Polen-Tjechië

Info over de Transalp, marathons, leuke routes in onze buurlanden, mogelijkheden om te biken in je vakantiebestemming,... je vindt het hier!
JDS
Mountainbiker

Post by JDS »

Help bikepartner gezocht(helaas heeft mijn maat andere verplichtingen) :(
Zijn er nog delnemers voor polen die zonder duo zitten?
Laat maar iets weten :wink:
peter
Mountainbiker

Post by peter »

ivo wrote:
Iegienie wrote:
gilbo wrote:

Whoehaha, goed gevonden, de maffia die een fake mtb tocht inricht!! kijk eens op het archief van vorig jaar .... allemaal namaakfoto's haha (mss zie je wel een beer op de achtergrond, of een dinosaurus :wink:
eum? ik kan niet goed volgen. gaat dit over deze org, of over een andere ?

ben ergens de draad kwijtgespeeld.
Tja als je te laat op de voorstelling komt moet je je geld niet terugvragen hè. :wink:
Also sprach Schizo Ivo mal wieder. :-D Alhoewel sprach, het gaat weer de richting uit van de grote verdwijntruuk na het vertoon van enig theatraal en bombastisch pathos. En troost u beste lezers ook de grote verrijzenis truuk volgt nog. En daarna worden we weer verblijdt met de het verhaal van de heldenavonturen van Ivo in Polska.
We zullen een omhaling doen om de beren of de plaatselijke maffia een werk van liefdadigheid te laten verrichten.
Lol he en anders editen we wel snel.
Siegmund Freud would have loved your case.
Mijn excuses aan de andere lezers van dit topic.
gilbo
Mountainbiker

Post by gilbo »

JDS wrote:Help bikepartner gezocht(helaas heeft mijn maat andere verplichtingen) :(
Zijn er nog delnemers voor polen die zonder duo zitten?
Laat maar iets weten :wink:
PB
ivo
Mountainbiker

Post by ivo »

Ah, het Orakel van Brakel leeft ook nog. Dacht dat deze site te min was voor uw doorluchtige aanwezigheid.
Maar verder heb je natuurlijk volkomen gelijk. Ik ben verre van volmaakt besef ik. Er kan natuurlijk maar eentje Mr. Perfect zijn nietwaar :wink:
Iegienie
Mountainbiker

Post by Iegienie »

zeg, gaat gaan ja. Kiekibi !!!

kan er me nu iemand eens uitleggen wat er hier aan de hand is, met die pools/tsjechische toestanden ?

dit dom onnozel gansje (er moeten ook zulke zijn, in dit gevecht der Titanen) verstaat er nog steeds niks van. tzijn trouwens de ganzen die Rome van de ondergang gered hebben !!!!
Miejster
Mountainbiker

Post by Miejster »

Bestekes,

Ik heb net gezien dat het fameuze "tiem eejtiefaajf" ingeschreven staat op de site. Is die organisatie dus betrouwbaar? Is dit via enig officieël kanaal nagegaan? Laten jullie dit even weten, anders check ik zelf ook even.

Ik twijfel nog steeds, maar ga toch proberen te beslissen binnen de 2-weken.

Miejster
ivo
Mountainbiker

Post by ivo »

@miejster: idd de schizo's staan ingeschreven :wink:
Alles uitgeplozen, niks verdachts gevonden.
Als bijkomende info kan ik nog meegeven dat Polen welliswaar niet in de Eurozone zit maar onlangs wel is toegetreden tot de banking faciliteiten van de Eurozone. Een overschrijving in euro's naar de org. kan dus met online banking en is gratis en er zijn geen wisselkosten.
@Pieter:
Als ge te laat op de voorstelling komt mis je de ouverture natuurlijk en ben je de draad van het verhaal kwijt.
Daarom zal ik het je nog eens stilletjes in je oor fluisteren om het aandachtige publiek niet te storen :-D
Ik heb die link van dat leuk uitje dus hier gepost.
Blijkbaar kan het nog goedkoop ook, een meerdaagse :bounce:
Plotseling massale belangstelling. Dus ik zag het al aankomen: Aichdall toestanden (je weet wel weg je rustige inside tochtjes :lol: ).
Dus maar een 'boe' verhaaltje gepost om mijn rust terug te krijgen (tegen Belgen en Ollanders kan je ook op de LCMT gaan rijden). Over beren, wolven, Russische maffia en zo. Spijtig genoeg nog niet genoeg overdreven (de volgende keer zullen we er ET maar bijsleuren zeker) om het totaal ongeloofwaardig te maken. :oops:
Dus dan maar dat verhaaltje gewist voor ze in Polen een contract op mijn 2 hoofden zetten (alhoewel sommigen daar hier ook wel een vrijwillige donatie voor willen doen [-o< ).
Snapie?
Niks aan het handje dus (toch niet tot 24 juli :roll: ).
Tja en die opmerking van Peter Lawijt? doet momenteel niks ter zake [-X
Maar hoop doet leven welliswaar :^o
ivo
Mountainbiker

Post by ivo »

Waar ik wel voor moet waarschuwen is het volgende:
Op de site vind je ook een link van de startstad (laat me die naam niet te veel neerschrijven :roll: ) Duszniki Zdrój dus.
Je kan daar ook doorklikken naar sites van hotels en B&B's.
Opgelet sommige links zijn NIET virusvrij. Zie dat je dus een goede virusscanner en firewall hebt lopen indien je he hierop begeeft.
Dit gaat dus niet over de site van de organisator.
Iegienie
Mountainbiker

Post by Iegienie »

okiedokie, snappie snappie.

kzalt (niet) verdervertellen.
Flip FSR
Mountainbiker

Post by Flip FSR »

Ik zag dat er nu al 3 Belgische teams ingeschreven zijn.
Is het niet beter dat we samen iets boeken? :roll:
Kwestie van niet teveel talen te moeten leren buiten vloms en liiiiimbuuuuregs :lol:
Last edited by Flip FSR on Fri 03 Feb 2006 13:19, edited 1 time in total.
Post Reply