Beachrace oostduinkerke gaat wel degelijk door
Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
- pointbreak
- Mountainbiker
- Location: Rockrider 8.2/full XT Mavic crossride Disc/ Thompson Antares race
Post by pointbreak »
Normaal een 3 tal werkdagen.G-love wrote:Ik heb mij vorige week ingeschreven en betaald en ik sta deze week op de lijst, ik zou na het weekend de lijst nog eens checken.robin wrote:duurt het lang voor je op de inschrijvingslijst komt te staan?heb al betaalt en ingeschreven?
Nadat ze je betaling hebben ontvangen.
idd ik stond er ook op een 3tal dagen na betaling en inschrijving...pointbreak wrote:Normaal een 3 tal werkdagen.G-love wrote:Ik heb mij vorige week ingeschreven en betaald en ik sta deze week op de lijst, ik zou na het weekend de lijst nog eens checken.robin wrote:duurt het lang voor je op de inschrijvingslijst komt te staan?heb al betaalt en ingeschreven?
Nadat ze je betaling hebben ontvangen.
- Klimmerken
- Mountainbiker
Strandrace Oostduinkerke
Post by Klimmerken »
Ik ben ook ingeschreven en dit zal mijn derde deelname worden.
-
Palmboy
- Mountainbiker
Ik ga ook eens proberen mee te doen 
Ik heb wel gemerkt dat er een paar deelnemers zowel voor de 22km als de 44km ingeschreven staan?
Heb het even binnengetrokken in Excel. Mijn telling komt uit op 82 deelnemers voor de 22km en 327 deelnemers voor de 44km.hoeveel inschrijvingen al ??
iemand zin om da te tellen ??
grtz
Ik heb wel gemerkt dat er een paar deelnemers zowel voor de 22km als de 44km ingeschreven staan?
wat is een ideale bandenkeuze voor dit parcours? voor 't strand zijn semi-slicks of beachbanden goed maar als ik het parcours bekijk op de website dan is het maar de helft strand dus semi-slicks zijn wshl de aanraders?
is de andere helft dan veel modder en/of klimwerk? zal de eerste keer zijn dat ik die wedstrijd mee doe
is de andere helft dan veel modder en/of klimwerk? zal de eerste keer zijn dat ik die wedstrijd mee doe
- slow motion
- Mountainbiker
Post by slow motion »
rond 8h:WiLL3Ms wrote:hoeveel inschrijvingen al ??
82dlnmrs voor de 22km
en 327 voor de 44.