VT4-docusoap rond Meirhaeghe

Data van toertochten of wedstrijden, releases van bikes of onderdelen, info over teams en rijders, geruchten, kortom alles wat collega bikers kan interesseren plaats je hier!
Post Reply
scottboy
Mountainbiker

Post by scottboy »

VT4 is momenteel bezig met proefopnames voor een docusoap rond mountainbiker Filip Meirhaeghe (34). ,,We zijn nu aan het filmen'', bevestigt woordvoerder Kristof Demasure. ,,We gaan na of de verhaallijnen die zich ontwikkelen interessant zijn en of er zich geen praktische problemen stellen. Kan Filip bijvoorbeeld even goed trainen met een camera in de buurt? Indien de proefopnames het gewenste resultaat opleveren, komt er een docusoap.''

Bron : Het volk 10/2/2006
Flip FSR
Mountainbiker

Post by Flip FSR »

:roll: Da houdt niet op met die (zever)soaps #-o :drunk:
Geen spek voor mijn bek :-?

Maar voor degenen die er weg van zijn: Have fun :-D
Giant
Mountainbiker

Post by Giant »

damned, volgens mij is dit nu het stomste dat filip nog kan doen.
Mich
Mountainbiker

Post by Mich »

Het is ook niets voor mij.
Kan er mij iemand zeggen wat de toegevoegde waarde is van de docusoaps die nu reeds lopen. Je komt dan 's avonds thuis van een training en je wil wat relaxen op de zetel voor TV en dan krijg je tegenwoordig de ene docusoap na de andere. Straks loopt half belgië met een cameraploeg rond :roll:
Filip zal wat willen bijverdienen zeker?
Rock Rider
Mountainbiker

Post by Rock Rider »

pfff, da is een ontgoocheling! Hij gaat dezelfde kant op als den Bart Wellens! :(
farmer/cowboy
Mountainbiker

Post by farmer/cowboy »

Voor mij is docu heel goed, maar aan soaps heb ik lak #-o . Het zal er dus van afhangen hoe ze't brengen... :-k
recumby
Mountainbiker

Post by recumby »

misschien kunnen we er in dit geval nog iets uit leren...? (training, technische tips,...)
Mountainbiker
Location: Trek Elite 9.8 '04-'05-'07-'09/Trek 8500/Cannondale Flash carbon 29'er/KTM 27,5"/Specialized Epic

Post by »

Als je de docusoaps Kermiskoersen en Wellens al gezien hebt,belooft het niet veel goeds te worden.....Spijtig dat het die kant opgaat #-o
cyclonerick
Mountainbiker

Post by cyclonerick »

al eens aan gedacht hoeveel geld dit hem kan opbrengen?
tis nu ni voor hem van toepassing, maar de planckaerts en de pfaffs kregen 25.000 eurots per zwangerschap.
kheb er ook mijn bedenkingen bij, maar vanuit dit oogpunt is het wel begrijpelijk.
aan de andere kant vind ik het ook wel eens interessant om te weten wat filip tegenwoordig zoal traint, al twijfel ik of de docusoap wel zal uitgezonden worden...Interessant genoeg voor het brede publiek? ik twijfel toch...
Joriz
Mountainbiker

Post by Joriz »

Als ge daarvoor kinnekes moet maken amai zenne goed bezig...
Het zal waarschijnlijk wel een geld kwestie zijn ja, kledij etc van de sponsor 1keer per week een uur in beeld $$$
Post Reply