Sven Nys MTB seizoen

Data van toertochten of wedstrijden, releases van bikes of onderdelen, info over teams en rijders, geruchten, kortom alles wat collega bikers kan interesseren plaats je hier!
jo
Mountainbiker

Post by jo »

ivo wrote:Nys zou meedoen aan de CE 2006 (ah ja er zijn nu UCI punten te rapen).
Benieuwd of hij zo ongenaakbaar zal zijn dan Roel in 2005.
Doe hij mee zal dat event hier eindelijk ook eens op Tv komen :-D

Tja nu zijn grootste concurrenten in Polen zitten durft hij zich eindelijk inschrijven :wink:
Tis omdat Nijs zou meedoen dat het op TV komt , vind ik klote , zijn die andere mannen nie goe genoeg ofwa .
en wie gaan ze als eerste interviewen , Nijs natuurlijk .
PFFFFFFFFFFFF , eigelijk hoop ik ......... maar ik ga het nie zeggen , ne

Ik zal het wel tof vinden das ze da uit gaan zenden , maar dat het op deze manier gebeurd vind ik een beke der over
jo
Mountainbiker

Post by jo »

staat toch niet tussen de deelnemers
Rikske
Mountainbiker
Location: Merida Mission Carbon Team, Reba Team, full XT //// Merida Matts Speed LX gold edition

Post by Rikske »

Op dit moment is Nys op Canvas aan het vertellen over zijn MTB avontuur :-D ,en die financiële compensaties.
MTBker Goby
Mountainbiker
Location: Thompson Pro TEAM: XT,Ritchey WCS, XTR V-brakes,MAVIC X221

Post by MTBker Goby »

Kheb het ook gezien mja we zullen eens zien wat het wordt eh

grtzzz

Goby
ivo
Mountainbiker

Post by ivo »

Ah, Jo, tis dus al zo ver :-D
Giant
Mountainbiker

Post by Giant »

het is toch maar nys zijn keuze of ie nu al dan niet zou mountainbiken? waarom zou hij dan ng extra geld moeten krijgen? krijgt Roel paulissen extra's ? kd8 het niet
Rikske
Mountainbiker
Location: Merida Mission Carbon Team, Reba Team, full XT //// Merida Matts Speed LX gold edition

Post by Rikske »

Als ik het juist begrepen heb kunnen alle sporters die zich aan het voorbereiden zijn voor hun deelname aan de olympische spelen hier een extra vergoeding voor krijgen, als dit juist is vind ik het toch redelijk normaal dat Sven Nys deze vergoeding ook wil, Roel Paulissen zal hier dan ook wel recht op hebben zeker ?

(of het moet zijn dat ik het niet goed begrepen heb :wink: )
Giant
Mountainbiker

Post by Giant »

roel krijgt ze mss wel, maar gaat niet zagen zoals nys dat ze niet zoveel zijn als het inkomstenverlies uit het veldrijden
Rikske
Mountainbiker

Post by Rikske »

Giant wrote:roel krijgt ze mss wel, maar gaat niet zagen zoals nys dat ze niet zoveel zijn als het inkomstenverlies uit het veldrijden
Nu wel correct blijven hé, voor zover ik weet ging het er gewoon om dat Nys een inkomstenverlies zou hebben door zich toe te spitsen op het MTBiken, en vond hij dat hij hierdoor ook recht had op die speciale vergoeding.
(wat de meesten hier hem precies niet gunnen, denken jullie nu echt dat Roel Paulissen alleen boterhammekkes met choco kan eten :roll: ) Als Nys recht heeft op die vergoeding, dan is het zijn goed recht om deze te vragen, punt uit.

Over het feit dat dit niet zoveel zou zijn als zijn inkomstenverlies van het veldrijden is volgens mij niet gesproken.
woozzy
Mountainbiker
Location: giant ocr1 koersfiets//Merida Matts special edition MTB

Post by woozzy »

Post Reply