Omgeving Antwerpen
Zoek je iemand om in het week-end mee te gaan biken? Interesse om eens een gezamelijke uitstap te organizeren? Maak je hier kenbaar.
-
Kevin Wagemans
- Mountainbiker
Post by Kevin Wagemans »
Hallo allemaal.
Ik lees hier juist al die geweldige commentaren over die route rond de schorre en omstreken, en ben natuurlijk helemaal verkocht.
Ik ken de omgeving daar goed maar meestal rijd ik er met de koersfiets.
Nu ben ik wel heel curieus naar die route van bijna 30, sommigen hadden het over 50, km.
Ik vind het een tof initiatief om ens af te spreken met bikers uit de omgeving. Want meestal rijdt ik alleen.
Mijn vraag is dus: Is dit voor herhaling vatbaar? Aan de reacties van vorige keer te lezen moet dit lukken. Al zijn er maar 2 of 3 mensen die zin hebben, no problemo. Maar ik zou in alle geval die route heel graag leren kennen.
Merci op voorhand voor de reacties
Ik lees hier juist al die geweldige commentaren over die route rond de schorre en omstreken, en ben natuurlijk helemaal verkocht.
Nu ben ik wel heel curieus naar die route van bijna 30, sommigen hadden het over 50, km.
Ik vind het een tof initiatief om ens af te spreken met bikers uit de omgeving. Want meestal rijdt ik alleen.
Mijn vraag is dus: Is dit voor herhaling vatbaar? Aan de reacties van vorige keer te lezen moet dit lukken. Al zijn er maar 2 of 3 mensen die zin hebben, no problemo. Maar ik zou in alle geval die route heel graag leren kennen.
Ik heb in ieder geval interesse.Kevin Wagemans wrote:Hallo allemaal.
- Den traagste
- Mountainbiker
Post by Den traagste »
Zondag 9 uur aan de kerk in Aartselaar? Ook voor Carl Hungus en Rolla.... Allez ja, voor iedereen die zin heeft natuurlijk.
Als jullie liever omgeving Boom afspreken kunnen jullie ook daar ergens aanpikken (aan de parking van den Aldi bijvoorbeeld).
Laat maar iets weten.
Tot zondag alvast
Als jullie liever omgeving Boom afspreken kunnen jullie ook daar ergens aanpikken (aan de parking van den Aldi bijvoorbeeld).
Laat maar iets weten.
Tot zondag alvast
-
Kevin Wagemans
- Mountainbiker
Post by Kevin Wagemans »
Bangelijk! 9 u is perfect. Ik weet straks met zekerheid te zeggen da k meega maar waarschijnlijk wel. Aan t vriendinneke vragen om onze plannen te wijzigen he.
Tot straks
grtz
Tot straks
grtz
- carl hungus
- Mountainbiker
Post by carl hungus »
ik kan zondag alleszins niet meerijden wegens al andere plannen. moest het lukken probeer ik wel om 9u even te passeren voor een korte kennismaking en wat info over jullie traject.
ik ga nie afkomen, ken uw toerke ondertussen welDen traagste wrote:Zondag 9 uur aan de kerk in Aartselaar? Ook voor Carl Hungus en Rolla.... Allez ja, voor iedereen die zin heeft natuurlijk.
Laat maar iets weten.
Tot zondag alvast
-
Kevin Wagemans
- Mountainbiker
Post by Kevin Wagemans »
Yep ik ga er zijn! Eindelijk een goe toerke en wat andere bikers uit de omgeving leren kennen.
Tot zondag!
Tot zondag!