Met de bijgevoegde Franse handleiding heb ik de bikegegevens (bike1) en persoonlijke gegevens(leeftijd, gewicht, ...) ingesteld.
Mijn vragen:
1/Als ik bij mijn eerste tt niet wil afgaan hoe start ik zo eenvoudig mogelijk mijn Polar voor fiets & hartmetingen? Graag een begrijpelijke uitleg.
Beginscherm is datum en uurwerk.
2/Ik bestelde eveneens een infrarood interface om de gegevens op computer te plaatsen. Is dit praktisch en eenvoudig in gebruik?
3/ Tips voor gebruik Polar S 725
Bij voorbaat bedankt.
motorbiker.
POLAR S 725 - Hoe gebruiken?
Positieve of negatieve ervaringen met produkt X. Is produkt Y zijn hoge prijs waard, of koop je beter produkt Z. Jouw ervaringen kunnen interessant zijn voor collega bikers.
- Motorbiker
- Mountainbiker
- Motorbiker
- Mountainbiker
Post by Motorbiker »
Dus als ik loop werkt de hartslagmeter, en bij fietsen starten de fietsfunctie's eveneens vanzelf. Bij 2 x drukken rode knop?
Werkt de hoogtemeter ook vanzelf?
Indien niet, hoe wordt hij geactiveerd?
Je kan de functies apart instellen. Als je 1 x start drukt komt er in de bovenste regel allerlei info om de x aantal seconden. Op de regel met SCAP zie je welke functies nu actief zijn. Nl de onderlijnde.motorbiker wrote:Dus als ik loop werkt de hartslagmeter, en bij fietsen starten de fietsfunctie's eveneens vanzelf. Bij 2 x drukken rode knop?
S = Speedsensor
C = Cadens
A = Altitude
P = Power
Hartslag wordt altijd geregistreerd
Voor activatie Hoogtemeter: Menu scrollen tot OPTIONS. <Rode knop> scrollen tot FUNCTION <Rode knop> scrollen tot ALTITUDE en na het drukken op rode knop kan je dit wijzigen dmv scroll toetsen.
Op zich is het niet zo erg als de speedsensor op staat tijdens het lopen. Gewoon dat je eigenlijk meer geheugen gaat gebruiken dan nodig...
Suc6
- Motorbiker
- Mountainbiker
Post by Motorbiker »
Ben er nog even terug.
1/ Als ik bij een tt aan de bevoorading stop, wat moet ik doen?
2/ Hoe kan ik files wissen? Ik heb - trots als een kieken - mijn uurwerk de laatste dagen aangedaan en één en ander geregistreerd.
3/ Kan je op één of andere manier de rode knop blokkeren(zoals bij een gsm) zodat je bij dagelijks gebruik als uurwerk, de registratie niet per toeval activeert?
Jongens, nog nen keer bedankt hé.
2/ Hoe kan ik files wissen? Ik heb - trots als een kieken - mijn uurwerk de laatste dagen aangedaan en één en ander geregistreerd.
3/ Kan je op één of andere manier de rode knop blokkeren(zoals bij een gsm) zodat je bij dagelijks gebruik als uurwerk, de registratie niet per toeval activeert?
1. 1x op de knop links onder duwenmotorbiker wrote:Ben er nog even terug.
2. in horlogestand 1x op rechtsboven duwen, dan naar die file gaan, en dan lang linksboven inhouden. hij vraagt om bevestiging, klik rode knop :)
3. niet mogelijk denk ik..