voordelen/nadelen benen scheren

Meer info over hoe je best eet en drinkt, het gebruik van een hartslagmeter of spierstimulatietoestel, hier kan je ervoor terecht.
Post Reply
ATEGEV
Mountainbiker

Post by ATEGEV »

20 min zal hij bedoelen zekers??
Yakke
Mountainbiker

Post by Yakke »

20 min is dan weer eerder lang. Ik krijg het op een dikke 10 min gefikst als ik me een beetje haast (met dan telkens wel enkele snijwonden als gevolg)
Fat_d
Mountainbiker
Location: alu 7005 frame, full lX-Deore, token carbon, ritchey parts.

Post by Fat_d »

en als ge nu eens wa alcohol op uw benen giet mee een luciferke erbij....
witten
Mountainbiker

Post by witten »

10min, guys, hoelang duurt het om jullie te scheren 's morgens? ook maar een paar minuten toch?

F
eddy1
Mountainbiker

Post by eddy1 »

Ik laat mijn haren verwijderen bij een schoonheidsspeciliste dmv wax.
In de zomer ongeveer om de 6 weken, kost ±24 euro. In de winter laat ik ze gewoon staan. Als ik dan de eerste keer terug laat waxen scheer ik ze vanaf dit jaar al eens op voorhand, vorig jaar ze lang laten waxen dan zouden ze nog langer weg blijven doordat de wortels beter uitgetrokken worden. Toen toch serieus afgezien, anders valt de pijn nog mee.

groeten
more
Mountainbiker
Location: Minerva-XT-Reba Race-HS33-Mavic Crossland-Schwalbe Nobby Nic

Post by more »

ik doe het momenteel nog altijd zelf dat waxen
ga wel es uitkijken om het te laten doen, want het blijft toch wel tijdrovend en onhandig gedoe om het bij jezelf te doen.
scheren doe'k nooit meer, de dag erop heb je al stoppels en is heel onaangenaam gevoel.
ATEGEV
Mountainbiker

Post by ATEGEV »

eddy1 wrote:Ik laat mijn haren verwijderen bij een schoonheidsspeciliste dmv wax.
In de zomer ongeveer om de 6 weken, kost ±24 euro. In de winter laat ik ze gewoon staan. Als ik dan de eerste keer terug laat waxen scheer ik ze vanaf dit jaar al eens op voorhand, vorig jaar ze lang laten waxen dan zouden ze nog langer weg blijven doordat de wortels beter uitgetrokken worden. Toen toch serieus afgezien, anders valt de pijn nog mee.

groeten
Ik overweeg dit ook te doen. Hoe lang blijven ze weg??
eddy1
Mountainbiker

Post by eddy1 »

Na een week of 4 beginnen ze terug uit te komen. Na ongeveer 6 weken kan je ze opnieuw laten afdoen. Dit hangt ook van mens tot mens af. Bij de ene komen ze minder terug dan bij de ander.

Groeten
Piete®
Mountainbiker

Post by Piete® »

eddy1 wrote:Na een week of 4 beginnen ze terug uit te komen. Na ongeveer 6 weken kan je ze opnieuw laten afdoen. Dit hangt ook van mens tot mens af. Bij de ene komen ze minder terug dan bij de ander.

Groeten
Dan moet je toch nog een week of 2 met 'kortere' beenharen moeten rijden, voordat ze terug lang genoeg zijn om opnieuw gewaxt te worden.. Is dit dan niet ambetant, zeker als je wedstrijden rijdt in die tussentijd?
grtz
BEASTY
Mountainbiker

Post by BEASTY »

yep,

in de zomer doen ik 1x om de 2 a 3 weken met VEET ge weet wel dat schuim erop spuiten 5 tot 8 min wachten en dan af wrijven en klaar is kees en ik doe dat meestal de zaterdagavond, als ik dan bij mijn lief slaap is het lekker smooth =P~ =P~

nee hoor voor mij geen mesjes meer die verstoppen als je telang wacht.

I I IIIII IIIII IIIIIIIIII
I I I__ I__ II
I I I I II
I IIIII IIIII II THE BEST IN TOWN

gr

THE BEAST
Post Reply