Welke allround banden?
Positieve of negatieve ervaringen met produkt X. Is produkt Y zijn hoge prijs waard, of koop je beter produkt Z. Jouw ervaringen kunnen interessant zijn voor collega bikers.
-
supermario
- Mountainbiker
ne goeie band
Post by supermario »
ik rij nu ongeveer jaar mee geax mezcal performance loop goe op alle terein en nie zo duur 18euro stuk
- crazy ivan
- Mountainbiker
volgens http://www.mountainbike-magazin.de/nobbynic.100961.htm is de schwalbe nobby nic "überragend"(uitstekend).
ik rij al een tijdje met schwalbe racing ralph en deze band is redelijk goed, alleen in de modder iets minder.
ik rij al een tijdje met schwalbe racing ralph en deze band is redelijk goed, alleen in de modder iets minder.
Ik rijd al enige tijd met Nobby Nicks, tot mijn grote tevredenheid.
De grip en tractie is zeer goed op de weg, in het losse zand van de kempen, modder, ... . Afgelopen weekend nog een vtt gereden op een stijf bevrozen ondergrond. Ook hier geen problemen met de grip.
De rolweerstand valt reuze mee. Al zal je met een band met grote noppen altijd wel wat meer weerstand ondervinden. Daar moet je gewoon rekening mee houden.
Tot nu toe was heb ik nog geen spijt van mijn investering, integendeel... .
De grip en tractie is zeer goed op de weg, in het losse zand van de kempen, modder, ... . Afgelopen weekend nog een vtt gereden op een stijf bevrozen ondergrond. Ook hier geen problemen met de grip.
De rolweerstand valt reuze mee. Al zal je met een band met grote noppen altijd wel wat meer weerstand ondervinden. Daar moet je gewoon rekening mee houden.
Tot nu toe was heb ik nog geen spijt van mijn investering, integendeel... .
idem dito hier, heb me 2 van deze 'NN' aangeschaft en ze bollen , voor een slijkband, supergoed. Heb je graag tractie met niet veel compromissen; pak dan deze.
Als de tractie niet het belangrijkste is; 'RR's.
Een vriend van mij heeft de combo 'RR' vanachter en 'NN' van voor (beide 2.25) en is er supertevreden van.
Ik zie , buiten de prijs, geen enkele reden om geen van de 'evolution' van schwalbe niet te kopen. En dan nog , die 40 € extra voor 2 banden is imho een van de best renderende upgrades die je kan doen op een bike.
Als de tractie niet het belangrijkste is; 'RR's.
Een vriend van mij heeft de combo 'RR' vanachter en 'NN' van voor (beide 2.25) en is er supertevreden van.
Ik zie , buiten de prijs, geen enkele reden om geen van de 'evolution' van schwalbe niet te kopen. En dan nog , die 40 € extra voor 2 banden is imho een van de best renderende upgrades die je kan doen op een bike.