Het ziet er toch allemaal normaal uit, vanwaar dat verhaal?
Polen-Tjechië
Info over de Transalp, marathons, leuke routes in onze buurlanden, mogelijkheden om te biken in je vakantiebestemming,... je vindt het hier!
eum? ik kan niet goed volgen. gaat dit over deze org, of over een andere ?gilbo wrote:ivo wrote:Wij hebben het eens uitgezocht en de organisatie is niet al te betrouwbaar. Blijkbaar een truc van de plaatselijke Rusische maffia om argeloze Westerlingen in de val te lokken.
Ik zou dus niet riskeren om in te schrijven !!!!!!!!
Het schijnt er ook niet al te veilig te zijn. In de bossen zwerven nog veel wolven, beren en poema's rond. Jaarlijks verdwijnen er een 50-tal bikers waarvan men alleen het verhakkelde frame terugvind in die omgeving.
Ook dien je een budget te voorzien van enkele 100den euro's om je vrij te kopen bij corrupte grensbewakers en overheden.
Het ergste durf ik hier gewoon niet neerschrijven.
Whoehaha, goed gevonden, de maffia die een fake mtb tocht inricht!! kijk eens op het archief van vorig jaar .... allemaal namaakfoto's haha (mss zie je wel een beer op de achtergrond, of een dinosaurus
ben ergens de draad kwijtgespeeld.
Tja als je te laat op de voorstelling komt moet je je geld niet terugvragen hè.Iegienie wrote:eum? ik kan niet goed volgen. gaat dit over deze org, of over een andere ?gilbo wrote:ivo wrote:Wij hebben het eens uitgezocht en de organisatie is niet al te betrouwbaar. Blijkbaar een truc van de plaatselijke Rusische maffia om argeloze Westerlingen in de val te lokken.
Ik zou dus niet riskeren om in te schrijven !!!!!!!!
Het schijnt er ook niet al te veilig te zijn. In de bossen zwerven nog veel wolven, beren en poema's rond. Jaarlijks verdwijnen er een 50-tal bikers waarvan men alleen het verhakkelde frame terugvind in die omgeving.
Ook dien je een budget te voorzien van enkele 100den euro's om je vrij te kopen bij corrupte grensbewakers en overheden.
Het ergste durf ik hier gewoon niet neerschrijven.
Whoehaha, goed gevonden, de maffia die een fake mtb tocht inricht!! kijk eens op het archief van vorig jaar .... allemaal namaakfoto's haha (mss zie je wel een beer op de achtergrond, of een dinosaurus
ben ergens de draad kwijtgespeeld.