en MTB'ers fietsen toch meestal in kleinere groepen, en maken toch niet zoo'n kabaal? of zie ik het nu te rooskleurig?Geronnimo wrote:MTB'ers? ik geloof dat ik de enige ben in Eindhout die dat geregeld gaat doen in de eigen bossen('k ben in 6 maanden enkel ne kleine me zen ouders tegengekomen). maar de buurt afschuimen is misschien geen slecht idee.Giant wrote:ja zeker met je eens, maar op den duur ergeren die mtb'ers de omwonenden dat ze naar dit noodlot grijpen. mss moeten er in je buurt betere afspraken worden gemaakt
ongelooflijke toestanden
Over alles wat met mountainbike te maken heeft kan je hier je ei kwijt!
- recumby
- Mountainbiker
Als je een gsm bij hebt en het de draad hangt niet te ver van de bewoonde wereld (+-bereikbaar met de auto), zou ik zeker onmiddellijk de politie bellen, ik vermoed niet dat er veel sporen aan te treffen zullen zijn, maar wat niet aan de politie wordt gerapporteerd, gebeurd (politiek, wettelijk gezien) ook niet, en wat de politie niet weet .... daar kan ze niet aan werken....
Als je het vorige het nog niet aan de politie hebt gemeld zou ik het alsnog doen ... al is het maar pro forma ... en dan weet men ervan, wie weet ben je niet de eerste die dit heeft vastgesteld.

Aoooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo
Ben
Als je het vorige het nog niet aan de politie hebt gemeld zou ik het alsnog doen ... al is het maar pro forma ... en dan weet men ervan, wie weet ben je niet de eerste die dit heeft vastgesteld.
Aoooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo
Ben
- stijn_merida
- Mountainbiker
Post by stijn_merida »
:) lolGeronnimo wrote:de politie heeft nu een mailtje gekregen. ik ben benieuwd naar de reactie!
Geronnimo, met alle respect... Maar als het klopt wat je hier allemaal vertelt, neem dan potverdorie eens je VERANTWOORDELIJKHEID en bel of stap zo snel mogelijk naar de politie...Geronnimo wrote:de politie heeft nu een mailtje gekregen. ik ben benieuwd naar de reactie!
Als ge een accident ziet gebeuren op de autostrade rijdt ge toch ook ni naar huis om een mailtje te sturen naar den ambulancedienst???
Het is niet mijn bedoeling om je persoonlijk aan te vallen, gewoon even wakkerschudden, that's all...