ongelooflijke toestanden

Over alles wat met mountainbike te maken heeft kan je hier je ei kwijt!
Geronnimo
Mountainbiker

Post by Geronnimo »

Vandaag was het best leuk weer, dus ik dacht "laat ik nog eens op mijn bike kruipen". De Eindertse bossen lonkten weer prachtig, maar wederom glimde een klein fijn lijntje in de nu niet meer zo vlakke zon. ik dacht bij meneige: hola pola dat geen 2 keer he! het was diezelfde koord als een week geleden, netjes terug aaneen gebonden.
Ikke direct naar huis gereden, en mijn fotokodaksken gaan halen, 'k heb er nu toch al foto's van. Enkelen van de situatie en het weggetje, een paar met de bike en mezelf ernaast, opdat ook de politie alles kan zien. (deze foto's plaats ik zo snel mogelijk ergens op een site, kunnen jullie ook eens meehuiveren)
volgende stap is aangifte doen, maar vermits ik deze 2 weken nog Stage loop op school en op kot verblijf, ga ik voorlopig enkel een email ofzo sturen.

wordt vervolgt...
Nicoow201
Mountainbiker

Post by Nicoow201 »

Geronnimo wrote:Vandaag was het best leuk weer, dus ik dacht "laat ik nog eens op mijn bike kruipen". De Eindertse bossen lonkten weer prachtig, maar wederom glimde een klein fijn lijntje in de nu niet meer zo vlakke zon.
Wééral ? Fuck gast, die mannen zijn écht wel zot bezig!
Guest

Post by Guest »

Iemand die zoiets doet is ziek, gestoord en rijp voor het gekkenhuis. #-o #-o
Dit toont weeral een aan hoe het met onze smaneleving is gesteld. Dat er mensen op zo een idee komen, gewoom absurd. :roll: :roll:
Last edited by Guest on Sat 04 Feb 2006 19:52, edited 1 time in total.
Nicoow201
Mountainbiker

Post by Nicoow201 »

maurice wrote:Iemand die zoiets doet is ziek, gestoord en rijp voor het gekkenhuis. #-o #-o
Dit toont weeral een aan hoe het met onze smaneleving is gesteld. Dat er mensen op zo een idee komen, gewoom absurt. :roll: :roll:
Ik geef u volkomen gelijk ! =D>
Sunn Xtreme
Expert

Post by Sunn Xtreme »

in lichtaart heeft men dat ook een tijd gedaan... alleen was het daar nog erger :

ijzerdraad en prikkeldraad op nekhoogte, nagels on de wortels geklopt en de koppen afgeknipt , dus zeer gevaarlijke toestanden.

enkele fietsers het ziekenhuis in en ook kinderen met ernstige verwondingen.
de daders bevinden (o bevonden??) zich op de vlakbij gelegen kamping aan de Langenberg, waar ook naast de camping een hotel staat.
een aantal mensen woont daar permanent

een absolute schande!

reken maar dat iemand dat doet die vlabbij in de buurt woont.
brick37
Mountainbiker

Post by brick37 »

Sunn xtreme wrote:in lichtaart heeft men dat ook een tijd gedaan... alleen was het daar nog erger :

ijzerdraad en prikkeldraad op nekhoogte, nagels on de wortels geklopt en de koppen afgeknipt , dus zeer gevaarlijke toestanden.

de daders bevinden (o bevonden??) zich op de vlakbij gelegen kamping aan de Langenberg, waar ook naast de camping een hotel staat.

een absolute schande!

da zijn even erge criminele zaken al da met da koordje ge moet er verdomme maar op komen alle pakt da ge daar op valt mag er ni aan denken ik vind wel da de politie hier is werk mag van maken das gewoon crimineel den bak in me die gaste
Nicoow201
Mountainbiker

Post by Nicoow201 »

brick37 wrote:
Sunn xtreme wrote:in lichtaart heeft men dat ook een tijd gedaan... alleen was het daar nog erger :

een absolute schande!

da zijn even erge criminele zaken al da met da koordje ge moet er verdomme maar op komen alle pakt da ge daar op valt mag er ni aan denken ik vind wel da de politie hier is werk mag van maken das gewoon crimineel den bak in me die gaste
Idd, daar sluitek mij bij aan !
Geronnimo
Mountainbiker

Post by Geronnimo »

en dan denkte, in't weekend zullen die manne dereige der wel nie mee bezig houden zeker...
denk maar es 2 keer, vandaag hing er een nieuwe draad!
Nicoow201
Mountainbiker

Post by Nicoow201 »

terug ? djiezes die gasten denke écht wel da ze da kunne blijve doen é, ge moet der bna al mé ne camera ne nacht gaan zitten !
MilkSjeik
Mountainbiker

Post by MilkSjeik »

Al een geluk dat je hem weet hangen :) Misschien gewoon 2 grote stukken uit de draad knippen en hem iedere keer meenemen?
Post Reply