sponsors van (kleinere) Belgische teams een belletje doen rinkelen; "Investeren in MTB is nog geen slecht idee!"
- Als publiek positief reageert op soap, kan het zijn dat VT4 en mss de hele media het gevoel gaat krijgen dat MTB in de picture zetten geen slecht idee is. Hiervan getuigd nu al hun project dat ze willen realiseren met mountainbike.be in Zolder deze zomer.
Vele mensen hebben door dat mountainbike aan het groeien is...
Misschien denken jullie dat ik ver ga zoeken, maar de kans zit er wel in dat er zo naar dit alles gekeken wordt. We'll see!
Greetz,
Julien.
-
Guest
Post by Guest »
Ik vind dat er momenteel een wildgroei aan docusoaps is. Je kunt over iedereen en alles wel een programma maken. Kijk naar wellens en Wee, wat voegt dit inhoudelijk toe aan onze vraag naar meer kennis over topsport en alles wat daarmee samenhangt. Gewoon beeldvulling omdat de creativiteit in medialand niet verder rijkt dan een paar bekende personen ten toon stellen en hun mediabekendheid uitbuiten.
Zou de achteruitgang van Wellens niet ook gedeeltelijk samenhangen met de energie die hij in het programma moet steken?
Ok, voor de Plankaerts en Pfafs zal dit best een goede deal zijn, maar voor een actieve renner heb ik hier toch mijn bedenkingen bij.
Zou de achteruitgang van Wellens niet ook gedeeltelijk samenhangen met de energie die hij in het programma moet steken?
Ok, voor de Plankaerts en Pfafs zal dit best een goede deal zijn, maar voor een actieve renner heb ik hier toch mijn bedenkingen bij.
Dat vind ik ook. Sinds Wellens daarmee begonnen is zijn de prestaties op het veld er op achteruitgegaan.maurice wrote:Zou de achteruitgang van Wellens niet ook gedeeltelijk samenhangen met de energie die hij in het programma moet steken?
Hoe kun je nu serieus trainen en leven als een sportman als je moet voldoen aan alle vereisten die zo een opname vergen? Doe dat nog eens opnieuw, take 4 van die scene, nog eens vanuit een andere hoek,...
Ik zou het spijtig vinden maar Filip doet natuurlijk wat hij wil. Hij moet ook zien dat er brood op de plank komt. Maar het brengt wel zijn sportieve come back in gevaar.
Volgens mij gaat het bij Filip wel iets anders zijn dan bij Wellens, Wellens probeert altijd het zotteke uit te hangen, met de camera erbij nog meer denk ik.
Ik denk niet dat Filip zich daar aan zal laten vangen.
En als hij hier centjes kan bijverdienen (misschien zelfs nen extra sponsor)
zou ik zeggen have fun, zolang hij maar weet te stoppen als het zijn training aantast!
Ik hoop alleen dat ze het inderdaad eerder als een docu (voor en over MTB) brengen, maar ik vrees dat het meer gelijk de Phafs zal worden en dan zal ik er nie lang naar kijken (jawel, op den achtergrond meekijken met de vrouw).
Aooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo
Ben.
Ik denk niet dat Filip zich daar aan zal laten vangen.
En als hij hier centjes kan bijverdienen (misschien zelfs nen extra sponsor)
zou ik zeggen have fun, zolang hij maar weet te stoppen als het zijn training aantast!
Ik hoop alleen dat ze het inderdaad eerder als een docu (voor en over MTB) brengen, maar ik vrees dat het meer gelijk de Phafs zal worden en dan zal ik er nie lang naar kijken (jawel, op den achtergrond meekijken met de vrouw).
Aooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo
Ben.
Ik zou het een enorm spijtige zaak vinden, indien hij daarmee zou doorgaan...
Als alles zo blijft verder evolueren zoals hij nu geprofileerd wordt in de media en dergelijke, neemt mijn sympathie enkel af...
Op de duur is het fenomeen Filip Meirhaeghe niet meer de persoon, de supergetallenteerde mountainbiker waar men naar opkijkt, maar eerder een oppervlakkige mediafiguur, die toevallig ook mountainbiked: met andere woorden, eerder een karikatuur van wat hij ooit geweest is.
Ik hoop natuurlijk dat ik ongelijk heb, maar kvrees er wel een beetje voor.
Enja, het argument van: "promotie voor de mountainbike-sport"
=> Vergeet het maar: "als het geld maar rolt", is volgens mij één van de belangrijkste redenen.
Kort samengevat: geen goed idee en spijtige zaak.
Als alles zo blijft verder evolueren zoals hij nu geprofileerd wordt in de media en dergelijke, neemt mijn sympathie enkel af...
Op de duur is het fenomeen Filip Meirhaeghe niet meer de persoon, de supergetallenteerde mountainbiker waar men naar opkijkt, maar eerder een oppervlakkige mediafiguur, die toevallig ook mountainbiked: met andere woorden, eerder een karikatuur van wat hij ooit geweest is.
Ik hoop natuurlijk dat ik ongelijk heb, maar kvrees er wel een beetje voor.
Enja, het argument van: "promotie voor de mountainbike-sport"
=> Vergeet het maar: "als het geld maar rolt", is volgens mij één van de belangrijkste redenen.
Kort samengevat: geen goed idee en spijtige zaak.