ongelooflijke toestanden

Over alles wat met mountainbike te maken heeft kan je hier je ei kwijt!
Post Reply
Geronnimo
Mountainbiker

ongelooflijke toestanden

Post by Geronnimo »

ben vandaag nog eens gaan biken, gewoon in mijn eigenste dorpke, en 'k ging eventjes een paadje in waar ik nog nooit nie in geweest was. 't Was (hadik geen goeie reflexen gehad) misschien men laatste geweest!

ergens in't midden van de bos was er een heel fijn dun wit koordje gespannen, perfect op "nekhoogte"
nu weet ik dat er in dat bos wel eens kleine kinderen spelen met wol enzo, maar dit was verre van wol. Een nylon koord, die dan nog eens ferm was opgespannen ook. Ik snap niet wie zoiets kan doen. da zijn levensgevaarlijke toestanden, en in Eindhout zijn er geneens veel bikers!!!
Ik weet wel, er wordt heel veel gecrossd en met quads gereden, en vooral 's nachts. Maar zo'n maatregelen! ga dan naar de politie en hang geen doodskoord door de bos he!
Magura
Mountainbiker
Location: 4x alu, 1x krakbon, 1x tita + dolf, 1x tita 29",1x Cust Tec SingleSpeed, 1x staal, 1x tita zand

Post by Magura »

Als men de dader hierop betrapt...
Tazie
Mountainbiker

Post by Tazie »

Wat heb je eigenlijk gedaan

toch naar de politie geweest hoop ik

manman dat er zon mensen zijn k snap da ni [-X [-X [-X
willemske
Mountainbiker

Post by willemske »

wa zo overdreven
willemske
Mountainbiker

Post by willemske »

da draadje die daar hangt he kzou ook naar de politie gaan
Guest

Post by Guest »

Inderdaad, aangifte doen. Dit zijn geen normale praktijken. Ge moet er nie aan denken wat er gebeurt als daar ene motorrijder met hoge snelheid aan komt rijden. Of als da rond uw eigen nekske gaat. #-o #-o
van_hoof
Mountainbiker

Post by van_hoof »

in lokeren hadden der ook eens wa flauwe plezanten (lees zotten) ulder daar mee bezig gehouden gewoon op een fietspad een nylontouw gespannen, tijdens de lokerse feesten dus zo mega veel jongeren die daar passeren, moet nie leuk zijn 's nachts daar tegen fietse
Geronnimo
Mountainbiker

Post by Geronnimo »

tjah ik heb die koord overgesneden. als ik het nog eens tegenkom dan neem ik een foto'tje en dan stap ik toch wel eens naar de politie denkik.
brick37
Mountainbiker

Post by brick37 »

ja-jong waar zijn ze me bezig. Als ik da tegen kom dan zou ik da zeker gaan aan geven, da is verwonding met voor bedachte rade als ze die pakke dan hangt em serieus . :evil: :evil: :evil:
Giant
Mountainbiker

Post by Giant »

je moet al zo goed opletten waar je rijdt, als je dan nog eens moet opletten voor koordjes :-?
Post Reply