voordelen/nadelen benen scheren
Meer info over hoe je best eet en drinkt, het gebruik van een hartslagmeter of spierstimulatietoestel, hier kan je ervoor terecht.
Ik laat mijn haren verwijderen bij een schoonheidsspeciliste dmv wax.
In de zomer ongeveer om de 6 weken, kost ±24 euro. In de winter laat ik ze gewoon staan. Als ik dan de eerste keer terug laat waxen scheer ik ze vanaf dit jaar al eens op voorhand, vorig jaar ze lang laten waxen dan zouden ze nog langer weg blijven doordat de wortels beter uitgetrokken worden. Toen toch serieus afgezien, anders valt de pijn nog mee.
groeten
In de zomer ongeveer om de 6 weken, kost ±24 euro. In de winter laat ik ze gewoon staan. Als ik dan de eerste keer terug laat waxen scheer ik ze vanaf dit jaar al eens op voorhand, vorig jaar ze lang laten waxen dan zouden ze nog langer weg blijven doordat de wortels beter uitgetrokken worden. Toen toch serieus afgezien, anders valt de pijn nog mee.
groeten
- ATEGEV
- Mountainbiker
Ik overweeg dit ook te doen. Hoe lang blijven ze weg??eddy1 wrote:Ik laat mijn haren verwijderen bij een schoonheidsspeciliste dmv wax.
groeten
Dan moet je toch nog een week of 2 met 'kortere' beenharen moeten rijden, voordat ze terug lang genoeg zijn om opnieuw gewaxt te worden.. Is dit dan niet ambetant, zeker als je wedstrijden rijdt in die tussentijd?eddy1 wrote:Na een week of 4 beginnen ze terug uit te komen. Na ongeveer 6 weken kan je ze opnieuw laten afdoen. Dit hangt ook van mens tot mens af. Bij de ene komen ze minder terug dan bij de ander.
Groeten
grtz
- BEASTY
- Mountainbiker
yep,
in de zomer doen ik 1x om de 2 a 3 weken met VEET ge weet wel dat schuim erop spuiten 5 tot 8 min wachten en dan af wrijven en klaar is kees en ik doe dat meestal de zaterdagavond, als ik dan bij mijn lief slaap is het lekker smooth
nee hoor voor mij geen mesjes meer die verstoppen als je telang wacht.
I I IIIII IIIII IIIIIIIIII
I I I__ I__ II
I I I I II
I IIIII IIIII II THE BEST IN TOWN
gr
THE BEAST
in de zomer doen ik 1x om de 2 a 3 weken met VEET ge weet wel dat schuim erop spuiten 5 tot 8 min wachten en dan af wrijven en klaar is kees en ik doe dat meestal de zaterdagavond, als ik dan bij mijn lief slaap is het lekker smooth
nee hoor voor mij geen mesjes meer die verstoppen als je telang wacht.
I I IIIII IIIII IIIIIIIIII
I I I__ I__ II
I I I I II
I IIIII IIIII II THE BEST IN TOWN
gr
THE BEAST