ongelooflijke toestanden

Over alles wat met mountainbike te maken heeft kan je hier je ei kwijt!
Geronnimo
Mountainbiker

Post by Geronnimo »

MilkSjeik wrote:Al een geluk dat je hem weet hangen :) Misschien gewoon 2 grote stukken uit de draad knippen en hem iedere keer meenemen?
't is maar ik weetem hangen, maar diegene die hem niet weten hangen...
koen123
Mountainbiker

Post by koen123 »

Ik ben werkelijk sprakeloos... Wat bezielt mensen zoiets te doen? Niet iedereen ziet, soms om begrijpelijke redenen, MTB'ers of fietsers in het algemeen graag komen. Maar iemands leven hiervoor in gevaar brengen slaat toch echt wel alles. Heel spijtig, maar gekken heb je overal
zaskar72
Mountainbiker

Post by zaskar72 »

ik zou ter plekke gaan met politie en telkens klacht tegen onbekende indienen!! En als men die dan betrapt...
stijn_merida
Mountainbiker

Post by stijn_merida »

Ik heb nog blijven hangen met fiets tegen prikkeldraad, op de boerenhovenroete in zwevegem was er nen boer zijn koeien aan het versteken van weide, afdaling op gravé en niet gezien dat die prinkeldraad er ging => platte band en redelijk geschaafd, kan gebeuren ;) dien boer heeft zich dan toch veronschuldigd sindsdien hangen er wit/rode lintjes aan.
Geronnimo
Mountainbiker

Post by Geronnimo »

zo zouden er meer moeten zijn! :lol:
Giant
Mountainbiker

Post by Giant »

damned, je zou er benouwd van worden... || mss een blaadje aan een boom hangen dat zo een toestand niet kunnen. (zal wellicht niet veel helpen, maar toch om aan te duiden dat ze wat misdoen, maar je rijdt toch zeker op een weggetje waar het mag hé?
Geronnimo
Mountainbiker

Post by Geronnimo »

Giant wrote:damned, je zou er benouwd van worden... || mss een blaadje aan een boom hangen dat zo een toestand niet kunnen. (zal wellicht niet veel helpen, maar toch om aan te duiden dat ze wat misdoen, maar je rijdt toch zeker op een weggetje waar het mag hé?
wel daar benik niet zeker van. het is in het bos, en die bos is eigendom van de gemeente (zoals elk bos denkik wel) maar dan nog, dan hang je geen doodskoord op langs een echte pad(en 't is ne serieuze pad zanne)
Giant
Mountainbiker

Post by Giant »

ja zeker met je eens, maar op den duur ergeren die mtb'ers de omwonenden dat ze naar dit noodlot grijpen. mss moeten er in je buurt betere afspraken worden gemaakt
Docteur Dérailleur
Mountainbiker

Post by Docteur Dérailleur »

Op de blauwe lus van Aarschot is er een veldweg voorbij een boerderij waar men netjes een "bedding" voorzien heeft van potscherven.
Geronnimo
Mountainbiker

Post by Geronnimo »

Giant wrote:ja zeker met je eens, maar op den duur ergeren die mtb'ers de omwonenden dat ze naar dit noodlot grijpen. mss moeten er in je buurt betere afspraken worden gemaakt
MTB'ers? ik geloof dat ik de enige ben in Eindhout die dat geregeld gaat doen in de eigen bossen('k ben in 6 maanden enkel ne kleine me zen ouders tegengekomen). maar de buurt afschuimen is misschien geen slecht idee. :bounce:
Post Reply