jullie mening over de Polar CS200

Op zoek naar een windjack of camelback, de kenmerken van schoenen of brillen. Post hier jouw vragen en opmerkingen
Rock Rider
Mountainbiker

Post by Rock Rider »

Rolla wrote:Hey, heb voor mijn Kerst de Cadansmeter gekregen, als uitbreiding op de
CS100. Deze heb ik volgens instructies geïnstalleerd op de schuine buis.
Meting werkt perfect, maar ik heb er enkel nog maar een toerke mee op de weg gereden.

Voor diegenen die ook de cadansmeter hebben: hangt
die daar niet op een kwetsbare plaats (modder, steenslag,...) ??? Of kan dat meterke wel wat hebben ?

Groeten,
Rolla
ik heb de 200 met cadansmeter. Moet hem wel nog bevestigen op mijne cube... Heb er op mijn vorige bike wel een drietal maand mee rondgereden en nooit geen miserie mee gehad... Lijkt een kwetsbare plaats, maar is er toch nog nie afgevlogen, zelfs nie verschoven...
bartes
Mountainbiker

Post by bartes »

heb mij de cs100 gekocht...

ferm spel jong... het is voor mijn gezondheid enorm belangrijk dat ik mijn hartje volg & niet mijn benen.... en met zo'n duidelijk scherm lukt dat echt perfect...

ik heb duidelijk niet voor de cs200 gekozen vermits ik reeds een polar s410 (hartslagmeter voor lopers) in mijn bezit heb welke ook de extra functie (linken met pc)heeft als de cs200...

ik heb deze functie wel geteld 3 weken gebruikt.... daarna ben ik overegaan tot het manueel intypen van mijn traininggevens in excel...

Welke ik nu ook doe voor mijn fietstraining... de samenvattingen die je kan opvragen op cs100 geven je genoeg info weer.... + kan je in uw excel-bestandje nog mooi even kwijt wat je allemaal hebt uitgespookt...

een klein persoonlijk dagboekje als het ware...

zo heb ik als jonge knaap weer enkele euro's gespaard & heb ik wat nodig had!
Tom B.
Mountainbiker

Post by Tom B. »

Ik heb mij ook een CS100 gekocht.
Ik heb hem juist gemonteerd, maar vraag me af hoe jullie de snelheidssensor gemonteerd hebben.
Als je hem plaatst zoals in het boekje, mooi recht op de voorvork, staat het magneetje er bij mij 4cm af ipv. 4mm.
Ik heb de sensor nu scheef gemonteerd, zodat hij dichter bij de spaken komt, maar weet niet of dit zo de bedoeling is...
Rolla
Mountainbiker

Post by Rolla »

Tom B. wrote:Ik heb mij ook een CS100 gekocht.
Ik heb hem juist gemonteerd, maar vraag me af hoe jullie de snelheidssensor gemonteerd hebben.
Als je hem plaatst zoals in het boekje, mooi recht op de voorvork, staat het magneetje er bij mij 4cm af ipv. 4mm.
Ik heb de sensor nu scheef gemonteerd, zodat hij dichter bij de spaken komt, maar weet niet of dit zo de bedoeling is...
Tom B, staat bij mij ook scheef gemonteerd hoor. Geeft geen problemen.

Rolla.
bartes
Mountainbiker

Post by bartes »

staat bij mij ook scheef gemonteerd... werkt perfect

in begin een beetje moeten zoeken om hem in werking te krijgen... maar geduld loont...

beetje met foefelen
LoXoS
Mountainbiker

Post by LoXoS »

Bij mij staat hij ook scheef - in het begin een beetje zoeken hoe hij beste start. Maar eens het goe staat, doet de cs200 zijn werk.

Ik had wel nog een vraag ivm communicatie. Ik heb de cs200 al een keertje met mijn microfoon ge uplinked naar die polar cycling coach site van Polar.

Maar is er ook een andere manier om uw statistieken bij te houden? Via software zonder internet? Of een andere online site?
Tokke
Mountainbiker

Post by Tokke »

Volgens mij niet hoor. Enkel bij infrarood krijg je er zo'n software bij. Ik werk ook met die site en ik vind da heel praktisch! Ik denk niet dat er een alternatief is? Anders ben ik wel eens benieuwd... :wink:
LoXoS
Mountainbiker

Post by LoXoS »

Niemand ... ?
R2D2
Mountainbiker

Post by R2D2 »

1. Stomme vraag waarschijnlijk: kan je na de training de max. hartslag bekijken?

1. Hoe werkt het systeem om de hartslagen 'op te slaan'? om de 5 -15 - 60 seconden ? (bij de horloges kan je dit instellen geloof ik).

3. zijn er 'rondetijden' op te slaan?
splash
Mountainbiker

Post by splash »

R2D2 wrote:1. Stomme vraag waarschijnlijk: kan je na de training de max. hartslag bekijken?

1. Hoe werkt het systeem om de hartslagen 'op te slaan'? om de 5 -15 - 60 seconden ? (bij de horloges kan je dit instellen geloof ik).

3. zijn er 'rondetijden' op te slaan?
http://support.polar.fi/PKBSupport.nsf/ ... enDocument
Post Reply