Vandaag was het best leuk weer, dus ik dacht "laat ik nog eens op mijn bike kruipen". De Eindertse bossen lonkten weer prachtig, maar wederom glimde een klein fijn lijntje in de nu niet meer zo vlakke zon. ik dacht bij meneige: hola pola dat geen 2 keer he! het was diezelfde koord als een week geleden, netjes terug aaneen gebonden.
Ikke direct naar huis gereden, en mijn fotokodaksken gaan halen, 'k heb er nu toch al foto's van. Enkelen van de situatie en het weggetje, een paar met de bike en mezelf ernaast, opdat ook de politie alles kan zien. (deze foto's plaats ik zo snel mogelijk ergens op een site, kunnen jullie ook eens meehuiveren)
volgende stap is aangifte doen, maar vermits ik deze 2 weken nog Stage loop op school en op kot verblijf, ga ik voorlopig enkel een email ofzo sturen.
wordt vervolgt...
ongelooflijke toestanden
Over alles wat met mountainbike te maken heeft kan je hier je ei kwijt!
-
Sunn Xtreme
- Expert
Post by Sunn Xtreme »
in lichtaart heeft men dat ook een tijd gedaan... alleen was het daar nog erger :
ijzerdraad en prikkeldraad op nekhoogte, nagels on de wortels geklopt en de koppen afgeknipt , dus zeer gevaarlijke toestanden.
enkele fietsers het ziekenhuis in en ook kinderen met ernstige verwondingen.
de daders bevinden (o bevonden??) zich op de vlakbij gelegen kamping aan de Langenberg, waar ook naast de camping een hotel staat.
een aantal mensen woont daar permanent
een absolute schande!
reken maar dat iemand dat doet die vlabbij in de buurt woont.
ijzerdraad en prikkeldraad op nekhoogte, nagels on de wortels geklopt en de koppen afgeknipt , dus zeer gevaarlijke toestanden.
de daders bevinden (o bevonden??) zich op de vlakbij gelegen kamping aan de Langenberg, waar ook naast de camping een hotel staat.
een absolute schande!
Sunn xtreme wrote:in lichtaart heeft men dat ook een tijd gedaan... alleen was het daar nog erger :
een absolute schande!
da zijn even erge criminele zaken al da met da koordje ge moet er verdomme maar op komen alle pakt da ge daar op valt mag er ni aan denken ik vind wel da de politie hier is werk mag van maken das gewoon crimineel den bak in me die gaste
- Nicoow201
- Mountainbiker
Idd, daar sluitek mij bij aan !brick37 wrote:Sunn xtreme wrote:in lichtaart heeft men dat ook een tijd gedaan... alleen was het daar nog erger :
een absolute schande!
da zijn even erge criminele zaken al da met da koordje ge moet er verdomme maar op komen alle pakt da ge daar op valt mag er ni aan denken ik vind wel da de politie hier is werk mag van maken das gewoon crimineel den bak in me die gaste