Hoi, ik rij met een F900 en aan de linkerachterkant van mijn frame heeft mijn band een inkeping gemaakt in het frame dit waarschijnlijk door constante wrijving. DIt type van band staat/stond orgineel gemonteerd op deze bike. Is hier sprake van een garantiegeval? Is het gevaarlijk verder rijden (2mm inkeping).
Bedankt voor jullie hulp
Cannondale kader aangetast door orginele achterband
Hoe vervang ik versleten remblokken, kan ik mijn voorvork zelf onderhouden, reinigen van de ketting,...
Re: Cannondale kader aangetast door orginele achterband
toch gene slag in uw wiel?nijltje wrote:Hoi, ik rij met een F900 en aan de linkerachterkant van mijn frame heeft mijn band een inkeping gemaakt in het frame dit waarschijnlijk door constante wrijving. DIt type van band staat/stond orgineel gemonteerd op deze bike. Is hier sprake van een garantiegeval? Is het gevaarlijk verder rijden (2mm inkeping).
Bedankt voor jullie hulp
toch niet uw wiel ietwat schuin ingespannen??
in één van deze gevallen zul je kunnen fluiten naar de garantie
- forza_inja
- Mountainbiker
Post by forza_inja »
heb dit ook eens voorgehad met m'n vorige bike. Bleek dat m'n achteras gebroken was en daardoor 't wiel tegen de kader raakte. mss is goe naar uw wiel kijken.
Heb ooit zelfde meegemaakt met een B1 fully, stonden van die rode brede michelinbanden op die ook (aan 2 zijden) het aluframe hadden ingesleten.
Gelukkig erkende B1 het probleem (te brede banden voor het frame) en hadden het in garantie vervangen
Ga het eens mooi vragen bij je dealer
omdat het ook origineel gemonteerde banden zijn ?
Gelukkig erkende B1 het probleem (te brede banden voor het frame) en hadden het in garantie vervangen
Ga het eens mooi vragen bij je dealer
-
kikimattel
- Mountainbiker
Cannondale kader aangetast door orginele achterband
Post by kikimattel »
hallo nijltje,
ik rijd ook met een cannondale F900, ik weet wel niet zeker of het de originele banden zijn (Hutchinson tubless spider 26x2.1) en heb net hetzelfde probleem.
Laat je iets weten als je meer weet of het garantie is of niet?
veel succes
ik rijd ook met een cannondale F900, ik weet wel niet zeker of het de originele banden zijn (Hutchinson tubless spider 26x2.1) en heb net hetzelfde probleem.
Laat je iets weten als je meer weet of het garantie is of niet?
veel succes