Polen-Tjechië

Info over de Transalp, marathons, leuke routes in onze buurlanden, mogelijkheden om te biken in je vakantiebestemming,... je vindt het hier!
Qube
Mountainbiker

Post by Qube »

Vraag het hem zelf :wink:

Het ziet er toch allemaal normaal uit, vanwaar dat verhaal?
ivo
Mountainbiker

Post by ivo »

Euh voor het de verkeerde kant uitgaat :oops: ik dacht zo overdreven te hebben dat het wel duidelijk was dat ik eigenlijk liever alleen naar ginder ging #-o [-o< Anders krijgen we weer van die Aichdall toestanden :cry:
Ook de onderschriften lezen. :wink:
gilbo
Mountainbiker

Post by gilbo »

ivo wrote: Jaarlijks verdwijnen er een 50-tal bikers waarvan men alleen het verhakkelde frame terugvind in die omgeving.
.

Ik had U door manneke, wel goed gevonden =D>
Miejster
Mountainbiker

Post by Miejster »

Zijn er dan die gaan deelnemen? Ik ben ook nog aan het twijfelen, want zeg nu zelf voor 200 Euro is dit wel een ferm avontuur.
JDS
Mountainbiker

Post by JDS »

Ben ook kandidaat voor het Polen gebeuren :-D nu nog mijn maat overtuigen die eigenlijk zijn vrouw moet overtuigen en we zijn schampavie!! 8)
ivo
Mountainbiker

Post by ivo »

Miejster wrote:Zijn er dan die gaan deelnemen? Ik ben ook nog aan het twijfelen, want zeg nu zelf voor 200 Euro is dit wel een ferm avontuur.
200 € is de luxe uitgve met massage door Poolse babes.
Voor de avonturiers kan het al aan 145 €.
ivo
Mountainbiker

Post by ivo »

JDS wrote:Ben ook kandidaat voor het Polen gebeuren :-D nu nog mijn maat overtuigen die eigenlijk zijn vrouw moet overtuigen en we zijn schampavie!! 8)
Das een makkie: vrouwen supporters, vriendinnen, vrienden,... kunnen die week meemaken aan 75€ (zonder transport welliswaar).
Iegienie
Mountainbiker

Post by Iegienie »

gilbo wrote:
ivo wrote:Wij hebben het eens uitgezocht en de organisatie is niet al te betrouwbaar. Blijkbaar een truc van de plaatselijke Rusische maffia om argeloze Westerlingen in de val te lokken.
Ik zou dus niet riskeren om in te schrijven !!!!!!!!
Het schijnt er ook niet al te veilig te zijn. In de bossen zwerven nog veel wolven, beren en poema's rond. Jaarlijks verdwijnen er een 50-tal bikers waarvan men alleen het verhakkelde frame terugvind in die omgeving.
Ook dien je een budget te voorzien van enkele 100den euro's om je vrij te kopen bij corrupte grensbewakers en overheden.
Het ergste durf ik hier gewoon niet neerschrijven.

Whoehaha, goed gevonden, de maffia die een fake mtb tocht inricht!! kijk eens op het archief van vorig jaar .... allemaal namaakfoto's haha (mss zie je wel een beer op de achtergrond, of een dinosaurus :wink:
eum? ik kan niet goed volgen. gaat dit over deze org, of over een andere ?

ben ergens de draad kwijtgespeeld.
ivo
Mountainbiker

Post by ivo »

Ach nee Brutus, ook gij [-o<
ivo
Mountainbiker

Post by ivo »

Iegienie wrote:
gilbo wrote:
ivo wrote:Wij hebben het eens uitgezocht en de organisatie is niet al te betrouwbaar. Blijkbaar een truc van de plaatselijke Rusische maffia om argeloze Westerlingen in de val te lokken.
Ik zou dus niet riskeren om in te schrijven !!!!!!!!
Het schijnt er ook niet al te veilig te zijn. In de bossen zwerven nog veel wolven, beren en poema's rond. Jaarlijks verdwijnen er een 50-tal bikers waarvan men alleen het verhakkelde frame terugvind in die omgeving.
Ook dien je een budget te voorzien van enkele 100den euro's om je vrij te kopen bij corrupte grensbewakers en overheden.
Het ergste durf ik hier gewoon niet neerschrijven.

Whoehaha, goed gevonden, de maffia die een fake mtb tocht inricht!! kijk eens op het archief van vorig jaar .... allemaal namaakfoto's haha (mss zie je wel een beer op de achtergrond, of een dinosaurus :wink:
eum? ik kan niet goed volgen. gaat dit over deze org, of over een andere ?

ben ergens de draad kwijtgespeeld.
Tja als je te laat op de voorstelling komt moet je je geld niet terugvragen hè. :wink:
Post Reply