LCMT 2006

Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
Post Reply
steph
Mountainbiker
Location: C'dale Scalpel 29 carbon2, F2000Lefty+CAAD2 , +Tandem Lapierre

Post by steph »

Site wordt inderdaad niet aangepast ,zo lijkt het...maar heb vorige week gekeken op site:aantal inschrijvingen was iets van 129 en als ik nu kijk zie ik onderaan startpagina staan : Actueel aantal inschrijvingen : 147
????
Kies 't zekere voor 't onzekere en schrijf je in ;op wat wacht je?? Zegen van ega.... :lol: (
aj kwak
Mountainbiker

Post by aj kwak »

steph wrote:Site wordt inderdaad niet aangepast ,zo lijkt het...maar heb vorige week gekeken op site:aantal inschrijvingen was iets van 129 en als ik nu kijk zie ik onderaan startpagina staan : Actueel aantal inschrijvingen : 147
????
Kies 't zekere voor 't onzekere en schrijf je in ;op wat wacht je?? Zegen van ega.... :lol: (
Site wordt continue aangepast. Telkens er een inschrijving bijkomt wordt dit automatisch aangepast op de voorpagina.
Nicoos
Mountainbiker

LCMT 2006

Post by Nicoos »

Heb mij ingeschreven, en dit voor de eerste maal.
Zal tegen dan wel goed getraind zijn, en als het weer een beetje meezit, moet dit toch wel lukken zeker. Heb al gelezen dat het meer op uithouding is gebaseerd, en niet zozeer op de vele hoogtemeters, of is
dit verkeerd?
Aan allen eveneens nog veel trainingsgenot en tot later.
:wink: :wink:
Beny
Mountainbiker

Re: LCMT 2006

Post by Beny »

muddy black wrote:Heb al gelezen dat het meer op uithouding is gebaseerd, en niet zozeer op de vele hoogtemeters, of is
dit verkeerd?
tja, 4 dagen aan een stuk rond de 100km met telkens een 2000hm per dag,
door de vele hoogtemeters en lange afstand kom je altijd uit op "uithouding"
vergeet vooral niet te genieten
dan rij je automatisch langzamer en heb je meer succes op uitrijden
hopelijk wat beter weer dan de laatste 2 jaar
aj kwak
Mountainbiker

Post by aj kwak »

A d r i wrote:
aj kwak wrote:
ivo wrote:En hoe rijm je dat juridisch? Verantwoordelijk zijn maar niet de gevolgen moeten dragen van je verantwoordelijkheid?
Of hebben ze gewoon geluk en is het nog bij niemand opgekomen dit juridisch af te dwingen?
Ik dacht dat het hotel verantwoordelijk is.
en ik dacht dat jij banden had met de organisatie. Misschien kun je eens gaan nahoren wat er nu juist van geweest is?
Ik wist ook niet hoe het zat, maar daarnet lees ik dit op de website :
lcmt.be wrote:Goed nieuws voor de slachtoffers van de fietsendiefstal (hotelinbraak) tijdens de LCMT van 2004. Met dank aan Hotel Ol Fosse d'Outh en zijn verzekeringsmaatschappij konden alle gedupeerden recent vergoed worden.
.:bert:.
Mountainbiker

Post by .:bert:. »

aj kwak wrote:
lcmt.be wrote:Goed nieuws voor de slachtoffers van de fietsendiefstal (hotelinbraak) tijdens de LCMT van 2004. Met dank aan Hotel Ol Fosse d'Outh en zijn verzekeringsmaatschappij konden alle gedupeerden recent vergoed worden.
Das positief. =D>
Nu nog een reden waarom ik mijn fiets liever mee op de kamer neem:
beschadigingen.

Als ik krassen op mijn frame krijg door het fietsen, maakt mij dat echt niet uit, risico van het vak (ben deze morgen nog op mijn bek gegaan met schade als gevolg).
Maar als da gebeurt in een stalling ofzo :evil: :evil:.
En ge weet nie hoe ze de fietsen behandelen als ze die binnenzetten è.
pat2
Mountainbiker

Post by pat2 »

In de lcmt zorg je zelf voor het in en uit de stalling halen van je bike en er is zeker plaats genoeg om alle fietsen afzonderlijk tegen de muur of nadar te plaatsen. Dus voor beschadigingen in de stalling hoef je niet te vrezen
grtn pat2
biker steven
Mountainbiker

Post by biker steven »

hallo

ik zou graag mee doen aan de lcmt maar ik ben helemaal alleen.
Ik kan niemand overtuigen van mijn vrienden om mee te gaan.

Zijn er soms mensen ingeschreven van de streek Ieper?

Nu ja, ben ik alleen dan ga ik ook niet thuis blijven é :-D , maar het is juist om te weten als er iemand mee doet van de streek.

nog veel bike plezier :wink:
Ghizz
Mountainbiker

Post by Ghizz »

Hi,

Hier nog iemand die geen van z'n vrienden kan motiveren om mee te gaan..Mensen uit de omgeving Terneuzen/Hulst enz die wel mee(wil) doen??

:-D
Greetz
.:bert:.
Mountainbiker

Post by .:bert:. »

Als iedereen van het forum zijn/haar blauw lintje bijheeft, dan zijn zitten de "loners" eigenlijk toch in een groep.

Wij gaan met ne groep van ongeveer 20, maar het maakt mij echt nie uit wie van waar komt.

Ge zijt daar uiteindelijk 4 dagen allemaal hetzelfde aant doen en praten hebben we toch allemaal geleerd...... :-k denk ik

Ik heb verleden jaar voor de eerste keer meegedaan en vond de sfeer echt wel top. Ik zou er echt nie mee inzitten om alleen te gaan.
Post Reply