Ik heb me weer vergist... In de gloednieuwe fiche is al direct een foutje geslopen... de stress...pocoloco wrote: Ik heb me vergist... de voorlopige technische fiche bedraagt 7 volle pagina's in relatief klein lettertype. Ik denk/hoop dat ik redelijk grondig ben geweest !
"Voorlopig" omdat het routeplan, afstanden en de hoogtemeters er nog niet opstaan. Da's voor als de sneeuw weg is !
<<Van 11 tot 14 september kan je je bike bij ons in Leuven afleveren voor het transport naar de Pyreneeën. Je zadel/zadelpen moet helemaal naar beneden of eruit. Voor de rest moet niets speciaals aan de fiets gebeuren, al raden we wel aan dingen als fietscomputers eraf te halen. Bellen voor afspraak op etc etc
Dag 1 – vrijdag 15/09
Afspraak om 17.00 aan de luchthaven van Girona/Spanje. We raden aan hier met het vliegtuig naar toe te reizen. Vluchten kunnen online geboekt worden op etc etc
Dag 2 – zaterdag
Deelnemers die de vlucht van vrijdag niet halen, kunnen de ochtendvlucht met aankomst in Girona om 08.15 u nemen. We zorgen hier ook voor de transfer naar de kust zodat er niets van de tocht gemist wordt.
Etappes van zaterdag 16/09 tot en met zaterdag 30/09 etc etc.... >>
De tocht duurt dus géén drie weken, tot spijt van wie 't benijdt.